Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
heb een magen uit 98 als ik de koppeling intrap gaat de motor uit de dachbord lampjes gaan branden laat ik de koppeling opkomen gaat de motor weer aan en dit alleen met koude motor.
wie kan mij helpen??
Sinds afgelopen zomer heeft het Panoramadak van mijn 2007'er Megane Grand Tour wat hulp nodig bij het openen. Als ik de knop bedien om het dak te openen, beweegt het dak een beetje, maar stopt dan. Maar... als ik de knop bedien en tegelijker tijd...
Vanmorgen wilde ik het koelsysteem van mijn Renault Megane ontluchten.. Na even gezocht te hebben vond ik in de buurt van het reservoir een ventiel (zie foto). Toen ik het kapje had verwijderd, kon ik inderdaad lucht aflaten.. Maar...
Wij zijn in het bezit van een Renault Mégane II uit 2008 en zitten met het volgende probleem.
Wanneer je plotseling remt, zowel van b.v. 130 km/uur naar 90 km/uur, dan gaat het stuur heel erg trillen en hoor je linksvoor (uit het dashboard lijkt...
sinds een korte tijd werkt m'n ruitensproeierpomp niet, ik hoor hem niet pompen/draaien.
Ruitenwissers werken ok.
Nu kan het zijn dat het pompje vastzit ofzo, en schijnt ook een geweldig lastige plek te zitten.
Maar welke zekering wordt ook...
Ik heb al geruime tijd last van krakende deuren in mijn megane 2.. Erg vervelend wanneer je even lekker rustig wilt cruisen. Om het geluid te verdoezelen heb ik de radio vrijwel altijd aan.
Even een paar vragen over mijn megane coupe 1.6 16v uit 2009.
Ik heb deze auto een maandje geleden gekocht en vraag me af wat anderen van de prestaties van deze 1.6 vinden, ik vind hem vooral met invoegen op de snelweg net ff...
hoi een vraagje ik wil de nu orginele xenon koplampen veranderen voor led koplampen
nou met demonteren zie ik dat er een stekker rechtstreeks in de koplamp gaat dus binnen in word het verdeeld
de stekker krijg je niet los dus een vraagje aan...
ze hebben de autosleutels ontvreemd van onze megane !
dus ik heb geen autosleutels meer. hoe kan ik de auto weer aan de praat krijgen? is dat op te loseen met tweedehands onderdelen of moet ik nieuwe sleutels bestellen? of wwet iemand...
Hallo Mensen,
Ja ik heb genoeg Benzine in de Tank! Af en toe als ik de Auto start, dan start hij gewoon goed. Heb dan een aantal KM gereden en zet hem uit . Ga dan Bv boodschappen doen. Daarna wil ik weer starten ,dan start hij niet?? Als ik dan om...
Heeft iemand hier nog een digitaal werkplaatshandboek van een Megane cabrio/coupe?
Heb namelijk schade gereden,en wil alles graag in orginele staat terugbrengen,dus is een beetje hulp van zo'n boek best handig.
De laatste tijd een beetje pech met mijn megane. Toen ik van de week het raam dicht wilde doen, hoorde ik een hoop gekraak maar het raam wilde niet meer omhoog. Wel ging het hij steeds een stukje om laag (denk beveiliging...
Eindelijk heb ik dus gele lampen kunnen kopen en het rijd echt een stuk rustiger voor de ogen .
In mijn renault 16 TS heb ik ook geel licht en is echt een prettig iets . DSCF3461.JPG DSCF3457.JPG DSCF3458.JPG
Helaas is gisteren mijn megane 2 afgekeurd voor de APK :( de schroefveer rechtsachter zou gebroken zijn. Reparatie voor vervangen 210€ voor 1 kant. Beetje aan de hoge kant als je het mij vraagt. Daarnaast lijkt het...
Welke Bandenspanning?
Tja nu zul je zeggen; dat staat toch in je instructieboekje of aan de binnenkant van je deur!
Daar staat het ook maar dan adviseren ze daar een onbeladen spanning Voor 2.3 achter 2.0 of een volbeladen advies (of Eco) 2.6/2.3....
ik ben bjorn spiering woonachtig in haaksbergen en ben pas in het bezit van een Renault Megane 2.0 16v uit 2006.
Hier zat nog een oude parrot in deze heb ik al gedeeltelijk weg gehaald. (parrot zelf en de...
Me renault station heeft last van water onderuit dashboard passagierskant. Het opbergvakje onder de mat aan de passagierskant is nat. Naar de garage gebracht en heeft verstopping verholpen.
Een kleine maand later...
Misschien een vreemde vraag, maar kan ik de bas box ook verwijderen uit mijn bose uitvoering.
Mijn vrouw heeft enorm veel last van de trillingen en de verhoogde bodem.
Tijdens onze heenreis met caravan achter de auto besloegen in een flinke regenbui de ruiten. De ontwasemstand deed heel weinig. De motor van de interieurventilator draaide wel hard maar er kwam...
Ik heb sinds kort een Megane 3 hb uit 2009 met het Carminat Bluetooth cd Auditorium voorzien van BeNeLux stratenbestand in geheugen. Toen een originele Navi cd van een ander land probeerde in te lezen, bleef constant de melding Leesfout...
ik heb even een vraag. Ik heb een megane grand tour 1.5 dci van 2005. Nu wil ik me remmen achter vervangen maar heb keus uit 2 maten qua remschijven. 240 mm en 270 mm. Wat zit er nu onder? Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb het volgende probleem met mijn Renault Megane Grand Tour 1.6 16v bouwjaar 2004: volkomen onverwacht kan het toerental soms oplopen. Op de snelweg voel je hem dan 'trekken', bij inhouden begint hij te schokken. Moet je stilstaan, bijvoorbeeld...
Als nieuw forumlid zal ik me eerst een beetje voorstellen: 60+, in het verleden megane break gereden, daarna ander merk vanuit m'n werk. Sinds kort ben ik bij de vuilnisbak gezet en dus geen wagen meer. Puur privé hoef ik niet veel kilometers meer...
Help, mijn boordcomputer is weg!!??
Volgens de gegevens zou mijn recent gekochte Megane Cabrio Dynamique 1.6 van 2001 een boordcomputer moeten hebben. Echter, als ik de betreffende knop op de stuurschakelaar indruk krijg ik slechts meer info over de...
Hallo,
van mijn zojuist aangeschafte Megane Cabrio uit maart 2002 doet de boordcomputer het niet bij indrukken van het uiteinde van de handle. Verder geeft de buitentemperatuur constant 60 graden aan en dat is zelfs nu wat overdreven. Weet iemand...
hallo allemaal ik heb een megane van 1999 met boordcomputer
nu merkte ik vandaag als ik de ruiten wisser schakelaar aan zet kan ik op de knop van de boordcomputer drukken maar krijg geen reactie als ik de ruiten wisser schakelaar weer op uit zet...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de gasveren van de achterklep van Renault Megane Cabrio bj.2004 kan vervangen?
Met vriendelijke groet Barry Steenbergen
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum