Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een megane 2 vsn 2003 standaard cd radio gamme radiosat als het goed is.
Mijn vraag is hoe ik makelijkste mijn iphone kan aansluiten ??
Ik heb een aux kabel besteld via internet blauwe connector past in de radio als ik het goed heb...
is er iemand die mij kan helpen aub ? ik zal mijn probleem eventjes uitleggen...
heb een renault Avantime 2.2dci
de auto start HEEL moeilijk maar als hij gestart is rijd de wagen heel normaal alleen is vandaag 2x een rood lampje gaan...
Weet iemand hoe het zit met het trekgewicht van een auto?
Stel je caravan weegt beladen 1300 kg. En je auto mag 1200 kg trekken, hoe zit het dan?
Ik heb gehoord dat je aanhanger 10% zwaarder mag zijn dan je auto volgens het kenteken...
Ik zal het probleem proberen te schetsen:
Mijn Renault scienic 1.6 turbo diesel rijdt prima, maar sinds enkele tijd daalt het toerental veel te langzaam. Dit uit zich door amper op de motor te remmen zodat ik de wielremmen veel meer moet...
Is er iemand die weet waarom mijn Laguna uit 2004 1.8 na de gasklep te hebben schoon gemaakt blijft schommelen tussen 2000 en 4500 toeren.
Is dan de computer zichzelf aan het inregelen ofzo ,......Ik weet het niet wie wel?????? :( :( :(...
Ik heb vorig jaar een Megane 2.0 uit '98 gekocht met cruise control, maar de cc heeft het nooit echt goed gedaan. Die enkele keren dat hij het deed reageerde hij niet op de koppeling en nu doet hij helemaal niets meer. Als ik hem aanzet zie...
Wij hebben een Scenic 1.5dci waarvan de kachelventilator het niet meer doet.
Ik heb de zekeringen nagekeken, maar daar was niets te vinden.
De anwb zei dat het de relais of de ventilator zelf kon zijn.
Kan iemand mij vertellen of kan iemand mij aan...
Ik heb een Renault 19 uit 1993. Als ik een paar kilometer met de auto heb gereden, slaat deze onder het rijden plotseling af en kan ik de motor niet meer starten. Na een minuut of 2 kan ik de motor weer starten en ongeveer 20 a 30 meter rijden,...
Ik heb een Scenic RN uit '99 en die 'bokt' (hapert) sinds kort als ik b.v. op een rotonde een linker bocht maak. Met bochten rechtsom heeft de auto geen problemen. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.
Ok ik heb momenteel een probleem met mijn gas als ik op een regelmatige snelheid zit laten we zegen 50kmh dan geeft de auto zelf gas en laat dit ook weer los net alsof je de gas pedaal intraps en direct weer loslaat waardoor je als een jojo heen en...
Ik heb een probleempje met me laguna (hoe is het mogelijk)
Het gaat om een 1.9 DCI 120 pk uit 2001
Hij trekt langzaam op als hij koud is en pluimt zwarte rook
Ook doet hij dat als hij warm is alleen dan heel af en toe
Nu is het...
Ik heb een megane met een K4m motor 1,6i 16V.
Ook zit er een Eurogas G3 gasinstallatie in ( start op benzine en schakelt na enige tijd automatisch over op gas ).
Sinds een paar weken heb ik het volgende probleem , als ik de auto start (ochtend ,...
Kan via via een clip module kopen om de auto uit te lezen maar nou is mijn vraag hoe kom ik aan zo'n kastje voor de wielsensoren om ze aan te melden en kan ik die clipmodule op een gewone laptop aansluiten met usb en moet hij ook...
Ik heb twee algemene vragen:
1. Kun je de produktiedatum van een Renault ergens uit aflezen ? Bijvoorbeeld uit het VIN nummer of van een nummer op een stikker op de auto ? (bij Citroen hebben alle auto's op een stikker een ORGA nummer van waaruit de...
hey ik heb even een vraag mijn wagen verbruikt olie en geeft witte rookpluim
.
ik heb zo een dikke 3 weken een probleem gehad met mijn laguna namelijk mijn koelvloeistof spoot uit zijn reservoir.
ik heb dan ook onmiddellijk de wagen stil gelegd...
Hallo
ik kan een Clio kopen met de volgende bij behorende text (zie hier onder)
hele leuke clio automaat bj 1995 apk tot juni 2011 kilometerstand is nu 93000 alleen de achteruit van de automaten bak is defect vooruit is wel goed verder diverse...
hallo ik hen een vraag ? ik hen een megané 1.6e van 1996
als ik ga de autostaart ik moet erst met centrale deurvergrendeling via de afstandsbediening de dure open :( hij doet niet daan moet met hand als duer open en ook de startblokkering eraf...
Hallo allemaal,
Ik heb een paar kleine dingetjes deze winter met mijn Grand Scenic. :(
De linker buitenspiegel kraakt verschrikkelijk met in en uit draaien.
Altijd zeer goede ontvangst gehad met radio 538 in Brabant en nu stoort hij regelmatig en...
Ik heb een roofmount DVD speler laten inbouwen in mijn Grand Scenic III. Deze is echter niet aangesloten op de Radio middels een vaste kabel. Wie weet of dit überhaupt mogelijk is?
Wel kan ik de FM modulator gebruiken. Radio afstemmen op FM...
Geachte heren en dames,
Sinds enige dagen krijgt mijn Megane geen stroom meer. Binnenlampje brand niet meer, klokje uit geen contact zeg maar. Alleen mijn alarmlichten doen het nog en als ik de startonderbreker aan en uit schakel hoor ik het relais...
ik heb een vraag.
ik heb ne renault kangoo 2009 1.5 dci
ik zou graag een olietemperatuur en of oliedruk meter willen instaleren.
de meter heb ik al.
mijn vraag is zou er al een sensor inzitten in de motor?
of moet ik zo een adapter kopen...
Hallo,
Ik zit met een reuze probleem. Wie kan mij helpen?????? :think:
Renault megané - 1.4 Astoria van bwj 1999.
Het lampje startonderbreking blijft flikkeren bij starten van motor.
Ik heb reeds nagekeken:
De bougie's hebben vonk.
De benzinepomp...
achterruitverwarming van mijn laguna bj 1995 doet het niet er staat wel stroom op de stekkers aan de ruit.
als ik met een prik lampje op de draad druk en het met de achter demper van de achterklep verbind staat er stroom op en aarde als ik aarde...
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Grand Scenic III 1.5 dCi. 2010. :thumb:
Wat mij opvalt met dit koude weer is dat de moter rauwer klinkt en aanvoelt bij stationair draaien.
Dit doet hij ook als hij allang warm is en in de file.
Hebben hier meer...
Ik heb een Renault Megane Station.
Hoe krijg ik het beschermkapje wat over het sleutelgat zit er makkelijk af ?
Aan de onderkant van het kapje zit een kleine opening maar ik krijg het er gewoon niet af :think:
Moet dit met de sleutel ?
Ik...
Ik heb een renault laguna tourer uit 2002.
Het probleem is dat de deurgreep van het rechterportier aan de buitenkant naar buiten blijft staan ook als je hem naar binnen wilt drukken,
Is hier een makkelijke oplossing voor om dit te...
Sinds een paar dagen begint mijn renault erg te stotteren, zowel op benzine als LPG dus het ligt niet aan de LPG.
Hij rijdt perfect stationair en in zijn 3 tot de 70km/h ofzo.
Vanmorgen bij het optrekken rond de 80 km/h in zijn 4 ineens een vrij...
Wij hebben een twingo uit 93 en hebben het swinters vaak langer koud dan we het liever zouden zien.
Toppunt is wel geweest dat het een half uur duurde voor we de verwarming voelde... :cry2:
Is er iemand die ons kan vertellen of er...
hallo
ik heb een twingo van 1997
daar wil ik het luchtfilter en brandstoffilter van vervangen.
het is een cylindervormige luchtfilter.
wat moet ik losmaken om bij het luchtfilter te komen ook evt tips of
een tekening van beide filters is zeer...
Mijn Scenic Priv luxe uit 2004 rijdt erg fijn, alleen zit de pookknop van mijn automaat niet goed vast.
Maw ik kan hem er gewoon zo af trekken en een enkele keer schiet hij zelfs los !
Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Zie ik iets over het hoofd...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum