Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Laatst is mijn versnellingsbak ineens kapot gegaan. Ik kon gelukkig nog net de berm in rijden.
Daarna kon ik niets meer. Ik kreeg hem niet meer uit de versnelling en rijden ging al helemaal niet.
De wielen waren ook helemaal geblokkeerd (immers ging...
De stuurpomp van mijn clio maakt een knetterend geluid. Nu heb ik van de sloop een andere stuurpomp gehaald. Het nummer van de oude pomp (7700420305A) komt niet overeen met de van de sloop (7700840105) . In het onderdelen pakket van renault wordt...
Hallo!
Kom net kijken op dit forum, en ga meteen even met de deur in huis vallen.
Ik heb een Clio 2001, en mijn airco is er mee opgehouden. Nu heeft de dealer em bekeken en naar het blijkt is de verwarmingskamer gescheurd. Vervangkosten: 732 euro....
Sinds kort heb ik eindelijk de hand weten te leggen op een cabasse radio voor m'n clio, echt een aanrader! Alles werkt perfect maar net als bij m'n vorige radio werkt m'n wisselaar niet. Het schermpje blijft aangeven cd check. Nu...
Hoi,
even een vraag voor de technicie onder ons.
Heb de Clio uitgelezen en kreeg de foutmelding: P0136: O2 sensor circuit
op een Clio II fase II 1.2i 8v uit 2003
Wie kan mij verder helpen wat er defect is??
Hij rijd voor de rest best goed, merk...
ik ben van plan om in mijn nieuw aan te schaffen clio estate een handsfree carkit in te bouwen of te laten inbouwen van parot heeft iemand hier ervaring mee?
hallo, ik ben nieuw hier, en mijn schoonmoeder heeft een clio RN 1.4 uit 1997.
nu heeft ze een probleem waar de auto al een aantal keer voor naar de dealer is geweest, en het probleem blijft terugkomen.
Ik heb een probleem, telkens als ik naar rechts stuur hoor ik een piepend geluid bij mijn linker voorwiel.
Het gebeurt ook als ik naar rechts een drempel op rijd.
Ik heb zelf het idee alsof het iets bij m´n schokdemper is ofzo, maar ik weet niet of...
Wie kan mij helpen aan het elektrische schema van mijn renault clio uit 1994, 1.4 RN,
Interieur ventilator is defect echter zekering is nog heel en de schakelaar doet het ook nog?
Wat kan het zijn en waar vindt ik het onder/achter het dashboard?
Joepie, weer een leuk klusje te doen aan de Clio,
gisteren ontdekt dat het gehel 3e remlicht niet werkt, de andere 2 gaan netjes aan, maar boven op niets,
tevens zie ik daar visjes zitten :roll:
Hoe haal ik die los?? kan alleen het glas eruit, of...
*Eerst hier standaard gebrabbel hier van juiste plek maar dat kennen jullie wel*
Mijn Clio II Dynamique (feb 2003) heeft, denk ik dan maar, een storing in de deursensor. Lampje op het dasboard gaat tijdens de rit aan om aan te tonen dat er een deur...
Aangezien ik een leek ben op het gebied van auto's, plant ik mijn vraag hier:
Ik heb een Renault Clio 1.6 16V uit 2002. Vorig jaar maart zijn de wiellagers achter vervangen. Ik kan me niet meer herinneren of de wielen toen lawaai maakten, maar de...
Probleem is wanneer ik mijn kruislichten of grootlichten aandoet, dat deze ook werken, maar op de dashbord
zouden die groene lampjes ook moeten aangaan en dat doet hij niet, dus als overdag mijn verlichting aan is,
kan...
Probleem is wanneer ik mijn kruislichten of grootlichten aandoet, dat deze ook werken, maar op de dashbord
zouden die groene lampjes ook moeten aangaan en dat doet hij niet, dus als overdag mijn verlichting aan is,
kan ik...
Ik heb gisteren een renault 19 gekocht uit 1994.
De auto rijdt zeer goed, alleen heb ik 2 probleempjes.
Deze had ik bij de proefritje niet opgemerkt omdat we haast hadden met de postkantoren.
goede avond heren en dames mijn verlichting van de kachel brandt maar
vooor de helft zou iemand van jullie tekening hebben hoe ik daar bij moet komen
en wat ik allemaal precies moet verwijderen naar mijn inzien is er gewoon een lampje
kapot want...
Mijn reserve sleutel was kapot schakelaartje was van de printplaat los opnieuw er op gesoldeerd nu wordt de sleutel niet meer herkend door de startonderbreker.
Wil dus niet meer starten met die sleutel?
Auto...
Ik heb sinds een week een clio 1.2 uit 98 van het nieuwe type.
Ik heb met de proefrit niets raars gehoord ( aangezien ik ook niet harder heb gereden dan 80 ).
Nu reed ik v.d week op de snelweg met 100 km/h en met het versnellen tot 120 km/h...
We gaan woensdag met de Clio 1.4 Mk3 (nov 2006) op pad naar Sauerland. Geschrokken door het weer de laatste dagen bedachten we nu last minute dat we toch nog wel iets moeten doen aan de bandjes. Nu liggen er Continental PremiumContacts onder...
Ik heb een renault clio van bouwjaar 2002. De dynamic uitvoering en derbij heb je een ingebouwde radio met bediening aan het stuur.
Nu die radio heeft de geest gegeven, allé gewone radio wel maar geen cd's meer :(
Nu is men vraag, als ik een nieuwe...
Zit me al een tijdje af te vragen wat voor velgen ik nodig heb ...
Wil van die cupvelgen, met diepe rand.
Heb nou Borbet T velgen, met 'orginele' ET zegmaar maar daardoor is die rand niet diep.
Dus moet velgen hebben met een andere ET zodat je een...
Ik heb een clio van 1998 1.4 8v op gas g3. Loopt super beroerd. Zodra je gas geeft komt ie moelijk op toeren, het lijkt net of ie verzuipt. Heb krukaspos sensor vervangen, kleppen afgesteld maar jammer genoeg nog steeds beroerd. Overigens heeft de...
Ik heb sinds een week geleden een Renault Clio gekregen van mijn ouders.
En als muziekfanaat wil ik graag mijn iPod aansluiten in de auto.
Ik heb een ingebouwde radio, maar hoe kan ik hem eruithalen ? En wat moet ik
aanschaffen...
Sinds 2001 ben ik in het bezit van een clio 1.2. Alles ok, maar bij warm weer of hogere temps tijdens het starten hoor ik soms een abnormaal geluid (van lage naar hoge toon). Probleem is dat dit maar soms gebeurt en het moeilijk te...
We hebben sinds anderhalve maand een renault Clio RN 1.2 uit 1998. Eerste paar weken geen problemen maar de laatste paar weken start de auto slecht of helemaal niet als de motor warm is. Bij koude start geen probleem maar als er even mee gereden is...
Ik heb een Clio 2 en daarvan is het ABS lampje gaan branden. Dit is gebeurd nadat ik achteruit reed en wat hard remde en daarna een geluid hoorde en voelde alsof er wat los kwam. Toen zette ik hem in zijn vooruit en hoorde ik heel even een schurend...
Sinds de laatste onderhoudsbeurt slaat steeds bij vochtig weer mijn ramen onmiddelijk aan. Alleen ontwasemen helpt en om niet opnieuw te laten aanslaan moet ik de airco aan zetten. Er is toen ook een interieurfilter vervangen. Ik heb geen verlies...
Ik wil mogelijk een Renault clio kopen bij een dealer.
De auto heeft 73.000 km gereden, dus ik vraag of de distributieriem reeds vervangen is.
Ik kreeg te horen, dat dit model een distributieketting heeft, en dat die ruim 200.000 km mee gaat....
hallo,
heb weer een klein probleempj emet de clio.
Als ik na een tijdje stil staan de auto wil pakken starten hij niet meer.
Het is dan dat de accu leeg is, als je de auto dan aanduwt start ie wel.
Als je de auto uitzet en dan gelijk start is er nix...
Cilinderkop Clio 1.9D 1997 gescheurd, komt dat vaker voor ? door een kapotte koelwaterslang is hij een keer te warm geworden. Daarna koelwaterverbruik. Op een gegeven moment startte hij niet meer, water op de zuigers. Kop gedemonteerd, aan...
hallo bij de clio is het zo dat het motorblok in stationair best hard heen en weer gaat.
Ook trilt de pook in de auto mee.
Als je voor de auto zie links een motorsteun met daarin een rubberstuk.
Deze steun staat los van het rubber en nu is mijn...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum