Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als ik de airco of verwarming aanzet is de linkerkant warmer cq kouder dan de rechterkant.
Ik kan het voelen aan de roosters in het midden die net boven het bedieningspaneel zitten.
Zowel handmatig als op de autostand.
Het betreft een Megane...
Mijn Mégane break GT-Line uit 2013 is geleverd met de 17 inch 205/50 Primacy 3 banden van Michelin.
Ik vind dat deze banden erg hard slijten en ik vind dat ik erg veel last heb van trillingen. Er is al meerdere malen naar gekeken en volgens...
Nadat mijn airco leeg is geweest, de condensor was lek (nieuwe condensor, systeem blijft op druk) werkt mijn airco nog altijd niet. Er komt geen spanning op de aircopomp.
De monteur (geen renault) heeft zekeringen onder motorkap...
Vanochtend wilde ik mijn auto starten met mijn keycard maar de boordcomputer gaf aan dat de kaart niet werd herkend, dus ik meerdere malen de kaart erin en eruit halen maar helaas geen succes. Mijn laatste idee was hem op de kop erin te stoppen en...
Hallo, sinds december heb ik een oude Renault megane uit 1998.
Rijdt prima, leek een goede koop (750,-), aangezien ik er maar ongeveer een jaartje mee wilde rijden.
Net nieuwe apk, veel extra's (airco, elektrische ramen, verwarmde buitenspiegels)....
Ik ben nieuw hier op het forum, sinds kort in het bezit van een megane 2.0 16v dynamique uit 2003.
Bij deze een account aangemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb.
Op dit moment heb ik een soort van piepend/schurend geluid onder de...
Ik bezit een Renault Megane II uit 2002.
Een prima auto, alleen heb ik twee problemen waar ik de oplossing maar niet van kan vinden...
Het eerste probleem is mijn Air Bag. Deze geeft een storing (soms niet, soms wel). Op het dashboard...
Sinds een paar weken hebben mijn vriendin en ik een mooie Mégane Estate 1.5DCI Expression (110pk), bouwjaar 06-2012 voor de deur staan. Er zitten nu Goodyears (205-55 16inch) op lichtmetaal onder, met een profiel waar we nog zeker een...
Nadat mijn 2007 Megane Grand Tour zich al weer een hele tijd keurig heeft gedragen mbt storingen, is tijdens het pinkster weekeind in Zeeland de ellende weer toegeslagen.
De eerste storing deed zich vrijdag voor tijdens een korte pauze halverewege...
Mijn megane 3 uit 2012 geeft af en toe de storing airbag controleren.
Iemand een idee hoe dit kan en of waar de stekkers zitten?
ik heb de accu er al af gehad en de zekeringen nagekeken.
daar ligt het probleem niet.
Ik moet morgen beslissen of ik de auto koop of niet en ik heb een kleine vraag. het zou fijn zijn als ik hiermee geholpen word. Er staat een auto op marktplaats die ik...
Ik ben in het bezit van een Megane ll Grandtour 2006.
Nu heeft het rechter raammechanisme het af laten weten.(kabel breuk motor doet het nog)
Heb even rond gekeken voor een nieuwe en heb bij Mr-auto 2 uitvoeringen gevonden.
Tussen deze 2...
Omdat de deur-handgrepen (aan de buitenkant van de auto) er niet zo mooi meer uitzien, wil ik ze overspuiten. Weet iemand wat voor lak ik daar het beste voor kan gebruiken, en welke kleur? De handgrepen zijn een soort mat zilvergrijs,...
Het mechanisme van 1 van mijn achterramen van mijn Mégane CC uit 2004 is kapot. Ik heb er een monteur naar laten kijken, er is een dingetje afgebroken maar dat kun je niet repareren, het hele mechanisme moet worden vervangen. Hij heeft er ook over...
Van onze Megane Coupe uit 2010 zijn de merklogo's aan de voor- en achterzijde gejat. Los van de vraag 'wie doet zoiets': nieuwe logo's zijn best kostbaar. Heeft iemand nog een setje liggen?
Sinds een paar dagen is het scherm van de boordcomputer aan het begin van een rit blanco. De verlichting werkt wel (en is normaal regelbaar), maar de tekst is niet zichtbaar. Na een minuut of 10 komt de tekst langzaam in beeld, en is dan de...
Ik zit met een Kofferbak probleem.
Hij wilt vanaf de buiten kant niet meer open..
Heb hem van binnen uit open gekregen en toen gelijk gezocht wat het kan zijn.. Bij de dealer maar voor zekerheid een nieuw slot en schakelaar...
Na een dikke maand met de megane te rijden ben ik zeer tevreden van deze wagen maar nu valt me 1 ding op...
als ik mijn stuur recht zet dan trekt de wagen heel lichtjes naar rechts, stuur beetje naar links draaien en hij rijd...
Vandaag lekker de Megane CC schoongemaakt ook aan de binnenkant alles wat los kon losgehaald en schoongemaakt.
Maar toen ik de tunnelbak er uit haalde zag ik deze stekkers zitten nu is mij vraag waar zijn deze voor.
Nico
DSCN2164.JPG DSCN2166.JPG
Ik heb op diverse plekken gelezen dat de Megane met automatische elektrische handrem veel sneller de rem achterblokken slijt. Wat zou hier de reden voor kunnen zijn? De rem gaat er inmiddels af voordat de wielen een omwenteling hebben...
Ik heb zojuist een rode Renault Megane 1.6 GE (BAOF / BADFOF) van 03-1997 voor mijn dochter gekocht en dit model heeft een handmatige airco.
Nu heeft de eigenaar mij uitgelegd dat als je de airco aanzet er om de paar seconden een...
Vorige maand heb ik het eerste model Megane 3 gekocht, uit 2008.
Ik ben zeer te spreken over de auto en haar opties, echter vroeg ik me een ding af, namelijk:
Kan de standaard voor geinstalleerde 2D navigatie geupdate/omgezet...
ik heb een probleem mij rechter achterraam van men megane cabrio uit 2002 werkt niet meer. Mijn schakelaars zijn nog in orde want krijg netjes spanning tot aan de motor. Alleen de moter werkt niet naar mijn gevoel. Is daar een manier voor om die...
Beste forummers,
Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor mijn Megane 2 uit 2005.
Wie heeft die, kan ik overnemen en wil graag de kosten vergoeden?
Ik heb een probleem, mijn bestuurdersstoel heeft zijn beste tijd gehad, of beter gezegd is aan zijn einde, doorzeten, scheur, zo dom geweest om met een schroevendraaier in de achterzak in de auto te gaan zitten, stiksels komen los ect ect
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een origineel Duitse Scenic 2.0 RT van '97, omdat mn vertrouwde Citroen ZX helaas te duur werd. Ik heb al via het elektronica gedeelte een vraag uit staan over de radio, waar ik geweldig wordt geholpen.
Ik...
Hey mede renaultrijders,
dit is dus mijn eertste post op dit forum, ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een prachtige renault megane III 1.5 DCI 90PK van 2009 met 35000 km op de klok. nu is deze auto al goed uitgerust maar nu vroeg ik me af...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum