Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een renault clio bj. 1991 1.8 16v echt een mooi karretje. Maar er zijn een paar probleemtjes geweest met mijn droppie. eerst wat het geval was dat een auto monteur door mijn remmen getrap heeft, toen hebben ze ook...
Ik wil mijn het laatste stuk van men uitlaat maken, maar ik heb problemen omdat ik hem niet vanonder men clio krijg.
Hij is al gans los, maar ik kan hem er langs geen kanten eruit krijgen.
Weet iemand hoe je hem er wel kan eruit krijgen,
Hallo ik ben nieuw hier op het forum...
Ik heb sinds 2 weken een clio II van 2001 een 1,4 16v rt...
Maar sinds gisteren ging er een lampje op het dashbord branden volgens het boekje was het dit lampje milieuverontreiniging,en en na een uurtje door...
Een vraag:
Ik heb een clio van '92 met de 1.2 benzine motor. De stappenmotor heeft nogal kuren volgens mij, waardoor hij vaak afslaat bij stationair. Ik heb de gaskabel iets strakker gezet, dat hij als hij warm is altijd zal lopen doordat de gas...
Wie helpt mij uit de brand?
Ik heb een JB1048 versnellingsbak van een express 1.4 vervangen door een JB1046 van een clio 1.2. Nu heb ik ronkend geluid in alle gangen (bij draaiende wielen). Kan er een verschil zijn met de lengte van de...
kan iemand mij helpen aan een vraagbaak of de garageboeken van een Clio 1,9l diesel uit 1994. ik wil het onderhoud zoveel als mogelijk zelf gaan doen. het is dus wel handig om van te voren te weten hoe zaken in elkaar steken.
Sinds ik vorig jaar een nieuwe Clio heb gekocht, heb ik daar problemen mee. Rij altijd in de automaat, hij schiet daar regelmatig uit en de motor slaat dan meteen af. Als hij in z'n 1 rijdt, heeft hij ook de neiging om spontaan af te slaan, vooral...
Ik heb een clio uit 1999 ,kom ik vanochtend er achter met het autowassen dat er roest zit op het rechter achter spatbord met wat blaasjes mag dit?en valt dit nog onder de garantie. :( :(
Mijn clio uit 92 lekt koelvloeistof. De koppakking is recent vervangen voor waarschijnlijk dezelfde lekkage. Toen deze vervangen werd, zag de oude er nog ongeschonden uit, de kop was ook niets mis mee. Nu met de nieuwe koppakking lekt er nog steeds...
Ik heb al een beetje gezocht op het forum maar ben er nog niet helemaal uit.
De verwarming van mijn clio uit 94 werkt niet meer optimaal. Er komt nog wel genoeg warmte uit om mijn ramen van sneeuw en ijs te...
Ik moet binnenkort een kijkje nemen naar de Clio van een familielid van me. De auto is enkele malen even uigevallen, maar start daarna wel direct weer. Tijdens dit stilvallen is er een piepsignaal hoorbaar. Enig idee waar ik dit zoeken moet? Het...
Ik heb een clio van augustus 2001. Ik heb me door een betrouwbare monteur laten vertellen, dat daar geen distributieriem in zit, maar een soort ketting, die niet meer vervangen hoeft te worden, hoogstens wat bijgesteld. Wat weten jullie hiervan? Het...
Ik ben sinds twee weken in het bezit van een Renault Clio RT 1.4 16v, echt een coole bak :lol:.
Nu wil ik graag in de hoedeplak speakers installeren, omdat er nu alleen voorin speakers zitten.
ik heb een probleempje met m´n Clio RL uit 1992. Hij wil niet meer harder dan 90 rijden. Als ik harder als 90 ga rijden dan happert hij. Ik heb geen idee wat het probleem is en eigenlijk ook geen tijd om naar de garage te gaan. De motor is een...
heb een restauratie gedaan van een renault clio,dit is allemaal heel goed gegaan,ik heb hem laten keuren maar nu start hy plots niet meer ,ik denk dat dit iets met de relais van de benzine pomp te maken heeft want deze blijft tikkend geluid...
hallo,
weet iemand hoe je het beste universele sideskirts kan monteren op een clio 16v '91? ik zit namelijk met het probleem dat de voorste wielkassen naar buiten buigen waar de sideskirts gemonteerd moeten worden.
mzl
jef
het volgende probleem heb ik met mijn clio uit 1995 met een 1200 blok 8 klepper
soms blijft de versnellingspook als je deze naar links beweegt om te schakellen naar zijn 2 eventjes hangen.
veer onder de auto is heel en bakolie is vervangen heeft...
ik heb een serieus probleem!
de auto van me moeder word niet meer warm van binnen, en ik heb alles al gecheckt je weet wel of de motor wel warm word, de slangen die naar binnen warm worden, enz
en dat alles is ok op dat laatste na....
[ik heb al enige tijd een probleem met mijn aotomatische transmissie. Bij het wegrijden gebeurt het vaak dat hij bijna niet in de versnelling valt en/of maar heel moeizaam optrekt. er begint dan ook regelmatig een oranje waarschuwingslampje branden...
Onze clio 1.4 gaat niet harder dan 110km/hr. Hij blijft hier namelijk steken... Is dit makkelijk te verhelpen of moet ik een nieuwe kilometer teller kabel monteren.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum