Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
goeiemiddag, heb een renault master uit 1987, ga er al zo'n 20 jaar mee op vakantie. helaas dit jaar niet door de keuring (wel opvakantie geweest hoor) omdat de achterste rubbers bij het schommelstel van de bladvering...
Ik ben de trotse bezitter van een megane cabrio uit 2001. Nu is kort geleden mijn binnenverlichting kapot gegaan. Het lijkt erop alsof het lampje uit de fitting is gevallen...
Ik heb een probleem met mijn scenic en ze weten niet wat het is. Tijdens het rijden verlies ik dagelijks wel een aantal keer opeens vermogen, de motor loopt maar de auto valt stil. Na een paar...
ik heb pas een kangoo gekocht
nu als die een nacht stilgestaan heeft dan slaat de motor niet meer aan
als je dan de diesel terug op pomp met het peertje dan zie je de luchtbelletjes door de leidingen gaan
maar je kunt...
Ik ben een site tegen gekomen waar je diverse 'Service Manuals' (in het Engels) in PDF formaat kunt downloaden.
e-mail verificatie is nodig maar verder wel gratis .
Link:
Onderwerpen netjes ingedeeld onder de groepen:
Battery,...
Sinds enige tijd komt er een soort van rook / damp uit uit mijn airco via de ventilatieroosters. De dealer beweerd dat het te maken heeft met een defecte sensor die de...
Ik rijd hier al jaren mee, maar ben toch wel benieuwd of dit eenvoudig te herstellen is..:
de brandstofindicator is behoorlijk onnauwkeurig. Tank ik de tank helemaal...
Sinds vanmorgen wijkt mijn snelheidsmeter ongeveer 30 km. af. Sta ik stil (motor gestart), staat de snelheidswijzer op 30km/u. Rij ik 80 km/u, wijst hij 110 aan, etc....
iemand een duidelijk stap voor stap handleiding om dat ding te vervangen?
Op youtube is er iets te vinden maar veel te sumier. Ik kom veel meer hindernissen tegen.
alvast bedankt
Hoi hoi,
Weet iemand hoe ik bij de sluiting van de tankklep kan komen?
Zie dat er een pen zit, die de klep moet vergrendelen.
Maar deze komt er NIET uit.
Nu dacht ik, dat als ik de zijkant (binnen) kan verwijderen,
ik de vergrendeling kan na...
Ben al een poos bezig , en nu eindelijk heb ik een apparaat gevonden waarmee je zelf sleutelkaarten kan inlezen en of verwijderen.
Zou dit echt werken >? graag jullie mening.
Renault grand senic techniline
Bouwjaar :2006
Brandstof :Diesel 1.9 dci 130 Pk
weet iemand waar ik deze kan kopen visu schema renault en Dialogys
deze heb ik al Werkplaatshandboek renault scenic II
Model/uitvoering : meg 15 dci
Bouwjaar : 2005
Brandstof : diesel
Wat is de functie van de drukomvormer? Bij mij bromt deze regelmatig en als ik eraan stel(kapje eraf met filtertje) houdt het op maar dan geeft hij melding inspuiting controleren....
vraag om advies: de bodem van de Avantime is hoofdzakelijk aluminium. Is een Dinitrolbehandeling toch zinvol om te doen?
Graag iemand die mij advies kan...
Renault trafic bouwjaar 2004, diesel. Als ik de motor start begint bij koude motor gelijk de fan te lopen. Dit mag pas bij warme motor, wat kan ik hieraan doen??
weet er iemand die hoe ik het onderhouds melding kan ressetten (sleuteltje in het dashboard).
het gaat over een renault megane grand tour bouwjaar 2010.
Model/uitvoering :1.5dci 110pk
Bouwjaar 2010
Brandstof diesel
Geachte leden van dit forum
Al een tijdje hebben we problemen met onze dacia :
Na 30000km ongeveer begon hij plots te schokken voor een paar seconden
In garage heeft men dan nieuwe...
Model/uitvoering : clio rs
Bouwjaar :2013
Brandstof :benzine
iedere keer na het starten van de motor beslaan alle ramen aan de binnenkant,de climacontrole staat normaal altijd aan ik moet voor het wegrijden eerst de voorruit ontwaseming aanzetten...
Is het mogelijk om het toerental van mijn Laguna te verhogen?
Ik heb het idee dat de auto met een koude motor beter stationair loopt, hij pakt dan ook mooier de kruipversnelling op als...
Goedendag Forumgebruikers,had een vraagje over een melding op t dahsbord.
Hij geeft sinds een paar dagen een melding aan .Op de melding staat Serv.
Neem aan dat dat een...
Ik heb een vraagje, ik heb een set sier/stootlijsten te koop van een Renault. Zelf dacht ik van een R4 of R6.
De lijsten zitten in Renault verpakking met de nummers er op. hier is een van de nummers 7700628750.
Dit moet van ongeveer...
Hallo ,
de megane en zijn mankementen die vaak terugkeren kennen we al,er staat er 1 voor de deur.
Maar de Nissan Almera deelt dezelfde zuinige 82pk versie van de 1.5 dci.
Is ie net zo zuinig , en deelt de Nissan verder nog onderdelen met de Megane...
P1010116.JPG Weet iemand of het brokstuk op de foto's v/e auto-onderdeel afkomstig kan zijn ? Het stuk is afkomstig van een cirkelvormig onderdeel, lichtmetaal, dikte 3mm, aan de binnenkant zit een groef. Van een zuiger kan het niet afkomstig zijn,...
Model/uitvoering :Laguna Grand Tour
Bouwjaar :2001
Brandstof :Benzine
Hallo,
Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een Laguna Grand Tour uit 2001.
Na een aantal weken hiermee gereden te hebben ben ik op een aantal probleempjes...
renault laguna grand tour
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine
Goede dag.
heb een vraagje wie weet er welke ballast in mijn auto zit van mijn xenon verlichting rechtsvoor
want die is blijkbaar kapot lampen al verwisseld van de ene naar de andere...
Ik heb een renault megane van 2006 .
NU gaat mijn koffer niet meer open en als ik de achterruit verwarming aanzet gaat de ruitenwisser aan vanachter . Wat is dit en kan ik dit zelf oplossen ? De radio doet het ook totaal niet meer ? hangt dit samen...
eergisteren was er opeens een knarsend geluid wat onder de motorkap vandaan kwam. Ik kan niet goed vaststellen waar het geluid nu precies vandaan komt. Het...
Sinds kort heb ik een Renault Kangoo (zie boven voor details) en heb een aantal vragen.
Omdat het hier niet gaat om een nieuwe Kangoo heb ik een aantal...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum