Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand dit probleem al eens gehad? Bij mij kraakt het boven de deurstijl links tussen voor en achterdeur. Reeds 5 maal bij de garage geweest maar nog steeds niet verholpen. Blijkt dat er metaal tegen elkaar schuurt. Bij optrekken remmen en...
ik heb mijn kadjar sinds 1-12 2016 en ben erg tevreden tot op heden.
ik maak erg veel kilometers zit nu op 87.500 KM
en had sinds een aantal maanden een vreemde melding in mijn display controleer inspuit systeem.
mijn wagen is bij...
Weet iemand hoe je in de Kadjar met RLINK 2 de navigatie het commanda kunt geven om de laatste mededeling (bij volgende afslag rechtsaf bijv.) nog een keer te laten herhalen ?
ik heb de handleiding nageplozen, maar kan het niet vinden :-(
Nadat het hele kleppen- en inlaatsysteem is gereinigd bij 50.000 km en er (uit voorzorg....) een nieuwe ketting is gemonteerd bij 56.000 km tijdens een grote beurt, ben ik afgestapt van het nieuwe rijden. Hierdoor trek ik in de versnellingen door...
ik heb problemen met het rubber van mn voorruit, deze laat los, van verschillende dealers hoor ik dat dit meer voorkomt.
de dealer heeft hem nu vast gekit maar veracht dat dit geen duurzame oplossing is.
ik kan het...
iemand een idee hoe dit op te lossen:
Android auto werkt prima met kabel en samsung s7 edge.
Zelfde procedure op de s7 van mn vrouw gevolgt en... daarmee start Android auto op het R link systeem niet op.. wel op s7 zelf.
Vervolgenseen samsung a5...
vraagje: Ik heb een Kadjar intens (2017) met halogeen koplampen.
De bose uitvoering heeft led pure vision koplampen.
Nu mijn vraag: Kan mijn Kadjar intens ge-upgrade worden met led pure vision koplamp units?
Mijn dealer denkt van niet omdat hij ze...
Goedendag medeforumgebruikers. Ik heb al een tijdje een Renault Clip. Hiervoor altijd gebruikt met mijn Megane en werkte perfect. Nu ging ik hem proberen op mijn Kadjar en dat lukt ook wel, maar moet meer gegevens invullen dan bij de Megane. Ik...
Hoi, van mijn 2 jaar oude Kadjar automaat is het plastic knopje wat je moet indrukken om de pook te verplaatsen van P naar D en zo afgebroken. Ik kan nog wel schakelen dus ik sta niet stil maar het is gewoon slecht in elkaar gezet en moet nu 213...
Ik heb al een tijdje dat soms bij hobbels, drempels en bochten mijn stoel een tik geeft. Hij is hier al een paar keer voor bij de dealer geweest maar deze kan niks vinden. Ze hebben de stoel eruit gehad en gesmeerd, maar ik hoor de tik nog steeds....
Ik ben benieuwd of iemand weet waar een nieuwe sierstrip (bestuurderskant, middenconsole) aan te schaffen? Afgezien van de dealer waar het onderdeel prijzig zal zijn.
Sedert enkele weken heeft mijn echtgenote een nieuwe Kadjar 1.5Dci Bose Edition. Leuke wagen die comfortabel rijdt. (Ben subjectief omdat ik al 20j voor Duitse Pemiummerken werk en deze als bedrijfswagen heb :) :wink: )
Ik heb een probleem met het blijven piepen van de gordel indicatie terwijl er niemand op de passagiersstoel zit. Alleen de gordel vastklikken stopt het piepen.
Nu wil ik heel simpel de stekker van de stoel die het piepen veroorzaakt...
Ben benieuwd naar jullie levertijden.
Ik heb 31-8 besteld en verwachte leverdatum is 2-12
Dat word lang wachten, heb mijn Dacia Duster al ingeleverd bij de dealer
Dit weekend een proefrit gemaakt in een kadjar 1.2 130pk uit 2017. Wat mij opviel was dat de pook naar in iedere versnelling naar voren en achteren bewoog op het moment dat ik het gas los liet of juist gas gaf. In de 6e versnelling was dit het...
Ik sta op het punt een Renault Kadjar te kopen, maar twijfel of het wellicht verstandig is te wachten tot een facelift of jet moment waarop de 1.5 140pk ook in de Kadjar wordt geleverd. Heeft iemand hier al meer informatie over?
Ik sta nu voor een paar uur op een parkeerplaats, omdat ik standby sta voor werk. (Werk op Schiphol, woon in Zuid-Limburg) en vanavond thuis wil zijn voor iets.
Ik kan geen radio aan, raam open, telefoon opladen als de motor niet loopt. Maw. geen...
hallo ik heb een Kadjar benzine automaat van dec. 2017 en deze auto blijft roken maakt niet uit of hij koud is of warm.
en volgens de dealer is dit een produkteigenschap.
mijn vraag aan jullie of er meer mensen met een benzine Kadjar dit ook...
Mijn kadjar is nu een 2 jaartjes oud (super auto trouwens) :D
Ik zou graag mijn achterklep (koffer) automatische laten openen en sluiten.
Weet iemand hier hoe ik dat het beste doe of aanpak.
Ik heb al gemaild met Renault Dacia Belux maar...
in de Renault kadjar zit een soort van automatische remhulp. deze zou ingrijpen zodra je te hard op een voorligger aan rijdt.
Nu gaat dit systeem zo ongeveer in elke tunnel of langs elke wegversmalling bij mij in storing. Het...
Ik heb mijn kadjar nieuw gekocht in augustus 2017. Sinds enige tijd komt er uit de rechterkant bij de box een raar brommend geluid. Dit geluid is het ergst/vaakst bij een bepaalde bas/toonhoogte. De garage heeft het geluid ook gehoord maar kunnen...
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een 12V aansluiting te krijgen in de kofferbak??
Ik had dit in mijn vorige auto (Megane Estate GT-line) wel in zitten.
Heb sins korte tijd mijn Kadjar en mis deze aansluiting.
Onlangs heeft mijn kadjar onderhoud gehad en zijn de ruitenwisserbladen voor de vooruit vervangen.
Helaas hebben ze er standaard Renault earoblades opgezet, dit lijkt echt op el-cheapo aftermarket rommel.
Grote probleem is dat de bladen op de arm...
Hallo,
ik zag deze advertentie winterbanden met Renault (embleem) velgen:
4 x Org Renault Koleos en Kadjar Bridgeston Blizzak winter banden Sport velgen 235/60/17
steek 5 x 114,3 Et 40 naafgaat 66,1 past ook onder Qashqai
de banden hebben 6a8 mm...
In tegenstelling tot wat hier meestal geschreven wordt, had mijn Kadjar niet alleen last een schokkende motor als ie koud was maar eigenlijk altijd, dus ook bij een warme motor. Het was voor mij een onoverkomelijke handicap en heb daarom na een half...
Vanmorgen nieuwe winterbanden op mijn Kadjar laten leggen. Door de garage zijn de banden opgepompt tot 3.0 bar. Is dit niet wat aan de hoge kant? Het betreft 225/45R19 banden, Vredestein Wintrac Xtreme S.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum