Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de zoekfunctie op het forum gebruikt om te weten te komen hoe ik de display van de radio/temp/klok kan vervangen.
Maar ik kom er niet achter hoe ik de kap van het dashboard kan demonteren..
Zit deze geschroefd...
Misschien is het al eens gevraagt maar ik ben benieuwd naar huidige ervaringen met de Megané uit 2006, dus de gefacelifte versie nadat de eerste serie in 2003 op de markt kwam. Ik lees op het internet heel veel over elektronische problemen maar dat...
vandaag was ik onderweg naar de winkel totdat onderweg de auto op het dashboard aangaf dat deze een electronische storing had, er gingen verschillende lapjes branden zoals dat alle deuren open staan, knippenlichen.
Dus ik de auto uitgezet...
Wie heeft er een tekening voor het plaatsen voor een trekhaak voor een Renault Megane uit 2005
of wie heeft er eerder een trekhaak geplaatst en kan mij helpen of informatie geven daarover
Ik rij in een Megane diesel uit 2000, elke dag zo'n 120 km. Sinds een week of drie ratelt de motor als ik gas geef, niet als hij stationair draait. Het ratelt niet sneller als ik sneller ga rijden, maar de ene keer klinkt het wel erger...
Sinds gisteren is mijn Megane GT 1.5 dCi uit 2004 beginnen met ratelen. Eerst begon het met een lichte ratel tijdens het starten maar nu ratelt de motor continu tijdens het rijden. Het lijkt of er een paar knikkers in de motor zitten. Of een paar...
Mijn vrouw belde mij vanmiddag. De auto doet niets op de kaart (sleutel).
Auto opengemaakt en kaart in de houder gestoken, nog steeds niks. Accu leeg!
Accu leeg? gisteren nog een heel eind gereden! Niet erg waarschijnlijk.
Nu brand er al een poos...
Het gele lampje van de automatische versnellingsbak is geel.
Volgens de garage dient de bak gereviseerd te worden; kan het niet een sensor zijn?
Wie heeft hier ervaring mee?
Hallo,
Heeft iemand ervaring of er sneeuwkettingen passen onder de megane estate tce 180gt?
Overweeg de aanschaf van deze auto en wil winterbanden op de geleverde velg monteren.
Hallo,heb sinds een aantal weken een megane uit 2003 aangeschaft en heb de volgende problemen.
het lampje van de handrem en verlichting van dasboard computer blijven branden waardoor de accu na een dagje leeg is...
kent iemand dit probleem en weet...
Ik heb een megane uit 2004 1.9 dci, en mijn turbo is aan vervanging toe.
Opzich het vervangen kan ik zelf. Maar ik wil graag het onderdeel nummer weten,
een vriend heeft er nog een uit een 1999 model ( ook 1.9 dci ) maar wil even...
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
We gaan vanavond op vakantie en heb dus even de oude cd's (6) uit de wisselaar gehaald en 6 nieuwe cd's erin gedaan.
De vorige deden het perfect, alleen deze wilt ie niet afspelen. Sterker nog, de cd's doen...
Sinds vorig jaar brand het airbaglampje op het dashboard. Ik ben naar de renault garage geweest en de boel is uitgelezen.
Het blijkt zo te zijn dat de airbagmodule /airbagcomputer 3 keer een aanrijding cq kortsluiting heeft geregistreerd. Omdat de...
Ik heb een olielekkage ondekt en heb hiervan een foto gemaakt.
Wie heeft er een idee waar het probleem ligt?
Is het ernstig?Ik zie steeds een paar druppeltjes olie op straat liggen maar is erg weinig.
En wat zou een eventuele reparatie...
Hallo,ik heb een probleem met mijn megane uit 2003.
het handremlampje en boardcomputer verlichting(tekentje vande auto) blijft ondanks dat er geen contact is toch branden waardoor het de accu leeg trekt.
ik weet zelf niet wat het is en heb hem ook...
vandaag me lampen vervangen in mijn megane 2003. nu bleek dat de afdekkap achterop lamp en de kap in de wielkast er niet meer zijn. de stekker van de lamp is ook uitgedroogd waardoor hij bijna uitelkaar viel toen ik hem er weer terug...
wellicht dat een van jullie mij verder kan helpen. Mijn coupe 1.6 16v uit 2001 heeft de distributieriem gebroken. Nu heb ik de kop al verwijderd en inderdaad alle 16 kleppen krom. Nu wil ik daar een andere cylinderkop op plaatsen...
heb een tunerlist radio welke problemen heeft met de cd speler. Onderdelen hiervoor blijken niet meer in de reguliere markt verkrijgbaar. Ik zit over twee opties na te denken:
Audio Connection Box, maar kan dan geen cd's meer afspelen....
Ik wil graag dit type renault kopen en waar moet ik oppassen bij aankoop? heeft hij een distributie en welke interval heeft hij? is een diesel filter duur als het vervangen moet worden of zijn...
Hallo,
een heel stomme vraag misschien, maar ik wilde mijn olie van mijn Megane Scenic (2002) verversen en kon de olieplug niet vinden.
Wie kan me snel ff helpen.
mijn raammechanise is kapot en nou heb ik een nieuwe besteldt maar die heeft maar twee draaden en mijn ouwe vijf en nou weet ik niet of ik dat pas kan maken of ik moet een andere bestellen op de site waar ik hem heb besteldt hebben alleen maar met...
ik heb een probleem met een megane break 1.6 16v uit 2001
Ik wou gister met de auto weg maar toen startte ie heel moeilijk alsof ie geen benzine kreeg
en toen ie uiteindelijk (heel moeilijk) liep na een paar keer proberen viel ie uit...
de verlichting van de cruisecontrol en de radio bediening in het stuur doet het niet,
gezien ze het aan beide kanten van het stuur niet doen lijkt het mij een probleem vanaf een centraal punt,
wie oh wie weet waar ik het beste kan beginnen met...
Hoi mensen, sinds gisteren ben ik zeker en vast 4 uurtjes aan het surfen
geweest voor een forum te zoeken ivm renault's. En uiteindelijk ben ik hier
beland! :) Reden ervan is ik heb vorige week zondag een renault megane gekocht
type: 3d van 2004...
Sinds gisteren werkt mijn aanjager niet meer.
Ik heb s'ochtens nog met de auto gereden en toen deed hij het nog.
Maar s'middags toen ik weer weg wou deed hij niks meer.
Heb naar de zekering gekeken en die is nog heel.
Heeft iemand...
Een vraagje: tijdens het rijden im mijn MEGANE 15 DCI uit 2005 zag ik opeens mijn ABS lampje knipperen en daarna volgden er alle lampjes die aan kunnen op het dashbord... ook de deuren vlogen volgens de display open en direct...
Onlangs heb ik mijn mégane 1.5 dci uit 2006 aan de kant moeten zetten vanwege een hard tikkend geluid vanuit de motorkap. Een week van tevoren is me opgevallen dat het in de auto soms stonk naar uitlaatgas of verbrande olie en dit alleen bij...
Ik hoopte binnen afzienbare tijd eigenaar te worden van een Mega Estate. (nieuw)
Helaas gaat dit even duren omdat men mij vertelde dat er een terugroepactie zou zijn vanwege iets met de motor wat vervangen moet worden.
Voor zover ik begreep...
Afgelopen maand heb ik een Megane CC 2005 geïmporteerd uit Duitsland. Mooie auto, niets mis mee. Ben zeer tevreden. Echter na enige kilometers te hebben gereden ruik je bij stilstand een soort verbrande olielucht. Ook indien bij stilstaan een raam...
Ben zaterdag bezig geweest met het inbouwen van mijn ACB en mijn Nokia N900, heb de radio eruit liggen en ben op de ISO connector de MUTE draad aan het zoeken, na diverse malen gekeken te hebben (was nog vroeg :lol: ) kwam ik er achter dat de draad...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum