Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goededag, ik ben nieuw en ik zal me voorstellen. Ik ben Ernie van de Wal, heb vroeger Renaults gereden. Later stapte ik over naar Citroën en mijn laatste auto was een C5 Tourer, diesel. Afijn, kids uit huis, ander werk, waardoor het aantal km's...
Ik zit met een probleem. Ik heb pas een mooie clio 2 gekocht met 81 000 op de teller.
Na een tijdje gereden te hebben, brand het storingslampje van de automaatbak.
tijdens het rijden heb je er verder geen last van....
Nog geen twee maanden geleden heb ik een Renault Clio expression 1.2 16 v quikshift uit 2002 gekocht.
Sportief autootje, redelijk pittig, elecktrische bediening, airco en half-automaat.
Ik was er...
Goedemiddag,
Ik heb een Renault Clio 1.9 uit 2000. Nu is de korte handrem kabel kapot. Deze zit aan de hevel. Nergens is deze korte kabel meer te verkrijgen omdat het systeem blijkbaar veranderd is. Ik kan bij de Renault dealer een komplete set...
Ik ben aan het kijken of ik een kleine upgrade kan uitvoeren op mijn Clio ECO2 2017. Hier zit op dit moment een Media NAV in die ik misschien wil laten omzetten naar een R-Link radiosysteem zodat ik meer functionaliteiten heb. (zoals...
Beste, de keuze schakelaar voor verwarming Clio uit 2004 werkt niet meer. In elke stand komt de meeste lucht onderaan eruit geblazen en beetje aan de voorruit.
Wat kan dit zijn en hoe op te lossen
Reed vandaag op snelweg (110) een hefftige knal en daarna een heftig rumoer rechts onder de motor kap. Zo snel mogelijk gestopt en gekeken wat het euvel was...de multieriem(?) bleek beschadigd en ik ben zo rustig als mogelijk naar huis getuft. Bijna...
Mijn banden zijn aan vervanging toe, dus zou ik meteen de lelijke stalen wielen vervangen door alu's.
Canasta's 16 met 195/50 R16 staan zeer mooi op de Clio 2 , maar hoe zit het met comfort , en zijn er technische problemen?
Mijn Clio 3 uit 2005 (275000 op teller) heeft problemen met de aanjager (of blower). Half jaar geleden is de stekker gerepareerd omdat die opgefikt was (er hield steeds een stand mee op tot alle standen het niet meer deden). De reparatie werkte een...
Ik heb een Clio 2006 1.5Dci waarvan de motor blijft doordraaien als ik het contact uitzet.
Zit er ergens een relais die de brandstofpomp afsluit en waar zit hij dan?
Goede dag, ik heb sinds december een super leuke Renault clio 1.5 dci gekocht alleen nou heb ik een probleem laatst zijn mijn verstuivers kapot gegaan helaas alle 4 kapot nu heb ik gereviseerde gekocht en ook ingeleerd alleen wilt me auto nog niet...
Zit met het volgende:
Heb vanmiddag een renault clio 2002 gekocht,echter deze heeft 1 probleem
De koelfan blijft draaien,zelfs een half uur nadat de auto is stop gezet en de sleutel uit het stopcontact.
Heb toen maar de accu los gemaakt,zodra ik die...
Ik ben een trotste bezitter van een clio 1.2 tce uit 2010. Nou ben ik erachter gekomen dat sommige modellen een voorscherm hebben met 195 of 185 op gedrukt. Dit staat voor 16 of 15 inch.
Ik wil de standaard speakers gaan vervangen in mijn Clio 4. Nu heb ik wel gevonden welke schroeven er los moeten van het deurpaneel, maar niet hoe dat paneel verder vast zit.
Ik las dat ik moet beginnen te trekken bij de bass reflex poort.
Zijn er...
Even een vraagje. Wij hebben een aantal weken geleden een renault clio 1.2 bouwjaar 1998 gekocht. Vanaf het begin af aan deed de benzinemeter het al niet. Ook lekte hij benzine. Er werd ons vertelt (door een goede monteur) dat we de...
mijn clio initiale 1.6 van 2003 heeft ineens een heel raar probleem: bij maximale stuuruitslag naar links is een schurend geluid waarneembaar - naar rechts geen last van. Is uitgebreid bekeken op de brug; alles lijkt in orde alleen de binnenkant van...
Ik rijd nu sinds een goed half jaar in een Cio IV 1.5 DCi uit januari 2014 (mijn eigen ex-leasewagen die ik toen heb overgenomen :) ).
Inmiddels staat er ruim 175.000 op de teller, veel snelweg km's en zonder noemenswaardige problemen.
Sinds begin dit jaar in het bezit van een nieuwe Clio Estate Phase 2 met een Tce 0.9 blok.
Echter zit ik met het volgende ''probleem'', ik heb alles zo kort en zo duidelijk mogelijk geprobeerd te verwoorden.
Beste,
Ik heb problemen met men remmen vooraan Renault Clio 1200 bwj 2004.
Gisteren heb ik een nieuwe remklauw laten plaatsen in de garage daar de remmen afgekeurd werden op de keuring teveel afwijking tussen links en rechts , het probleem zit...
Mijn vrouw rijd sinds kort een Clio IV (febr 2013).
Mooie auto, en rijd wel aardig. Storend vind ik alleen het windgeruis boven de 80 km per uur.
Hoor het voornamelijk langs de linker raamstijl (voor uiteraard).
Iemand een...
Beste leden ik hoor een hard gierend geluid na ongeveer 10 km gereden te hebben met de clio (140dkm op de teller)het geluid gaat niet weg met koppeling intrappen of gas geven ontkoppeld.
Wat er nog wel bijkomt is een fluitend geluid met bochten...
Ik wil graag de remschijven en -blokken op mijn Clio (II phase 2 (2005), 1.2 16v) vervangen. Ik heb o.b.v. verschillende Youtube video's de onderdelen gekocht. Bij een laatste controle in mijn Haynes Werkplaatshandboek staat echter...
Hallo, mijn Clio heeft kuren met de derde remlicht.
Op het moment doet ie het niet. Ik heb m meerdere malen los gehad en schoongemaakt met succes dat ie het weer doet. Zal het dan aan de stekker liggen of de remlicht zelf? Garagehouder waar ik ben...
Ik heb een renault Clio 1.4 uit 2001. Sinds enige tijd een lekkage op de vloer bij de bijrijder. Na wat speurwerk op dit forum blijkt het vaak te liggen aan een verstopte paravan. Dat was bij mij zeker het geval. Deze paravan zat...
Net even onder de motorkap van mijn vriendins renault clio gekeken. Toen ik naar de koevloeistof tank aan het kijken was zag ik dat de vloeistof niet rondpompt als de motor draait.
toen even een klein rondje gereden en opnieuw even de dop...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum