Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb en renault megane coupe rs 2015,ik kan een set velgen 19duim kopen BBS SR nieuw zijn het goede velgen en voor wibterbanden CONTI TS 850 MAAT 235 35R 19DUIM zijn die goed voor de winter of zou ik een anderset kopen.?
hallo,ik heb de gewone zetels van de megan rs de stoffenmet rode stiksels want de Recaro zetels heb ik in mijn vorige gehad na 30min is het dan genoeg geweest zeker dat je een beetje ouder bent,omdat de garage die aanprees dacht ik van ja zal wel...
hallo,ik heb weer een vraagje julie hebben, mij altijd al kunnen helpen ,ik reed vandaag met mijn megan coupe rs 3maand nu weg en begoin na een 2km te sinken in binnebn ruimte ,toen zag ik dat er niks opgezet was ventilatie of verwarming...
Ik ben op zoek naar een auto en na lang twijfelen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn volgende auto de Renault Megane Sport word van het bouwjaar 2006. Om precies te zijn gaat het om de Renault Sport 230 Renault F1 Team R26 ....
Gisteren na ongeveer 40 km. te hebben gereden kwam de melding transmissie controleren in beeld alsmede het ABS lampje ging branden.
Gestopt bij een benzinepomp auto uitgezet en na 5 min weer gestart en weggereden.
Geen melding meer vandaag...
Ik ben nieuw op forum, wij hebben sinds een aantal weken een Mégane III 1.5dci uit 2012.
De auto bevalt toch nog toe erg goed, alleen er moet nog een trekhaak onder komen.
Ik twijfel tussen een vaste of afneembare trekhaak in verband met...
Ik weet niet wat de vorige eigenaar met deze stoel heeft gedaan, maar het rechter glijprofiel onder de bestuurderstoel is verbogen. Daardoor helt de stoel naar de linkerkant. IK denk het op te lossen door een nieuw glijprofiel te monteren.
ik heb een nieuwe megane coupe rs de euro 6norm 273pk nu 1500 km in sportstand is er geen verschil in geluid van uitlaat die plofjes dat ze zeggen en lees op internet is dat normaal of niet.? :(
Hallo mijn megane 1.5 dci begint de laatste tijd almeer te horten en stoten bij rustig rijden ca 50 km/u echter als ik flink gas geef is het een stuk minder....
Maar als ik de cruisecontrole aan heb rijdt ie normaal
Mijn garagehouder denkt aan de...
Sinds zo'n 1.5 maand zijn ik en mijn vriendin de trotse eigenaar van een Renault Megane RS 224PK. 2.0 Turbo.
Heerlijke auto niets over op of aan te merken.
Nou hebben we samen besloten dat we het wel leuk vonden om de RS...
mijn naam is Ramon en kom uit Middelburg. Ben nu 2 maanden in bezit van een megane 3 2014 (facelift) station en heb een vraag waar hopelijk iemand een oplossing voor heeft.
De auto stuurt heel zenuwachtig. Zeker op de snelweg moet ik continu...
Van mijn Mégane Grand Tour uit 2007 (1.6 16V) is recent bij een onderhoudsbeurt de distributieriem vervangen.
Al bij het verlaten van het terrein van de garage voelde ik in het gaspedaal een trilling, die er voor de beurt niet zat. De...
Ik heb ongeveer een half jaar een renault megane 3 coupe gt-line, zonet heb ik ondervonden dat men verwarming geen warme lucht meer blaast, hij blaast nog wel maar enkel koude lucht maakt niet uit in welke stand ik hem zet, weet iemand waar...
Ik heb een Megane 1.9 DCI van 03-2002 grijskenteken.
Mijn achterportieren zijn van binnen en buiten niet te openen, wie weet een manier om ze wel open te krijgen?
Als ze open kunnen wordt het een stuk makkelijker om spullen voor de zaak mee te...
ik heb een vraag over het volgende: mijn Megane heeft door een ander schade gekregen links bij het achterscherm toen hij bij de garage stond. leuke deuk en dikke kras. Maar nu komt het aparte, Toen ik hem wilde starten kwam er in het...
ik deed vanmorgen de motorkap open en hoorde een brommend geluid het was een onderdeel aan de accubak vastgemaakt
met een beugel er zaten twee slangen aan en een stekker ,maar weet niet wat het is??/
ik heb een megane estate 110 dci motor
ik...
Dag, ben nieuw lid, maak veel gebruik van de forums.
Heb sinds kort een Megane estate 1.5 dci 110 in een mooie grijs bruine kleur en rijdt heerlijk ( zoals wij al eerder
gewend waren ) hebben in het verleden een Lagune gehad.
Aantal punten al...
Ik was zojuist even alle stekkerverbindingen aan het controleren van de antenne toen ik bij de linkerachterstijl (D stijl??) een soort van sensor of tweeter achter ding,
Op mijn Megane II zit een dak antenne met AM/FM en GPS antenne ingebouwd. . de FM antenne is defect en het rubber tussen antenne voet en het dak is compeet versleten. ik wil deze vervangen .. kent iemand de aansluitingen van deze dak antenne ? ik...
hallo mensen ik heb een magane break 1,9 DTI uit 2001
ik heb de gloeispiralen al vervangen maar helpt niet en onder het rijden als ik gas geef lampje van voor gloeien branden als ik gas los laat is het weer uit.
wat kan dat zijn wij weet raad
Ik ben kakelvers op dit forum, altijd fervent R4 rijder en sleutelaar geweest maar vorige week een Megane 2 Grand Tour 1.6 van 2006 gekocht voor wat zorgeloos rijplezier. Nou ja zorgeloos ... het ging allemaal perfect tot ik in het weekend een...
beste ik heb een megane cabrio 2002 ,heb een lijding van de hydraulica dat lekt en krijg het dak niet meer omhoog ,is dit zelf te maken of is het te moeilijk voor een leek,het is de lei ding die het dak omhoog duwt of wat zou het kosten in een...
Airco van de megane werkt niet. Airco is gevuld, druksensor vervangen, verwarmingsmotor vervangen. Aircopomp slaat aan bij directe spanning en geeft geen foutcode. Vanaf waar wordt de schakelaar om de airco te starten gevoed en waarom brandt het...
Goede dag
Ik heb een Renault Megane 2.0-16V Expression Comfort station uit 2004 op het oog maar voor ik me er instort wil eerst de voors en tegens van weten dus wie wil mij wat info verschaffen over deze auto
Mvg Caspar
Weet u of er misschien een manual, online manual of zelfs een youtube filmpje bestaat om het dak van mijn Megane uit 1999 te verwijderen.
Zit is nodig om deze bij een zeilmakerij te laten voorzien van een nieuw vinyl ruitje...
Ervaring...
Er is een melding verschijnen kal invoeren aub ik kan nergens info vinden wat dit betekend. Weet iemand wat dat precies inhoud? En mag ik nog met mijn auto rijden? Alvast bedankt.
ik heb een Renault megane classic (automaat) uit 1998
sinds kort brand er een lampje (vierkant met golven) geen idee hoe deze heet.
ik heb hem laten uitlezen. hij gaf aan 3D Zuurstofsensorfout intermitterend en 5D Geen motor toerental signaal
uit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum