Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een 1.9 dci break van 2003 oude model en een piepende multiriem , althans daar lijkt het op ik heb een speciale spuitbus gekccht om deze te smeren dit hielp niet geluid is binnen 5 min weer terug, wd 40 precies hetzelfde en kruipolie...
Als ik de auto gewoon start hoor ik niets vreemds, als ik gas geef ook niets bijzonders, echter !!!!! als ik ongeveer 100KM rijdt gaat de auto herrie maken, het geluid is te horen waar de achterdemper zit..... zwaar...
hoi ik heb sinds 3 dagen een renault megane break 1.6 16 v euro
uit 2001.
ben er tot nu toe tevreden over maar kom er niet achter hoe de boordcomputer werkt.
weet ondertussen wel dat als ik 6 keer klik de dagteller te voorschijn komt .
dan heb je de...
Ik ben bezig om dagrijverlichting in mijn Megane te bouwen (ze zitten al op hun plaats) maar ik dacht even een geschakelde plus te kunnen oppikken maar dat viel even tegen kan iemand mij hierbij helpen waar en welke kleur draad ik...
Ik heb vorig jaar augustus mijn airco opnieuw laten bijvullen. Hij koelde niet meer.
Nu is het weer warm en koelt hij weer niet. Is het een goed idee om te beginnen met opneiuw bijvullen (weer 100 euro) of zijn er andere dingen die dit kunnen...
Mijn auto (geen Renault) moet eraan geloven. Reparatie om door de APK te komen is te duur.
Dus ben ik op internet op zoek gegaan naar een nieuwe. Mijn budget is beperkt. Maar ik heb twee interessante auto's gevonden.
Beiden...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Renault Megane Coupe 2.0 uit 1998. Alleen kan ik nergens het id-plaatje ontdekken. Volgens mij hoort dat normaal gesproken in de deur van de bijrijder te zitten, maar bij mij zit daar niks, en waar die wel moet...
Model/uitvoering : hallo,weet iemand als je achteraf nog de originele radio kan omwissellen met een originele radio met bluetooth,ik heb namelijk een megane zonder bluetooth(arkamys)ik dacht dat dit standaard was in de dynamic uitvoering,en wat kost...
Sinds kleins af ben ik al een autofanaat en ik heb er al verscheidene versleten. :mrgreen: Ik heb mij sinds gisteren een megane 3 coupé aangeschaft (dci160). Komende van een golf gti uiteraard wel een aanpassing maar de benzine...
ik heb voor mijn coupe uit 96 angel eyes aangeschaft nu is alleen het installatie boekje heel slecht te lezen,
nu vraag ik mij af waar ik de twee draden van de halo ringen op moet aansluiten. Help???
ik heb sinds paar maanden een renault megane 1.6 16v uit 2002 type 2.
wat me opvalt is dat hij niet echt zuinig is, nou was ik benieuwd wat nou de benzine verbruik is voor dit type auto
Begin dit jaar viel onze megane stil tijdens het file rijden en konden we hem niet meer starten. Ons garage heeft ons komen takelen, maar zagen niet direct een probleem. Ze hebben toen de smoorklep uit gekuist en het was weer in orde. Niet veel...
ik heb sinds 2 weken een mooi megane grand tour privelge luxe uit 2004
nu kwam ik erachter met stofzuigen dat er een kabeltje hing met een connecter een een microswitch
geen idee waar die thuis hoor of waar hij voor dient
Hallo,
ik ben in het bezit van een megane coupe uit 96 nu wil ik graag een paar dashboard lampjes vervangen zoals bij de snelheidsmeter.
maar kan nergens vinden waar je het los kan halen.
weet iemand waar dit mogelijk is?
Wie kan mij helpen ik wil gaarg een andere radio in mijn megane hebben maar waar zit hij? Als ik de cd speler , waarmee ik alles bedien, eruit haal blijft de radio gewoon spelen en ik kan de iso stekkers ook niet vinden. Wie kan mij helpen
Hallo allemaal
Ik heb sinds 5 weken een megane 1.6 uit 2003 keurig garage onderhouden enzo reed prima alleen af en toe bij willen starten paar keer start stop knop moeten drukken (dit sinds 3 weken) nu begin deze week begon hij smorgens zomaar bij...
Mijn Renault Megane Grand Tour uit 2006 heeft bijna 195.000 oop de teller en vraagt om een onderhoudsbeurt. Ik kan helaas nergens vinden of het om een kleine of een grote onderhoudsbeurt. Ik heb het gevoel dat als ik de dealer de...
Ik heb met mijn megane coupe 1.6 uit 96 het volgende probleem.
Mijn verwarming weigert regelmatig, soms doet hij het en dan houdt hij er spontaan mee op.
Hebben jullie enig idee wat het defect kan zijn??? de Verwarmingsmotor ???...
Ik heb recent een megane coupe 1.6 gekocht uit 1996, het was een goedkoop bakkie maar motorisch helemaal in orde.
Heb ook wat geld over om er in te stoppen en heb al enkele dingen gedaan. Nu heb ik echter het probleem gehad dat de...
hallo renault rijders ik over weeg om een Megane Grand Tour 2.0 16v Tech Line LPG g3 te kopen met 136500 op de teller moet ik ergens rekening mee houden hoe is de verhouding van de motor tot gas en de komende kosten misschien.
help
ik wil graag het interieur filter vervangen maar waar zit hij en hoe is het te demonteren
of heeft iemand daar tekeningen van
het gaat om een megane grand tour uit 2006
groeten
hallo ik ben nieuw hier mijn naam is Paul.
ik heb een megane coupe 3 deurs.
mijn achter kantelramen l + r functioneren niet meer na het schoonmaken van de binnenkant.
gingen wel open maar nu niet meer dicht.
alle zekeringen zijn goed.
wie kan mij...
sinds kort eigenaar van een Megane II en bevalt tot nu toe zeer goed.
Heb een carkit van Parrot (CK3100) op de kop kunnen tikken en die geinstalleerd. Helemaal werkend maar hij onthoudt de instellingen niet, en zoals ik had begrepen...
Vanaf november 2011 ben ik in het bezit van een Renault megane uit 2004 (metalic (fel)groen)
Sinds gisteren heb ik een scheur in mijn voorruit zitten van een opspattende steen.
Wel eens een sterretje gehad maar dit werd gelijk een...
Ik heb een Megane III Estate zonder bandenspanningsensoren systeem.
Weet iemand of het mogelijk is om achteraf bandenspanning sensoren te plaatsen en een setting in de boordcomputer te doen zodat het systeem werkt?
Ik weet niet of de auto...
:?: Ik woon in Tsjechie en Sinds kort heb ik een Megane uit 1997 1.9 diesel.Ik ben op zoek naar een Nederlands instructieboekje/gebruikershandleiding voor deze auto. :pray:kan iemand hier op dit forum mij daaraan helpen.Een gekopieerde versie is ook...
Hoi, ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen. :)
Ben gelukkige bezitter van een Megane Coupe Cabriolet 1.9 DCI Priv.luxe uit 2005.
Met het wisselen van de winterbanden, heeft iemand voor mij ook andere velgen erop gezet (met één van de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum