Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een megane grand tour 2.0 16v uit 2003 op lpg g3
Nu heb ik sinds gisteren dat hij op gas stottert en onregelmatig loopt en soms zelfs afslaat, het reageert net of het gas alsof het gas op is,als je het gaspedaal induwt gaat hij eerst...
Ik ben hier net lid en helaas is dat met een verlichtingsprobleem. Ik heb onlangs een auto gekocht bij een garage en 2 dagen later doet mijn rechter koplamp het niet goed meer. Samen met een paar andere klachten betreft...
Ik overweeg de aanschaf van een Mégame 1.5 dci edc. Chiptuning is voor de motor waarschijnlijk geen probleem, maar wat zijn de koppelreserves van de automaat? Er zijn tuningbedrijven genoeg die het aanbieden,maar ik kom nergens ervaringen tegen van...
Ik heb met mijn eigen Megane, een 1.4 16V uit 2003 het probleem dat de kachelmotor alleen in de hoogste stand werkt.
Lijkt mij een gevalletje kachelweerstand...
Waar zit deze jongen verstopt?
heb recentelijk een megane 1.5 dci bose gekocht uit 2012, heerlijke wagen.
Nu heb ik het volgende, de R - O knop in mijn stuur is lam aan de linkerkant, het bultje wat er op zit is gebroken.
Weet iemand waar ik dit kan bestellen?...
Heren, ik ben nieuw hier op het Forum, mijn vriendin heeft een Megan Cabrio type II en ik heb een Grand Espace voor het vervoeren van de familie :-) Ik heb een vraagje over de banden, mijn vriendin had hiervoor een Megane Cabrio type I en heeft...
Mijn radio cd speler (zie foto voorbeelden) aangesloten op navigatie systeem, is defect. (Waarschijnlijk software probleem)
Afkomstig uit de auto Megane Tce 130 Estate Dynamique bouwjaar 2009.
Ik heb een megane 1.2 Tce Bose ed. van eind 2012.
En vroeg me af of het mogelijk was om daar een remote start systeem in te bouwen.
Zit natuurlijk wel met de keycard, en het feit dat ik de rem in moet trappen om uberhaupt te kunnen...
Sinds dit weekend geeft onze auto een inspuiting defect aan op het display, dit is zodra wij boven de 120km rijden maar daarna is de melding weg en staat er ook niks in het geheugen, wat zou dit kunnen zijn?
en wat kunnen wij hieraan...
Onder mijn '12 Megane Estate 1.5dci GT-Line liggen nu 17 velgen. Nu wil ik een setje stalen velgen aanschaffen met winterbanden. Welke maat velgen passen onder mijn auto, ook 15 en 16 ?
Gisteren de nieuwe Megane (en Talisman) 2016 mogen bekijken, strelen, voelen, zitten :dance: :dance: :dance: Prachtig allebei, en een goede bouwkwaliteit en vorm. Rijden was er niet bij :( :( :( :( Komt wel :D
De Mégane houdt ermee op. Vorige week startte hij s'morgens niet meer , met inspuiting defect op de BC.
Naar de garage laten slepen, de pomp is defect, lagerschade en metaaldeeltjes in het brandstofcircuit. De pomp gaf te weinig druk om te kunnen...
Hallo.
Ik had de pech dat mijn deur niet meer dicht wilde omdat die (vangmuil) of geef het een naam. Stuk was. Dus heb het deurpaneel eraf gehaald en deze weer vervangen. ..
Hij heeft het zeker 3 x gedaan en nu wil hij dus niet meer open :dance:...
als je van 4 naar 5 wilt schakelen is het net of je door een nok moet duwen. ik heb daar een gebroken wit kunststof ringetje gevonden. Zou dan de schakel kabel vervangen moeten worden? en is dat moeilijk? en hoe kan ik de speling op de pook...
Hoi Allemaal,
ik ben al jaren een tevreden Megane rijder en aardig op de hoogte van de voor- en nadelen van dit type. En ook in de afgelopen jaren geleerd veel aan mijn auto zelf te doen. Nu heb ik echter iets vreemds dat ik niet krijg opgelost en...
Heeft er iemand een werkplaatsboek in pdf of Epub of weet er iemand waar dit te downloaden is eventueel betaald voor een
Renault Megage II 2.0 16 v grand tour?
Ik heb een Megane grand tour II 2.0 16v uit 2003 en nu heb ik de dynamo kapot.
Ik zou deze zelf willen vervangen, is dit te doen en zo ja is hier misschien ergens een soort handleiding voor.
Is er een methode om de onderhoudslampje uit te resetten? Deze brand nu continu omdat de auto de 30.000 km beurt nodig heeft. Deze beurt laat ik pas na de vakantie uitvoeren.
Betreft Renault Megane III 2014
op je scherm van je gps staat toch een balk met verschillende vakjes info;tel aan of uit ik heb een sportmonitor en normaal komt dat teken ook op die balk,bij mij komt dat daar niet op is dat normaal op mijn vorige kwam dat erop ,maar nu kwam er...
ik zoek in belgie een paar goede garages voor een megane rs en clio rs voor onderhoud die er wel veel van afweten oostr-vlaanderen antwerpen maakt niet uit waar als ze er maar goed kunnen aanwerken .bedankt op voorhand.
hallo ik heb een vraag ik heb een megane bauj 3-2006 .
hij ging altijd vrij snel van bezine naar gas maar nu duurt het heel lang dat hij over klikt .
weet iemand waar dat aan kan liggen.gr.bert
Hoe kan ik de speakers vervangen in de voordeuren van Megane estate 2011,
wat en hoe moet ik loshalen om bij de speakers te komen, wil daar met dezelfde maat
Jbl speakers plaatsen, zo ook in de achterdeuren.
Moet ik extra ringen kopen?
En hoe is...
Betreft Mégane Estate DCI110 GT-line 2014 net panoramadak.
Helaas heb ik last van water lekkage via dak; hemel wordt nat. :shock: Alleen aan passagierszijde. Dealer heeft seals tussen dakrails en dak vervangen, maar probleem is niet opgelost. Hemel...
ik heb een vraag mijn renault megane coupe rs 275pk euro 6 norm is 3maand bijna en 2300km noodgedwongen zal ik hem niet kunnen houden ,met het probleem dat ik verleden jaar ook gehad heb dan heb ik een nieuwe rs na 8maanden moeten verkopen dan...
Ben van plan om een Renault Mégane - 1.6e RN Easy uit 1996 aan te schaffen, nu heb ik totaal geen verstand van auto's.
Zijn deze auto's betrouwbaar ?
Wat zijn de veel voorkomende problemen met deze auto ?
Waar moet ik op letten als...
Het ene probleem opgelost , nu het andere proberen op te lossen.
Het storingslampje van de motor brand bij ons. Wij hebben dit laten uitlezen en dat gaf aan dat de lamba sensor niet goed werkte. Dit zou volgens de dealer niet kunnen vermits de...
Sinds kort hebben wij een probleempje met de megane
Het is een megane van 2001 een 1400 16v
Verwarming staat op nul en als we de sleutel in het contact omdraaien begint er een tik geluid gedurende een aantal seconden.
Eenmaal de auto gestart...
ik heb en renault megane coupe rs 2015,ik kan een set velgen 19duim kopen BBS SR nieuw zijn het goede velgen en voor wibterbanden CONTI TS 850 MAAT 235 35R 19DUIM zijn die goed voor de winter of zou ik een anderset kopen.?
hallo,ik heb de gewone zetels van de megan rs de stoffenmet rode stiksels want de Recaro zetels heb ik in mijn vorige gehad na 30min is het dan genoeg geweest zeker dat je een beetje ouder bent,omdat de garage die aanprees dacht ik van ja zal wel...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum