Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Megane Grand Tour II uit 2003
Nu ging hier 1 raam opeens open en niet meer dicht, na alles verwijderd te hebben blijkt de aansturingsunit die op de raammotor zit kapot te zijn.
weet er iemand of deze ergens te koop zijn of misschien op...
Hallo ik heb een lekkage in de kunststof bak die ik wil verhelpen.
alleen krijg ik de achterbumper niet los, wie weet hoe ik deze er af kan krijgen.
achterlichten verwijderd en schroeven verwijderd 4X
wielkasten 4 schroeven verwijderd
onderzijde 7...
Ik heb een SD TomTom carminat en regelmatig herstart het systeem zomaar. Ik heb het vermoeden dat het echter gebeurt wanneer de buitentemperatuur wat kouder begint te worden. Gisterenochtend bijvoorbeeld was het 13 graden en op een...
Weet iemand of er onder de hemel bij een Megane 2 nog een andere ruimte zit, met name onder de zonnekleppen,waar het glas kan zitten dat weg is gesprongen bij het vernielen van het glazen schuifdak. Heb veel glas dat nog meetrilt onder het rijden...
Ik heb nog niet zo lang geleden een Megane Estate uit 2010 aangeschaft, deze staat nu nog op stalen velgen met winterbanden (195/65/15). Nu ben ik er misschien wat vroeg mee om te kijken naar een andere set velgen voor zomerbanden (alhoewel het weer...
Hallo, ik rijd zelf een Espace type IV, phase 2. Als occasion gekocht en voor mij was die phase 2 (intro in 2006) belangrijk omdat met de introductie daarvan veel problemen met de elektronica verholpen zijn. Mijn zoon overweegt de aanschaf van een...
Ik heb een megane grandtour 1.5 dci 76KW uit 2008 Motorcode K9K 734 en afgelopen weekend reed ik 130 in cruise control,
toen de motor opeens terugliep en in noodloop ging lopen.
Als ik harder reed dan 90 ging het servicelicht branden met de...
het volgende probleem doet zich voor. de megane start soms niet, dashbordlampjes branden wel verder doet hij niets.
op andere momenten doen zelfs de dashbordlampjes het niet. in het eerste geval is een tik op de startmotor voldoende om
weer te...
Ik heb al mijn problemen opgezocht in het forum maar niet echt iets soortgelijks gevonden,
Mijn zus heeft sinds kort een 2de handse Renault Megane berliner uit '99,
Auto was bij aankoop (dachten wij) in orde,
Al gauw kwamen de...
Ik heb een Renault Megane 1.5DCI uit 2007 met climate control. Deze werkt prima op koude of bewolkte dagen (stel hem meestal in op 21 graden). Echter zodra de zon gaat schijnen raakt de climate control in de war en moet ik deze op 24-45...
Hallo
Ik heb een Renault megane/Scenic van 2001 automaat met 2 ltr motor
Nu is er 11-02-2011 een nieuwe distributieriem enz.. er in gegaan bij een Renault dealer
toen de riem er nieuw in ging had de auto 99.500 km gereden en nu staat de teller op...
Omdat het subforum Motorisch misschien wat minder bezoekers trekt toch maar even hier posten...
De motor van mijn Grand Tour stottert soms bij rijden met constante snelheid, als de motor net onder de 2000 tpm zit. Het begint iets boven de 1500, en...
Ben vorige week op een vrije dag eindelijk er aan toe gekomen om deb bochtenverlichting eens te monteren. Ik had dit setje gekocht bij xenonlamp.be
2014-11-23 14.10.28.jpg
Je moet natuurlijk de hele bumper er af halen :?
2014-12-13 10.43.25.jpg...
Ik ben op zoek naar een onderhoudsschema voor mijn megane.
Hieronder versta ik: wat moet op welke km stand of leeftijd vervangen worden (voorgeschreven door Renault) en waar dat deze onderdelen juist zitten met eventuele...
Eindelijk heb ik deze week mijn Megane Estate Bose 130 TCe mogen ophalen !
Tot nu toe helemaal top! Echter 1 ding schijnt er veranderd te zijn: de keyless entree.
Bij de vorige modellen hoefde je met je kaart op zak alleen je hand achter de greep...
Ik heb in juli van dit jaar een einde stock 2013, megane coupe 1.5 DCI met 110pk en 6 versnellingen gekocht.
Ben er zeer tevreden over maar toch vind ik iets raar met de wagen.
Ik rijd namelijk van het werk uit ook dagelijks met een megane sedan met...
Ik heb een Megane 1.6 16V van 1999
Nadat ik het foutzoeken naar de oorzaak van het weigeren van de airco had opgegeven, bleek enige maanden later (in de winter) dat een kapotte klopsensor de accu in 10 dagen(stilstand) leegtrok.(0.2 A)
Na het...
Nu ben ik een maand geleden eens bij de dealer geweest voor het een en ander, maar ook met de vraag wat een beurt kost. Renault hanteert een vast bedrag voor een beurt en die bedraagt €237,00. Daarvoor krijg je een APK, worden de remmen...
Ik wil mijn banden wisselen, maar heb nu velgen met sensor. Ik wil echter gewoon velgen met winterbanden erop leggen.
Is het verstandiger om:
Sensors aan te schaffen ( origineel 30...
Hoi , ben sinds vorig jaar juli in het bezit van een Megane2 1.6 grand tour, het valt mij op dat bij de eerste keer dat ik bijvoorbeeld uit een parkeervak stuur ik een knak / bonk hoor, dit is eenmalig daarna is het niet meer of ik moet de auto de...
20141127_112950.jpg hallo ik heb vorige week een nieuwe megane gekregen maar er komt uit de achter speakers geen geluid .
ze zijn wel aangsesloten.
als ik de radio herstel naar fabrieks instellingen werken ze even en gaan dan weer uit iemand de...
Ik heb afgelopen zondag de Megane even provisorisch gemaakt, want de kofferbak wilde niet meer van het slot. Nadat ik het slot uit de auto had gedemonteerd, zag ik dat van een tandwiel de nokjes waren afgebroken. Deze ontgrendelen het slot....
Vorige week, bij het repareren van de parkeersensoren (of eigenlijk van de kabel, met de sensoren zelf was niets mis), kwam ik een losliggend onderdeel tegen (zie foto). Afmetingen zijn ca. 12 x 12 x 10 mm.
Licht het aan de auto of geven de standaard Xenon verlichting van Renault slecht/weinig licht?
Soms denk ik het ook bij andere Megane's te zien.
Ik rij vaak in andere auto's met Xenon maar dat is zeker 5 keer beter licht.
Als ik nu andere...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum