Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi, ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen. :)
Ben gelukkige bezitter van een Megane Coupe Cabriolet 1.9 DCI Priv.luxe uit 2005.
Met het wisselen van de winterbanden, heeft iemand voor mij ook andere velgen erop gezet (met één van de...
Ik heb een vraag onze batterij is steeds binnen 2 weken leeg !!.
Hebben meerdere mensen hier last van ?
Hoor graag jullie verhaal en eventueele oplossing hiervan .
Ben van plan om naar EDE te rijden en de kaart te laten...
hallo ik heb een megane 2 rs uit 2006 heeft 68.000 gelopen
ik had een probleem met het raam rechts die ging niet dicht
dus heb ik ff de knopjes uit de deur gehaald en ff schoongemaakt
erweer in gezet en hij deet het weer ik dacht fijn geen gezeik...
ik zal mij eers voorstellen.
ik ben 29 jaar oud en rijd altijd al renault. eerst een clio, daarna een megane coupe, en na 2 jaar te hebben gereden met een megane 2 1.5dci 80pk werd het na 289.000 km tijd voor een andere auto....
ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, een HTC desire Z.
Ik krijg deze echter niet aangesloten op mijn carkit van de mijn Renault Megane 3 van 2010 (carminat).
hij heeft de telefoon wel gevonden, maar ik krijg ze niet met elkaar verbonden...
Ik rij sinds kort een renault megane. Super auto, rijdt heel lekker totdat er op een dag bij mij een melding kwam van Motor overhit. Ik langs de kant stoppen motorkap open, bleek dat de koelvloeistof op was. Eindstand, veel witte...
Ik ben net een week eigenaar van een 1.5 dci megane bj 2004 :D .
Voor het kopen tijdens de test had auto geen enkele losse geluidtjes.
Paar dagen na het kopen ook niet.
Nu sinds 3 dagen hoor ik rare geluidtjes :( vanuit de stuurwiel...
Is er iemand die al met deze motor rijd ?
Ik ben benieuwd of hij sportief te noemen is ( tussensprintjes etc )
en of het verbruik echt zo fantastisch is als de fabriekscijfers ?
heb een megane grand tour 1.9 diesel
sinds een paar dagen heb ik een waarschuwings lampje
een poppetje met airbag en er gaat een lichtje branden met service
wie heeft dit ook gehad en weet wat dit betekent
Hallo, weet er iemand hoe je zelf het batterijtje van de keycard kan vervangen? Krijg deze niet open en wil niets verkeerd doen. Blijkt anders te zijn dan de m2gane 2.
normaal gesproken open je de motorkap van een megane door eerst aan de binnenkant te ontgrendelen.
daarna til je de kap een klein stukje op en kun je aan de buitenkant, door de gril, een plastic lipje pakken, naar buiten trekken en kun je de...
Ik ben sinds een paar maanden trots eigenaar van een Renault Megane (1.4e Elysee)
Aangezien het profiel van mijn banden te wensen over laat wil ik het gelijk goed doen.
Nu is mijn vraag passen 16 velgen onder mijn auto en zijn er...
Mijn 2011 Megane Estate III is geleverd met bandenmaat 205/50/17.
Nu wil ik winterbanden op een stalen velg laten monteren maar vraag mij af wat handig/verstandig is: bovengenoemde maat aanhouden of terug naar de standaard maat 205/55/16.
hallo,ik rijd sedert enige maanden met een megane van bouwjaar oktober 2007,dit zonder problemen
maar vandaag stap ik in de auto,steek mijn kaart in de lezer(het is geen handsfree kaart)de boordcomputer zegt KAART NIET HERKEND,de knoopbatterij is...
Sinds gisteren in het bezit van een Megane GT 1.6 16V van 2005.
Wat opviel op de rit huiswaarts is dat de intervalstand van de ruitenwissers het niet...
IK heb een probleem, van het ene op het andere moment wou mijn auto niet meer starten. Nu is het erg koud dus ik dacht de accu, maar als ik het contact omdraai gaan de lichten aan en de radio enz, dus dat kan het volgens mij niet zijn.
goedemorgen met dit koude weer wil mn megane alleen nog in de 5e versnelling heb hem zaterdag voor het laatst kunnen gebruiken met een auto overstarten dat was gelukt wil weg rijden en hij pakt alleen de 5e versnelling nog maar raar?
gister half uur...
auto blijft op startblokkering,
helaas geen reserve sleutel (de cv werkt nog wel goed zelfs vanuit huis rf sleutel),maar las op internet dat met strenge vorst het nog wel eens wil voorkomen dat de startblokkering moet...
Ik wil sneeuwkettingen kopen voor onder de Renault Megane Fase2 maar toen ik bij de ANWB kwam voor een paar snox :P kreeg ik te horen dat dit niet mag van de fabriek en dat ik sokken moet kopen . :?:
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?...
Sinds het weekend doet mijn ruitensproeier het niet meer van mijn Megane 1.5 dCi uit 2004. Eerst kwam er maar een klein straaltje uit en daarna wat gesputter. Ik dacht dat het reservoir leeg was dus vandaag bijgevuld.
Ik wil een kabeltje (5mm) doorvoeren vanuit de motorcompartiment naar ergens onderin het dashboard.
Kan iemand me helpen / laten zien waar ik het gaatje daarvoor kan vinden?
Een paar weken geleden startte mijn auto niet en de wegenwacht heeft er een nieuwe accu ingezet. Na een week startte de auto weer niet en toen bleek de start/stop zekering te zijn doorgebrand. Opgelost...
Ik ben nieuw op dit forum.
Waarom een account aangemaakt? Ik ga binnen de komende 2 weken een nieuwe auto kopen.
Zal een dieseltje worden en dan in stationwagon.
Ik twijfel eigenlijk tussen 4 modellen, maar neig sterk naar een...
mijn pas gekochte Scenic 1997 mpv model heeft de volgende euvels:
we krijgen het niet echt warm in de auto, de temp op het dashboard komt rijdend!! nooit voor bij het eerste streepje :cry:
alleen stationair na een rit loopt hij wel op en de...
Ik heb in mijn Megane III de standaard cinch stekkers aan mijn drankhouder. In plaats van hier de AUX bron aan te sluiten, wil ik dit beter camoufleren en achteraan aansluiten.
Wanneer ik het rechter zijpaneel weg haal kan ik aan de stekker...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum