Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit met het volgende:
Heb vanmiddag een renault clio 2002 gekocht,echter deze heeft 1 probleem
De koelfan blijft draaien,zelfs een half uur nadat de auto is stop gezet en de sleutel uit het stopcontact.
Heb toen maar de accu los gemaakt,zodra ik die...
Ik ben een trotste bezitter van een clio 1.2 tce uit 2010. Nou ben ik erachter gekomen dat sommige modellen een voorscherm hebben met 195 of 185 op gedrukt. Dit staat voor 16 of 15 inch.
Ik wil de standaard speakers gaan vervangen in mijn Clio 4. Nu heb ik wel gevonden welke schroeven er los moeten van het deurpaneel, maar niet hoe dat paneel verder vast zit.
Ik las dat ik moet beginnen te trekken bij de bass reflex poort.
Zijn er...
Even een vraagje. Wij hebben een aantal weken geleden een renault clio 1.2 bouwjaar 1998 gekocht. Vanaf het begin af aan deed de benzinemeter het al niet. Ook lekte hij benzine. Er werd ons vertelt (door een goede monteur) dat we de...
mijn clio initiale 1.6 van 2003 heeft ineens een heel raar probleem: bij maximale stuuruitslag naar links is een schurend geluid waarneembaar - naar rechts geen last van. Is uitgebreid bekeken op de brug; alles lijkt in orde alleen de binnenkant van...
Ik rijd nu sinds een goed half jaar in een Cio IV 1.5 DCi uit januari 2014 (mijn eigen ex-leasewagen die ik toen heb overgenomen :) ).
Inmiddels staat er ruim 175.000 op de teller, veel snelweg km's en zonder noemenswaardige problemen.
Sinds begin dit jaar in het bezit van een nieuwe Clio Estate Phase 2 met een Tce 0.9 blok.
Echter zit ik met het volgende ''probleem'', ik heb alles zo kort en zo duidelijk mogelijk geprobeerd te verwoorden.
Beste,
Ik heb problemen met men remmen vooraan Renault Clio 1200 bwj 2004.
Gisteren heb ik een nieuwe remklauw laten plaatsen in de garage daar de remmen afgekeurd werden op de keuring teveel afwijking tussen links en rechts , het probleem zit...
Mijn vrouw rijd sinds kort een Clio IV (febr 2013).
Mooie auto, en rijd wel aardig. Storend vind ik alleen het windgeruis boven de 80 km per uur.
Hoor het voornamelijk langs de linker raamstijl (voor uiteraard).
Iemand een...
Beste leden ik hoor een hard gierend geluid na ongeveer 10 km gereden te hebben met de clio (140dkm op de teller)het geluid gaat niet weg met koppeling intrappen of gas geven ontkoppeld.
Wat er nog wel bijkomt is een fluitend geluid met bochten...
Ik wil graag de remschijven en -blokken op mijn Clio (II phase 2 (2005), 1.2 16v) vervangen. Ik heb o.b.v. verschillende Youtube video's de onderdelen gekocht. Bij een laatste controle in mijn Haynes Werkplaatshandboek staat echter...
Hallo, mijn Clio heeft kuren met de derde remlicht.
Op het moment doet ie het niet. Ik heb m meerdere malen los gehad en schoongemaakt met succes dat ie het weer doet. Zal het dan aan de stekker liggen of de remlicht zelf? Garagehouder waar ik ben...
Ik heb een renault Clio 1.4 uit 2001. Sinds enige tijd een lekkage op de vloer bij de bijrijder. Na wat speurwerk op dit forum blijkt het vaak te liggen aan een verstopte paravan. Dat was bij mij zeker het geval. Deze paravan zat...
Net even onder de motorkap van mijn vriendins renault clio gekeken. Toen ik naar de koevloeistof tank aan het kijken was zag ik dat de vloeistof niet rondpompt als de motor draait.
toen even een klein rondje gereden en opnieuw even de dop...
Ik heb een Clio uit 1993 zonder airco. De koelvin slaat niet aan als de motor te warm wordt. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn? En hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb startproblemen met mijn Clio RS 2.0 uit 2001.
9 van de 10 keer start de auto keurig echter soms helemaal niet (wel op contact startmotor doet niets). Uitlezen geeft geen meldingen. Garagehouder heeft mij niet verder kunnen...
Hallo,ik ga de rolgeluiden aanpakken van m'n Clio2 Capus 06/2007, 1.5DCI 50KW/68PK.
Er zit een rammel in de voortrein bij vertrekken,achteruit rijden.
Als ik een afgeschuinde stoep naar links opdraai hoor ik harde klop.
Op afrit snelweg,scherpe...
Even een kort vraagje:
Het valt me op dat wanneer ik het contact aanzet van mijn Clio 4 DCi uit 2014 zonder te starten, ik een zoemend hoog geluid hoor onder de motorkap. Het lijkt van het gasklephuis te komen (zie foto).
Als ik de key-card...
1,6-16v...als de voiture wat langer stil staat start deze wat minder goed, startmotor (lijkt) goed rond te gaan maar de motor slaat niet aan. Na meerdere malen starten komt er leven in en loopt de motor verder goed.
Heren een vraag hebben jullie ook problemen met roest op de klinkaansluiting bij de achterdeuren de verchroomde haken? Ik krijg als antwoord dat dit hoort
Heren, ons systeem blijft bovenin meldingen geven en af en toe kan ik er 1 wissen maar naar nul krijg ik het systeem niet. Het gaat om het tomtom scherm waarin naast de telefoonverbinding deze melding met nummers wordt aangegeven. Ik krijg bij mijn...
Heren, vraagje hebben jullie ook last van dat het bandenspanningssysteem blijft aangeven dat je die moet inleren? Ik neem aan 1 keer inleren en deze melding verdwijnt.
Aangezien ik niks te zeggen heb thuis heb ik mij het wassen van de ranzige auto van mijn vrouw in de maag laten splitsen. Uiteraard was het de bedoeling mij hier makkelijk van af te maken door het in modder gedrenkte racemonstertje de...
Ik heb een nieuwe Clio (2-2016) met, voor het eerst, ingebouwde navigatie. Maar ben ik nou gek of is dit een probleem dat iedereen maar accepteert? Ik voel me bekocht !
Regelmatig kent het systeem bepaalde wegen niet!
Op de snelweg waar 120 de...
Vandaag voor mijn vrouw wezen kijken naar een Renault Clio3 uit 2006 3deurs
Rond de achterste ramen en de kofferbakruit zit een zwarte donkergetinte rand.
Nu zaten er achter het glas precies rondom lichte verkleuringen.
Volgens de verkoper zag hij...
Hoi, kan iemand vertellen hoe ik op de juiste manier mijn nieuwe draagarmen van mijn clio vastzet? Ik doel met name op de hoek/stand en eventueel de volgorde met inachtneming van de stabilisatorstang want ik kan hier niks over vinden. Bij voorbaat...
Er staat in de instructieboekjes van mijn Clio 3 dat men bij een kapotte lamp maar naar de garage moet gaan om deze te laten vervangen. Dit vind ik belachelijk. Kan dit makkelijk zelf worden gedaan? Moeten er dingen worden losgeschroefd?...
Tijdens vrieskou hebben we ijsafzetting aan de binnenkant van de voorruit, achterruit en zelfs zijruiten van onze Clio.
Volgens de Renaultdealer was er bij controle niets aan de hand, want vocht aan de binnenkant is er wel vaker. Om deze reden...
Ik heb een Renault Clio 1.2 uit 2002 met 130k op de teller, sinds vorige week heb ik een probleem met de auto. Het gloeispiraal achtige lampje brand en de auto trekt dan niet meer op. Ik heb het nu 3x meegemaakt in +- 100km rijden
Hallo , de multiriem vertoonde beschadiging ,bleken stukjes steen te zijn die tussen poelie en riem raakten,en bijna door de riem drukten.Er was ook een gierend geluid,dus spanrol ook vervangen,ze was idd kapot.Neteven gereden ,geluid is er...
Hallo ik heb een clio 2.0 16v uit 2001.
Sinds 3 dagen heb ik een probleem dat hij dood slaat. Bij koude motor. Zodra ik gas geef en rond de 2 a 3000 toeren kom valt ie dood en doet die niks meer... hou je het gas erop duurt het 3 tellen en dan pakt...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum