Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds enkele weken heb ik problemen met mijn achteruitrijlichten. Deze werken niet altijd, dus ik vermoed dat dit aan het contact ligt die deze bedient.
Echter, waar kan ik dit contact ergens vinden zodat ik deze eens kan nazien.
Ik heb onlangs een Mégane gekocht (2006), deze Mégane is voorzien van een parkeersensor.
Ik wil nu een trekhaak gaan plaatsen, weet iemand of ik een vaste trekhaak kan plaatsen in combinatie met de parkeersensor?
Model/uitvoering :renault megane classic 1.6E
Bouwjaar : 1997
Brandstof : lpg g3
Hallo allemaal ik zit met een probleem met mijn renault. als ik de auto start dan loopt hij normaal maar zo gauw ik ga rijden en de motor is nog koud loopt hij...
Ik heb zopas een megane II 2.0 gekocht van 2007 en deze af laten leveren op winterbanden.
De zomerbanden waren niet bijzonder meer en kon geschikt winterbanden krijgen.
Nu heb ik van mij scenic nog zomerbanden die ongeveer 5000km asfalt...
Ik heb sinds kort een Megane II Grandtour uit 2008 met een glazen panoramadak. Nou wil ik voor de vakantie graag een bagagenet of rek plaatsen. Maar in het dak zitten geen bevestigingsogen voor een bagagenet (mijn vorige Megane I break had dat wel)....
Hallo,
ik zie door de bomen het bos niet meer, welke afmetingen moeten wij hebben voor winterbanden?
Onze auto: Megane Grandtour 2008, automaat, benzine.
Nu liggen er 205/50/17 op, moeten de winterbanden dezelfde afmeting hebben?
Ik heb een Megane 2 uit 2003 met standaard 15 stalen velg en wieldop, een kennis van me heeft een Laguna RXI uit 2000 met de originele lichtmetalen velgen.
Weet iemand of die velgen van de laguna ook op de megane passen?
Ik heb een groene mini iso stekker aangesloten achter mijn radio.
Deze heeft eerst wel de optie gehad om AUX te activeren. Ik kreeg in het menu: AUX:ON, AUX:OFF en AUX:AUTO
Nu zijn deze opties verdwenen.
Ik ben trotste eigenaar van een renault megane 2, deze is uitgerust met een standaard renault radio.
Ik heb vandaag bij de FBA Cartechnics te Lelystad een kabel gekocht, de 8pin ISO stekker (kleine blauwe stekker) naar een...
Sinds kort een megane uit 2007 gekocht, nu werkt de aanjager niet meer.
Door de rijwind merk ik wel dat er warme lucht de auto instroomt maar de aanjager doet niets in alle standen.
Via de motorkap de ruitenwissers eraf gehaald en daaronder de...
Mijn Mégane rijdt af en toe bij ca. 1600rpm schokkerig, alsof de motor hikt. Probleem treedt op in diverse versnellingen, bij zowel benzine als LPG, en in ieder geval bij warme motor. Bijvoorbeeld bij 50 à 60 km/u in vijfde...
Vandaag hebben mijn ouders een ongeluk gehad met hun Megane Grandtour uit 2007.
Dit betreft dus een facelift model.
Nu vraag ik mij af in hoeverre de achterklep van een phase I verschilt met die van een phase II?
Zijn alleen de...
Mijn renault megane 1.6 hatchback start zeer moeilijk.
ANWB vertelde dat het zeer waarschijnlijk benzinepomp was, maar die is nu vervangen door een (goede?) 2e hands. Hij lijkt aan te gaan als ik het contact omdraai, dan geeft ie zoemend...
Ik ben van plan om een Renault Megane uit 1999 te kopen. Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten ? En bij welke kilometerstand moet de distributieriem worden vervangen ? Er staat 156000 op de teller.
Vandaag had ik een hele rare storing, zo ineens:
Op het moment dat ik de cruisecontrol inschakelde, ging de auto ineens flink gas bijgeven!.
Ongeacht de snelheid die ik instelde, hij ging steeds ongeveer 8 km te hard rijden.
Om 50 te rijden moest ik...
Model/uitvoering :Megane 1g CC
Bouwjaar :2007
Brandstof : LPG3
Nou, dat heb ik weer !
Ik wil een trekhaak laten monteren onder mijn Megane II 1.6. CC.
Deze is voorzien van een gasinstalatie en heeft .............parkeersensoren. Nu hier ligt ,...
Ik heb een Megane station uit 2006 waar nu zomer banden met de maat 195/65 r15 onder zitten. Nu heb ik nog een set winter banden met velgen liggen van mijn vorige Megane Coupe uit 2002 (die op de foto staat) met de maat 185/60/r15.
Nu...
Ik moet mijn ruitensproeier pompje vervangen van mijn Megané I PH2 Coupe uit 2000.
Echter weet ik niet welke type ik nodig heb. Ik heb gezocht op internet en heb zelf ook gekeken bij mijn auto maar ik weet het gewoon niet zeker,...
Sinds een maand ben ik in het bezit van een renault megane uit 2004. Nu ben ik op zoek naar winterbanden voor deze auto. Maar ik kan nergens vinden wat voor soort banden maten ik nodig heb....
Ik heb hier een Megane uit 1996 staan.
Hierbij leidt de centrale vergrendeling een eigen leven.
De auto heeft een infrarood afstandbediening (en dus ook een startonderbreker).
De auto op slot zetten gaat prima alleen gaat deze uit zichzelf weer...
Hallo allemaal,
Ik wil de olie van mijn Megane II 1.5dci verversen.
Maar ik kan bijna niet aan de oliefilter komen bijna geen ruimte.
Daar zijn veel buizen en andere stukken en ik kan de filter sluetel niet vastmaken en de filter losdraaien.
Heeft...
ik Heb een probleem met mijn renault megane uit 2002 type2 1.6 16v benzine
Me auto start gewoon goed. Alleen wanneer ik met een koude motor wil gaan rijden wilt mijn motor wel eens uitvallen
Dit probleem heb alleen als ik een koude motor...
Help!
We hebben een Renault Megane CC van bouwjaar 2005 met een k4m motor 1600/16v.
Als je tussen de 1500 en 2500 toeren draait maakt de motor een raar geluid, het lijkt wel of er iets electronisch aangestuurd wordt.Het geluid gaat op en af.
Als we...
hallo beste leden ik heb problemen met he starten ,allebei mij sleutelkaarten werken goed,zou het misschien de kaartlezer kunnen zijn die niet meer goed werkt? alle hulp is welkom mvg wil
Het regenwater liep niet goed uit weg uit de paravan van mijn Megane Grand Tour.
De linkerslang loopt na schoonmaken weer goed door, maar de slang onder ruitenwissermotor is nog verstopt.
Hoe kan ik die ontstoppen? Slang omhoog halen en weer...
Ik krijg mij deuren van mij Renault Megane niet meer open met de handsfee functie, alleen met de afstand bedingen krijg ik ze nog open en dicht.
Bij de vandaag bij de dealer geweest en conclusie, drukknop linker voor portier geeft storing aan, geeft...
Ik heb een renault megane 1.6 16v uit 2002 tyoe 2
Is het mogelijk om in dit auto een 6 bak te monteren
Om zuiniger te rijden ik vind hem ook wat aan het schreuwen bij 120 km 3900 toeren schijnt normaal te zijn .
Heeft iemand hier evaring...
ik heb een probleem bij het starten van me auto
heb alleen het probleem bij een koude motor bij het 1ste x starten krijg ik een akelige geluid lijkt iets meganische en krijg een ratelend geluid. mocht ik het weer proberen start hij gewoon en...
ik heb een Renault Mégane III coupé met het optionele 3D sound by Arkamys geluidssysteem.
Het fijne hieraan is dat ik mijn muziek op een USB-stickje kan meenemen en afspelen in de wagen. Dit werkt voor 95% perfect!
Alleen...er zijn een paar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum