Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb startproblemen met mijn Clio RS 2.0 uit 2001.
9 van de 10 keer start de auto keurig echter soms helemaal niet (wel op contact startmotor doet niets). Uitlezen geeft geen meldingen. Garagehouder heeft mij niet verder kunnen...
Hallo,ik ga de rolgeluiden aanpakken van m'n Clio2 Capus 06/2007, 1.5DCI 50KW/68PK.
Er zit een rammel in de voortrein bij vertrekken,achteruit rijden.
Als ik een afgeschuinde stoep naar links opdraai hoor ik harde klop.
Op afrit snelweg,scherpe...
Even een kort vraagje:
Het valt me op dat wanneer ik het contact aanzet van mijn Clio 4 DCi uit 2014 zonder te starten, ik een zoemend hoog geluid hoor onder de motorkap. Het lijkt van het gasklephuis te komen (zie foto).
Als ik de key-card...
1,6-16v...als de voiture wat langer stil staat start deze wat minder goed, startmotor (lijkt) goed rond te gaan maar de motor slaat niet aan. Na meerdere malen starten komt er leven in en loopt de motor verder goed.
Heren een vraag hebben jullie ook problemen met roest op de klinkaansluiting bij de achterdeuren de verchroomde haken? Ik krijg als antwoord dat dit hoort
Heren, ons systeem blijft bovenin meldingen geven en af en toe kan ik er 1 wissen maar naar nul krijg ik het systeem niet. Het gaat om het tomtom scherm waarin naast de telefoonverbinding deze melding met nummers wordt aangegeven. Ik krijg bij mijn...
Heren, vraagje hebben jullie ook last van dat het bandenspanningssysteem blijft aangeven dat je die moet inleren? Ik neem aan 1 keer inleren en deze melding verdwijnt.
Aangezien ik niks te zeggen heb thuis heb ik mij het wassen van de ranzige auto van mijn vrouw in de maag laten splitsen. Uiteraard was het de bedoeling mij hier makkelijk van af te maken door het in modder gedrenkte racemonstertje de...
Ik heb een nieuwe Clio (2-2016) met, voor het eerst, ingebouwde navigatie. Maar ben ik nou gek of is dit een probleem dat iedereen maar accepteert? Ik voel me bekocht !
Regelmatig kent het systeem bepaalde wegen niet!
Op de snelweg waar 120 de...
Vandaag voor mijn vrouw wezen kijken naar een Renault Clio3 uit 2006 3deurs
Rond de achterste ramen en de kofferbakruit zit een zwarte donkergetinte rand.
Nu zaten er achter het glas precies rondom lichte verkleuringen.
Volgens de verkoper zag hij...
Hoi, kan iemand vertellen hoe ik op de juiste manier mijn nieuwe draagarmen van mijn clio vastzet? Ik doel met name op de hoek/stand en eventueel de volgorde met inachtneming van de stabilisatorstang want ik kan hier niks over vinden. Bij voorbaat...
Er staat in de instructieboekjes van mijn Clio 3 dat men bij een kapotte lamp maar naar de garage moet gaan om deze te laten vervangen. Dit vind ik belachelijk. Kan dit makkelijk zelf worden gedaan? Moeten er dingen worden losgeschroefd?...
Tijdens vrieskou hebben we ijsafzetting aan de binnenkant van de voorruit, achterruit en zelfs zijruiten van onze Clio.
Volgens de Renaultdealer was er bij controle niets aan de hand, want vocht aan de binnenkant is er wel vaker. Om deze reden...
Ik heb een Renault Clio 1.2 uit 2002 met 130k op de teller, sinds vorige week heb ik een probleem met de auto. Het gloeispiraal achtige lampje brand en de auto trekt dan niet meer op. Ik heb het nu 3x meegemaakt in +- 100km rijden
Hallo , de multiriem vertoonde beschadiging ,bleken stukjes steen te zijn die tussen poelie en riem raakten,en bijna door de riem drukten.Er was ook een gierend geluid,dus spanrol ook vervangen,ze was idd kapot.Neteven gereden ,geluid is er...
Hallo ik heb een clio 2.0 16v uit 2001.
Sinds 3 dagen heb ik een probleem dat hij dood slaat. Bij koude motor. Zodra ik gas geef en rond de 2 a 3000 toeren kom valt ie dood en doet die niks meer... hou je het gas erop duurt het 3 tellen en dan pakt...
Ik heb een probleem met mijn Clio benzine 1:4 uit 2002, geeft een onbekende storing aan. De auto hapert en er gaat een lampje branden waardoor de touren niet over de 30 gaat. Als ik op de snelweg rij gaat de auto in zijn 5 niet harder...
Ik heb al een paar maanden het probleem dat mijn auto hapert als hij stil staat en een lampje brand waardoor de auto zich inhoud en niet meer dan 30 touren maakt en in ze 5 niet harder rijdt dan 80. Als ik op de snelweg rij en ik doe hem...
IVM een naar bijgeluid wou ik nog even uitsluiten of de motorsteunen nog goed zijn of niet.
Ik heb geen nare trillingen, enkel zeer vervelend bijgeluid , de motor kantelt flink ook al heb ik de baksteun geblokkeert met stukken rubber.
Als ik de...
Dag,
We hebben een Clio 1,5 CDI 86PK van 2006, de Condensator, airconditioning is lek.
Nu mijn vraag is , kan ik deze zelf vervangen, en waar moet ik opletten.
In een airco service, hebben ze het lek opgespoord.
Is deze gemakkelijk te vervangen, of...
Mijn 4 maanden oude Clio Estate GT bevalt prima, maar de claxon is een lullig piepertje. Weet iemand waar deze zit? Wil 'm graag vervangen door een wat meer robuuste versie.
Mijn nieuwe Clio GT Estate bevalt uitstekend. Ik mis alleen de Eco Driving2 app in de R-link. Volgens de brochure, website en officiële Renault filmpjes op Youtube zou de GT wel de Eco Driving2 app aan boord moeten hebben.
ik rijd momenteel met een clio tce90 en mijn verbruik ligt momenteel rond de 7,5 liter ik daar nu 4500km mee gereden.
wat ik ook doe eco stop en start ik krijg dat verbruik niet lager.
zijn er nog forum leden met dat probleem en wat kan men er...
Sinds een paar maanden ben ik de blije eigenaar van een renault clio 1.6 uit 2006.
Deze week heb ik alle 4 de banden laten vervangen.
Sinds dat moment piept het constant aande rechterkant als ik een bocht naar rechts maak. Lijkt een...
Ik rij mijn hele leven al in een Renault en nu heb ik gisteren een ongelukje gehad. Mijn gehele bumper is gesneuveld inclusief koplampen. Misschien valt daar nog wat van te maken. Auto staat bij de garage en zij hebben alvast wat rondgebeld....
Bij de oudere auto´s kon je het contact half laten opstaan zodat radio aanblijft
is dit ook mogelijk bij de laatste model van clio ?
Deze radio valt bij mij uit na een korte tijd
Hoi hoi,
Ik heb naast de Renault Espace 2.0 ook nog een Twingo 1.2 van 1998 aangeschaft.
Nu knippert geregeld het olie - en temperatuur lampje tegelijk?
Olie en koelvloeistof peil gecontroleerd. Zitten op maximaal.
Dus er zou geen reden hiervoor...
Dit is mijn eerste post en meteen een vraag. Ikzelf ben totaal geen autokenner en kan wel wat hulp gebruiken ;). Ik heb vorige maand mijn eerste auto gekocht, een Renault Clio 1.4 uit 2000. Tijdens de testritjes deed hij het prima en...
ik heb sinds kort een clio 2 uit het jaar 2002 en ik ging een keer door de wasstraat en rijden door de regen.
ik kwam erachter dat onder zitting van de achterbank het nat was en ik ging kijken waar het reserve wiel in ligt.
ik...
Ik ga binnenkort bij een Clio kijken uit 1996 met de 1.2 motor.
Op de foto's uit de verkoopadvertentie zie ik dat er e.e.a op het motorblok mist wat er wel hoort te zitten.
Onder andere een slang en een plastic geval links....
Ik heb sinds kort een kortdurend tikkend geluid als de climate controle aan gaat.
Iedere keer als de auto gestart wordt dan hoor ik ongeveer 5 seconden een tikkend geluid als de climate controle aangaat.
Het geluid verdwijnt dus wel...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum