Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hi,
ik ben Louis Festen en nieuw hier op het forum.
ik heb sinds 2 weken een laguna 2, en daar was de gebruikers handleiding niet bij, kan iemand mij daaraan helpen of aan een kopie?
ik heb het volgende probleem als ik ga tanken dan lekt er kort na het vullen van de tank korte tijd benzine
weet iemand wat dit kan zijn hij lekt alleen na het tanken
Ik heb een vraagje. Ik heb een renault laguna grand tour 1.8 2002 en het luchtverontreinigingslampje brand oranje in het dashboard. Nu wil ik de luchtfilter bekijken maar krijg deze niet open (zit toch naast de accu in een zwarte doos?)....
Ik ben zo stom geweest om mijn lichten te laten branden en stond dus met een lege accu. Dan denk ik startkabels gebruiken en het probleem is weer opgelost, echter werkte dit niet. Wanneer ik de startkabels gebruik met een Volkswagen Caddy diesel...
wie kan mij vertellen of een trekhaak monteren bij een laguna met parkeersensoren zomaar kan of verdere aanpassingen nodig heeft.
Ik wil namelijk deze zelf monteren, tevens ben ik op zoek naar een trekhaak voor een Laguna grand tour 1.8 bj. 2003...
:cry2: Als ik op `n klinkerweg of gelijksoort weg rij is het gerammel en gedreun niet om aan tehoren en vaak op het stuur voelbaar mijn Renault garage zegt dat er geen oplossing voor is en Renault er ook geen heeft ze er kennen het probleem maar ze...
Goedemiddag, ik krijg de foutcode P0302 op het uitleesapparaat, maar heb geen idee waar het vandaan komt. Bougie is vervangen, bobine verzet van 2 naar 3, injector van 2 naar 3 gezet, maar hij blijft nog steeds de foutmelding geven op cilinder 2. De...
Ik hoor sindskort een licht geratel uit de dashboard (passagierskant) komen.
Dit gebeurt alleen als de auto stationair loopt. Zodra ik rij dan hoor je niks
Maar als ik voor een stoplicht sta dan keert het geratel weer terug.
Het geratel begint nu...
Hallo wie kan mij raad geven .Heb een Renault Laguna 2 1.8 uit 2003.
Al geruime tijd heb ik Tikken aan de voorkant. Bij het insturen van een bocht zowel links als rechts. Bij recht doorrijden hoor je niets. Dit tikken is niet altijd soms hoor je...
Als ik de hendel zo draai dat de achter ruitenwisser moet gaan wissen dan gebeurd er niks.
Draai ik de hendel verder zodat het moet gaan sproeien dan gaat het op de voorruit sproeien en gebeurd er achter...
ik ben inmiddels (in mijn zoektocht) meerdere verhalen tegen gekomen van mensen die een lag 2 ph1 hebben en er een regen sensor in hebben gekwakt ;) aan hebben gezet in de uch en dat het werkt.
Ik heb een Laguna Grand Tour 2.0 16v privilege uit 2005.
Gisteren hoorden we water klotsen bij het nemen van bochten. Er bleek ongeveer een liter water in het rechter achterportier te staan. Door de deur te openen en er aan de binnenkant onderaan...
Bij het insteken van de smartcard in onze laguna uit 2005 gaat meteen het dashbord lampje waarschuwing luchtverontreiging aan. Hij is van de week voor een grote beurt en de apk geweest.. Ook is er een airco check gedaan en de katalysator is...
Mijn Laguna heeft 5 1/2 maand stilgestaan en moest een nieuwe accu plaatsen, daarna de radio code weer ingevoerd en de ramen opnieuw ingeleerd, maar bij het starten verschijnt...
heb een laguna 2 uit 2005, 1.9 diesel 120pk. net een groot onderhoud gehad, distributieriem, waterpomp, polyriem, alle filters en olie laten verversen.
auto deed het goed tot het moment dat ik twee keer...
beste forumleden
Mijn power-window vooraan linkerkant vooraan heeft het begeven
Dus heb ik een nieuw setje besteld zonder motor want daar mankeerde niets aan.
Bij het demonteren van de kapotte kabels enz heb ik bij het uitnemen van het raam de 2...
mijn laguna aut uit 2002 (1.8 16v) heeft soms kuren met de startblokkering) normaal knippert het rode lampje op het intrumentenpaneel en bij insteken van een van de 2 keycards gaat het uit en gaan de normale controlelampjes branden,die weer uitgaan...
ik heb een paar weken geleden een laguna type 2 uit 2001 gekocht met een paar kleine dingetjes
waarvan 1 erg vervelend is
als ik hard rem krijg ik in de auto een hard piep signaal verder krijg ik op het des bord geen meldingen of indicaties
als ik...
het electrische raam van mijn laguna 1.8 aut expression uit 2002 ,aan de bestuurderskant werkt niet (goed),het raam wil niet elec omlaag,maar als het raam iets omlaag is geduwd(handmatig)kan ik het wel elec omhoog krijgen met de schakelaar in de...
Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig de melding 'controleer regelaar'. De snelheidsregelaar (cruise-control) gaat dan niet.
Een paar uur later kan deze dan weer wel gaan.
De wagen is een Renault Laguna III grand tour 1.5 Dci. 1e inschrijving :...
ik ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Laguna II (BG) Hatchback • 2.0 16 V
nu is deze auto uitgerust met een elektrisch schuif/kanteldak
deze is om een of andere reden dicht gekit
oorzaak weet ik...
mijn navigatie systeem geeft aan dat ik in Duitsland rijd, maar dat is niet zo!
Hij kan de positie van de auto niet bepalen.
Ook als ik een adres invoer met de kaart op Nederland, vind hij niks.
Heb de accu polen al los gehaald! Gereset...
Ik ben sinds maart 2012 eigenaar van een witte laguna 3 2.0dci 4 control.
Ik heb gekozen voor het interieur half stof half leder. Ik vind dat deze stoelen verschrikkelijk slecht zitten. De pasvorm is goed, maar het materiaal van de zetels is...
Sindskort houdt mijn Laguna 2.0 turbo in bij verschillende toerentallen.
Dan weer bij 3000,dan weer bij 4000 toeren.
Het is ook niet altijd en kan ook gewoon weer een paar dagen over zijn.
Als de motor in houdt hoor...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum