Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi,
Beslissing genomen :dance: ,mede door de super aanbieding van de dealer, na 2 maal een Captur zijn we voor de Kadjar Bose automaat gegaan in de kleur Blanc Nacre QNC, en pack Tecnology.
Leverdatum ongeveer september 2017. :mrgreen:
Lees met...
Sinds vorige week ben ik de trotse bezitter van mijn nieuwe kadjar. In aanloop op de afleverdatum heb ik met veel plezier op dit forum gelezen over mijn nieuwe auto. De auto bevalt uitstekend alhoewel ook ik last heb van windgeruis en de auto licht...
Sind februari ben ik in het bezit van een schitterende Kadjar.
Ik heb een benzine uitvoering met automaat gekocht.
De veranderingen die Renault met de Kadjar heeft doorgevoerd zijn echt heel erg fijn.
Deze Kadjar heeft alle bedieningsknoppen op het...
Bij mijn Kadjar, 4x4 Bose 130 DCi (Juni 2016) komt het aangeven brandstof verbruik niet overeen met de werkelijk verbruikte hoeveelheid, zit soms meer als 5 liter verschil tussen.
De computer zegt 52 liter gebruikt, tank ruim erover. Elke keer...
Ik heb veel problemen met mijn carkit in mijn Renault Kadjar. Koppelen met mijn iPhone 6 gaan altijd naar behoren, ik kan alles goed verstaan maar krijg altijd te horen dat ik zelf haast niet te verstaan ben. Ik ben op zoek naar een oplossing...
Is het al iemand gelukt van de interactieve diensten gebruik te maken?
Heb al diverse zenders geprobeerd maar nergens krijg ik weergave.
Ben er erg benieuwd naar en hoop dat iemand een werkend kanaal kan delen!
ik heb net een nieuwe kadjar intens EDC DCI
ben er zeer blij mee en vind het een fijne auto.
nu heb ik een symbool rechtsboven in beeld een auto met pijl waarvan ik niet begrijp wat het is.
weet iemand wat dat betekend.
Tja ga je op pad met je nieuwe Kadjar naar Frankrijk en valt er ineens een plastic onderdeel op de mat aan de bijrijderszijde. Zie de foto de afmetingen zijn ongeveer 15,5cm x 4,5cm en staan er een aantal codes op T1031393Z, >PP-TD20< en CMF1.
Zo net voor de vakantie op zoek naar dakdragers voor een Renault Kadjar, de rails op het dak zijn van het type flush rails. Hier kan je niets omheen klemmen en zie ik alleen aan de binnenkant van de rail voor/achter gaatjes zitten de borging van de...
Beste mensen van dit forum, wellicht hebben jullie tips.
Na 20 jaar na volle tevredenheid VW gereden te hebben, wilde ik iets anders. Het is de Kadjar Bose (diesel) geworden. Vanaf de eerste kilometers heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik...
1,5 Dci EDC voor de eerste maal 1100 Km gereden met een volle tank, tank gevuld en er kon exact 54L in.
De eerste auto uit mijn collectie die zo weinig verbruikt.
Kadjar heeft nu +/- 13000Km op de teller.
Gister ging het symbooltje aan om te tanken, maar daarna verdween de actie radius die aangeeft hoe ver je nog kan rijden.
Het laatste wat hij aan gaf was 90 km.
Vanochtend weer het symbooltje en geluidje om te tanken, maar geen idee hoever je nog...
Weet iemand of er een Video ingang (AV-IN) aanwezig is op het bestaande scherm van de Kadjar in de middenconsole. Mijn Kadjar heeft alleen de beschikking over de parkeersensoren en zou ik compleet willen maken met een achteruitrijcamera.
Mijn Kadjar, dCi110 EDC Bose edition, is binnenkort aan de eerste onderhoudsbeurt tie. Bouwjaar september 2016. Hoewel ik best tevreden ben over de auto, heb ik de indruk dat Renault hier en daar wat steekjes heeft laten vallen: R link systeem,...
In mijn Kadjar zit een zelfdimmende binnenspiegel. Heel prettig. Het groene lampje links brandt, maar rechts lijkt er ook een lampje te zitten die het niet doet, of is het een sensor? Wie weet antwoord op deze vraag? Alvast bedankt.
Enkele maanden terug heb ik een antislip cursus gevolgd en heb daar met een Clio rond gereden eerst met ESP UIT, daarna met ESP ingeschakeld.
Volgens het instuctieboekje zou deze bij de Kadjar kunnen uitgeschakeld worden met de schakelaar links...
een vraagje
de dakstaven op de kadjar
zijn dat sier staven of zijn ze effectief bedoeld
om er een dakkoffer op te bevestigen? :shhh:
want was onlangs in garage voor prijzen winterbanden en dakkoffer
en hij zij dat dat sierstaven waren ?
wat ik...
Het is zover, nu (ook) in Belgie de nieuwe benzine E10 ter vervanging van de euro super 95.
Vanaf vandaag tanken we geen euro 95 meer, maar een benzine beter afgestemd op milieunormen.
Nou ja, vanaf vandaag wordt er gezegd en natuurlijk is deze...
Hallo allemaal,
Sinds 26.10.16 heb ik de Captur ingeruild voor de Renault Kadjar TCe 130 EDC Automaat Signature Extase.
De eerste km zijn een feit en het is een feestje om in deze Kadjar te rijden.
Uiteraard zal ik ongetwijfeld met een lijstje...
Deze week reed ik met mijn Kadjar over een drukke weg in de buurt van verkeerslichten. Plotseling zag ik, enkele tientallen meters voor een verkeerslicht, een aanduiding op mijn display tevoorschijn komen die ik nog niet had gezien. Het was een...
Sinds 1 juli 2016 rij ik in een Kadjar Energy TCE 130 Edc Bose. Om de auto te leren kennen heb ik een weekje in Sauerland rondgereden en de auto deed het goed in heuvelachtig terrein. Wat mij wel erg tegenviel was het bandenlawaai. Dit was zo...
Sedert eind maart rijd ik met een Kadjar.
Alles perfect in orde , behalve met de gps .
Dagelijks moet ik van Aalst naar Gent en daar gaat het fout . In het begin werd de trajectcontrole gemeld en kreeg ik een pop up op mijn gps met de...
Heeft iemand de wegklapbare trekhaak in gebruik in combinatie met een Twinny Load fietsendrager? Ik zoek een oplossing voor de bevestiging van de geleide bus... Door de 'bijzondere' vorm van de trekhaak, blijkt dit vrij lastig.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn Kadjar, wat een heerlijke auto!
Geen last van horten en stoten en ook de R-link is (uiteraard) up-to-date.
Ik volg dit forum reeds een tijdje (zeer interessant !) en zo ook een Duits...
Hoi. Mijn nieuwe Kadjar verlaat volgens dealer derde week mei de fabriek. Volgens de leasemaatschappij is de leverdatum 14-7. Wat gebeurt er eigenlijk allemaal in die tussentijd?
Of hanteert de dealer/leasemaatschappij een hele grote marge?...
Ik heb een vraag over de shuffle modus. Als ik deze aan zet op mijn afspeellijst word deze de volgende keer dat ik in de auto stap automatisch weer uitgezet. Ik heb overal gezocht maar kan niet vinden waar ik dit kan veranderen.
Is er geen...
Hallo allemaal, Net even bij Dealer Herwers geweest en aardige verkoper wist niks van Android of Apple Carplay en heeft Renault Nederland gebeld en om uitleg gevraagd, Gaat net zoals toen mijn Kadjar automaat geleverd eind oktober 2016 en daar zaten...
Nu 1,5 maand in bezit van kadjar, en merk, zeker bij lagere snelheid ( bijvoorbeeld rijden op kasseien, klinkers, ...)
Dat irriterend piepend en krakend geluid te horen is, ik vermoed de zetels, maar nog niet volledig kunnen identificeren....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum