Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik rijd sinds 2009 een Renault Trafic 100 DCI met dubbele cabine, dit naar grote tevredenheid. Nu heb ik sinds enige tijd een tweetal problemen.
Probleem 1:
Sinds enige tijd, (langer dan een jaar), gaat zo af en toe het lampje van de voorverwarming...
onze trafic (Passenger-2006-2.5D-135PK minibus) heeft een probleem met het gaspedaal denk ik.
Als we tijdens het rijden ontkoppelen valt het toerental zeer traag terug. zo traag dat het storend is tijdens rijden en schakelen.
Het gas blijft percies...
Hallo allemaal
Is er iemand op dit forum die mij kan vertellen of een oude dubbel cabine van voor 2014 in een nieuwe van 2018 zou passen
Groeten Ronald
Hallo mensen,
wij zijn een koppel die van trafic campertjes houden die wat ouder zijn, eerst hadden we eentje uit 1984 nu eentje uit 1995.
De eerste is helaas overleden dus waren we op zoek gegaan naar een vervanger wat haast niet te doen was..de...
Goeiedag.
Ik heb even een vraag sinds december 2016 ben ik in het bezit van een Renault Trafic 120 pk.
In Februari dit jaar heb ik er geschikte aluminium velgen en banden eronder laten zetten van het merk Dezent type TE DARK.
17 INCH steek 5 x 114,3...
Inmiddels al bijna 1,5 jaar rijdend in mijn nieuw model trafic 140 pk bi-turbo ging ik met toch steeds meer ergeren aan dat irritante piepje als je even je riem niet om hebt , ook als je even naar de supermarkt rijdt die 2 km verder is.
Ik ga NOOIT...
Ik heb een probleem met mijn Renault Trafic 2.0 DCI 88 KW van 2008 het in niet eenvoudig uit te leggen maar ga een poging wagen.
Motor start normaal na voorgloeien ga dan rijden dit gaat goed tot dat de motor rond de 1900 toeren draait dan loopt de...
Hallo,ik heb een trafic 2.0 dci115 uit 2014.
De verlichting van de kachelunit is uitgevallen,nu is mijn vraag is dit te vervangen door ledlampjes.gewoon omdat deze meer branduren hebben.alvast bedankt voor reacties
De vorige Trafic (zie onder topic) heb ik laten staan, had geen vertrouwen in het feit dat schakelen niet goed ging. Maar ondertussen heb ik een mooie 2008 trafic op de kop getikt met maar 105000 km op de teller.
hallo de ruitenwisser gaat op verschilende plaatsen stil staan en als je de sproeier gebruikt gaat hij wel 15 keer
een en weer en stopt midden op het raam nu ben ik op zoek welk relai het is
in de bak zitten vijf relais twee gele een rode een...
Hoi,
Ik heb met mijn Trafic 2.5 echt een hoop problemen. Mijn ergste op dit moment is dat de koppelingspedaal bij de bouten is afgebroken en nog wel vast zit aan 1 punt maar enorm swiebert. Hij moet dus vervangen worden. Ik heb een nieuwe pedaal...
IMG_0838.JPG IMG_0135.JPG 158.JPG
hoi hier met ardjoen
ik ben de gelukkige eigenaar van een trafic 1.6 eco l2 90 pk dubbel cabine met tom-tom Europa,dab radio,r-link,climate control.start-stop.achteruit camera en veel meer opties
geachte
het heeft nu 2 dagen achter elkaar gevroren, nu stapte ik deze morgen in, ik wilde starten maar moter sloeg niet aan, hij draaide wel rond,na 3 tal keren te proberen sloeg i aan, de gloeib zijn ook al vervangen gew, mazoutfilter nog niet??...
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Maarten, uit Opwijk in Belgie en heb me net een Trafic L2H1 DC besteld met de 120pk motor met enkele turbo. In januari zou ik hem moeten hebben.
In mijn zoektocht kom ik relatief weinig info over...
Beste navi 50 liefhebbers / haters ,
Vandaag is mijn navi 50 vastgelopen op het mediascherm na het afspelen van een nummer.
ik kan nog wel alle functies gebruiken behalve de media functie, ik kan geen ander nummer spelen, wel aanduiden van dezelfde...
Kan iemand mij vertellen wat het aanhaalmoment moet zijn van de moer waarmee het wiellager (achter) wordt vastgezet?
Het gaat om een Trafic uit 2008, 2.5 dCI.
Alvast bedankt.
Weet iemand welke Stuurwiel Bediening Interface Renault trafic II (BJ 2008)je moet aanschaffen voor een pioneer AVIC-F920BTen die ook werkt en waar te koop
Hallo,
mijn trafic (aangekocht 2014) startte niet meer de 175A zekering thv batterij was kapot,
na vervanging, start motor, werkt alles behalve, ruitenwissers, ruitmotoren en achteruitrij sensoren.
iedere 93 seconden hoor ik een elektrische...
Ik ben van plan om binnenkort een kamperbus te kopen en deze te verbouwen tot een soort studenten kamer waar ik dus doordeweeks in zou kunnen wonen op een camping of zo. (klinkt beetje raar misschien, maar lijkt me gewoon wel leuk)
De Trafic (2.5 dCi 16V, 2008) van een kennis heeft problemen met de startmotor. Soms draait deze gewoon rond (motor slaat meestal meteen aan), maar soms hoor je alleen wat klikken als je wilt starten. Het lijkt dus op de startmotor die aan het...
Ik zit nu op 86.679 km in ruim een jaar met de nieuwe 1,6 l diesel motor en mn verbruik ligt toch boven dat van mn oude Trafic, maar in sophia kan ik mijn eco rijstijlmodus aanhouden en evenmin in de bergen hier of in het nabije Griekenland.
Ben Elmo en ben voornemens weer een trafic te kopen heb ooit een trafic uit 2004 gehad die ik de dealer terug heb laten kopen versnellingsbak kapot gegaan, koppelings kabel die losschiet, kroonsteentjes in motor compartiment, rare vermogens...
Heb een vraag heb zelf mistlichten gestoken kabels lagen er al een nieuwe schakelaar in gestoken dat ik ze kan aan steken maar dat doen ze dus niet plon zit er ook in en er zijn kabels aangesloten er op dus weet ik niet wat het probleem juist is...
Ook ik heb ook een vraag:DeTrafic is niet nieuw 2008 dat begrijp ik heb alleen problemen met de Radio CD de Carminat dus als je de stekkers er uit haal en er weer in doet werkt hij maar na een tijdje als je gestopt ben is hij dood moet alles weer op...
Dan heb je al eens een mooie, roestvrije en goed rijdende retro-Trafic (1989) op de kop kunnen tikken, ontdek je toch een klein euveltje. Het metalen profiel, dat de ruit (zowel links als rechts) omhoogduwt, is compleet weggeroest...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum