Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een lichte bromtoon in de buurt van de binnenverlichtings unit.
Deze treed op zogauw ik de auto op contact zet (motor loopt dan nog niet)
Het komt niet van de...
ik ben nieuw. Weet nog niet hoe het allemaal werkt ,maar heb de volgende probleem.
Gisteren heb ik het voofront van mij zusje twingo vervangen is goed gelukt voor de eerste keer. Nu komt...
Ik ben sinds 2010 eigenaar van een Renault Megane II Grand Tour, uit 2004.
Ik heb op dit forum gelezen dat het bij de meeste Renault modellen mogelijk is om via een AUX ingang op de autoradio,
of via een Dension Gateway bijvoorbeeld...
Het servicelampje knippert snel zowel met lopende motor als op contact, na een tijdje blijft het lampje branden. Tevens is er een foutmelding stuurhulp controleren op inst.paneel....
Ik wil het pollenfilter van mijn Scenic vervangen en heb het klepje dat voor het filter zit verwijderd. Nu zie ik het filter met daaraan twee plastic lipjes waarmee ik...
Model/uitvoering :renault grand scenic
Bouwjaar :2004
Brandstof : diesel
Uit de motorkap komt een irritante hoge toon, meestal bij een toerental van 3500 of hoger.
Onlangs zijn de bouten van de versnellingsbak aangedraaid, deze zaten zo los dat...
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb een Clio II uit 2001, nu heb een een stuurtje gezien van een clio II RS. Nu
is mij vraag past dit stuurtje ook in mijn Clio II, heb de dealer al gebeld en die konden mij...
Model/uitvoering : senic
Bouwjaar : 2004
Brandstof : b
hallo,
mijn knipperlicht gaat niet vanzelf uit als ik door de bocht naar links ga en soms rechts,
en soms is hij gelijk weer uit naar rechts
nu heb ik er bij de garage een nieuwe...
ik heb n vraag over de sleutelkaart. Is het mogelijk een andere kaart of code te krijgen? Dit i.v.m. een echtscheiding.
De auto staat op mijn naam, maar mijn exman heeft nog een sleutelkaart. Ik wil voorkomen dat hij mijn auto...
Hallo, ik heb sinds 3 weken een Clio 1.6 16v dynamique. Hij heeft de originele tunerlist radio er nog inzitten. Hoe kan ik die eruit halen en een gewone radio erinzetten wat een USB of...
ik wil graag mp3 afspelen in mijn auto maar ik heb de standaard auto radio zonder mp3 kan iemand mij een tip geven hoe ik alsnog mp3 kan afspelen is er een optie met een...
Na jaren gewoon op vakantie te zijn gegaan, gaat er dit jaar een vouwwagen achter de auto. Nu lijkt het er op dat wij inmiddels alle voorzorgsmaatregelen hebben getroffen. Alleen mist er...
hallo ik heb sinds kort een renault scenic
maar ik krijg geen frisse lucht uit de ventilator roosters in welke stand dan ook 1/2/3/4
ook niet als ik aan de knop...
Kangoo II Family 1.6 16V 110 Expression
Bouwjaar: 2009
Brandstof :Benzine
Ik hoor net dat de airco radiator van mijn Kangoo II lek is. De kosten van reparatie zijn 1000 Euro. Dat is veel geld en valt niet onder de bij gekochte garantie! De radiator...
ik heb een ;aten we maar zeggen groot probleem. Ik was nl klaar met auto poetsen en ik zat op een bankje niet ver van mijn huis. Ik ben even naar een winkeltje toe gegaan en helaas is mijn keycard op dat bankje...
Ik heb een Kangoo van 3 maand oud. Wat mij echter opgevallen is, is dat de bedieningsknoppen van zowel de luchtcirculatie als de ventielatiestanden zeer steeg zijn in vergelijking met deze van mijn broer...
ik heb sinds afgelopen vrijdag een clio 1.2 waar ik zeer tevreden over ben..airco..centrale deurvergrendeling..alles erop en eraan...
nu had ik vandaag mijn tomtom in de auto en...
Model/uitvoering : Renault Megane II break
Bouwjaar : 2007
Brandstof : LPG
Mijn Megane heeft een glazen schuifdak dat open en dicht gaat met zo'n ronde draaiknop. Nu wil het dak niet meer lekker sluiten, ik moet halverwege een handje helpen door...
Model/uitvoering : twingo hel 2
Bouwjaar : 2000
Brandstof : nafte
kan je zelf de batterij vervangen van de sleutel en hoe doe je dat reserve batterij ( nr 2016 model ) heb ik liggen maar de sleutel wil niet open schijven .en hoe zit dat met de...
Ik ben geen techneut dus ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven. Onze Nokkenasversteller is kapot. Er zit geloof ik in het nokkenastandwiel een plastic gedeelte dat is afgeknapt. Nu heb ik te...
Model/uitvoering : Renault Scenic II
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Diesel
Weet iemand wat het preciese verschil is tussen de motorcode K9K732 en K9KP732
Zijn deze uitwisselbaar 1 op 1 of moeten er bv. aanpassingen gedaan worden aan de ECU
Heb een renault clio 2.0 16v van 2007 nu heb ik de gasklep gereinigt ivm met het tochwel aanwezige zwarte afzetting...
Nu duurt het langer als normaal voordat ie terug valt na stationair toerental, direct na het starten, Kan het zijn dat de...
Model/uitvoering :Scenic II Techline
Bouwjaar : 2003
Brandstof :benzine
Volgens het instructieboekje kun je de snelheid in km/uur omzetten in mph. Drukl op knop voor boordcomputer tegelijk met de startknop. Maar er gebeurt niets. Iemand een...
ik heb een renault trafic van 2003 nu heb ik er een radio van pioneer inzitten.
het is een av9000 nu wil ik graag er stuurbediening op is voor men werk veel handiger.
ik heb bij de dealer zo een bediening gekocht hoe moet ik dit nu...
Model/uitvoering :
Bouwjaar : Hallo.allen,wie weet hoe ik zonder sloopwerk de kabel bereik van de teller die opeens ophoud te werken?Renault Express 1,4 van 1996 invalide vervoer,help help,wie weet het?Thanks
Brandstof :
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum