Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
wie kan mij vertellen wat er aan de hand is , ik kan in de handleiding van deze auto geen beschrijving vinden over het probleem wat ik nu heb.
Het gaat over de verwarming, deze blijft alleen maar koude lucht blazen , en ik vraag om warme lucht, de...
ik heb een Renault Laguna I van 2000 en enkele dagen geleden heb ik mijn remork (aanhangwagen) aangehangen en deden mijn pinkers raar. of ze bleven hangen of als ik ze gebruikte ging het flikkeren tussen de pinkerlicht en de klok....
Hoi Bij het vervangen van de spiraalveer, links voor, is er ook olie uitgelopen omdat de steekas wat los gekomen was.
welke olie moet ik er bij gooien, en waar zit de vuldop/schroefdop,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Renault Laguna II uit 2002.
Nadat ik mijn olie had bijgevuld had ik nog geen problemen. Toen ik gisteren wilde wegrijden, sloeg de motor niet aan. Dus ik dacht, zal wel aan mijn...
PROBLEEM MET MET MEN LAGUNA IK WEET NIET WAT ER SCHEELT
HIJ VALT UIT TERWIJL IK AAN HET RIJDEN BEN WEET NIET HOE DAT HET KOMT
HEB OVERHETLAATST VOOR GEHAD DAT DE LICHTEN ZWAKKER WERDEN EN KNIPPERLICHTEN OF RADIO (of andere...
Hallo,
wie weet er een oplossing voor de Climate Control van een Laguna uit 2003 die plotseling niet meer regelt.
Is al eens door de dealer gereset
Hij moet ochtends op 26gr staan om warm te worden. staat dan op automaat!
En als hij dan opwarmt,...
Ik rij in een Renault laguna 2.0 privilege van 2005, sinds enkele dagen hoor ik bij het insturen in beide richtingen bij lage snelheid 0 tot 20km /uur een krakend geluid. Hoop niet dat t de fuseekogel is, hoor in de wandelgangen dat de vervanging...
sinds een paar weken heb ik soms een probleem met mijn laguna 1.8 dynamique.
het lampje van elektrische storing gaat dan branden en dan kan ik geen gas meer geven.
de auto blijft dan uit zich zelf door rijden op...
vandaag de auto niet door de apk keuring gekomen doordat de koplampen teveel verouderd zijn waardoor de licht doorlating niet meer voldoende is. is het mogelijk deze zelf te vervangen? zo ja kan iemand me vertellen hoe je dit het beste kan doen?
Bij...
hallo ze hebben bij mijn laguna 2 het abs lager er verkeerd ingezet wie weet of je dit lager er heel uit krijgt of moet ik verwachten dat hij kapot gaat graag een reaktie
mvg
theo
Hallo mensen,
Bij mijn Laguna 3.0 V6 uit 2003 lijkt het net of hij vrij schakelt als ik de rem in getrapt hou voor het stoplicht.
als ik de rem dan los laat lijkt het dat de automaat weer inschakelt en komt de auto met een schok in beweging.
Dit...
Dag samen,
Wanneer ik de koppelingspedaal indrukt valt het mee, versnellingen werken 1 t.e.m. de 5 de, abnormaal geluid wanneer ik de koppelingspedaal loslaat.
Als ik daarmee rijd hoor ik vanalles, een soort gekraak, geratel, een beetje vannalles,...
Onze laguna hatchback uit 2004 heeft een nieuwe accu gekregen waardoor de klok op 00.00 uur gesprongen is.
Nu wil ik de klok bijstellen en volgens het boekje moeten er twee puntjes zitten op de display bij de klok, maar hoe ik ook zoek, ik...
hallo laguna/renault tijders of kenners
mijn laguna 1.8 16v aut uit 2002 heeft sinds een maand of 2 a 3 problemen met een KOUDE start(warme of na een paar uren rijden geen probleem)ook rijdt de auto verder prima op LPG maar ook op benzine en trekt...
Beste forumgebruikers,
nadat ik via het forum erachter ben gekomen dat de lekkage in mijn laguna te wijten is aan loslatende kit onderin de deur wil ik de bekleding even weghalen om te kijken wat de makkelijkste oplossing is. Heeft iemand iets van...
bij mijn laguna uit 2008 wil sinds gisteren het portierslot aan de bestuurderskant niet meer open. rest van de deuren gewoon open. Van binnen te openen geen probleem. Vervolgens het schroefje in de stand gezet dat deze nooit vanaf buiten te openen...
Ik heb een Renault Laguna 1.9 Cdi.
De maakt de auto bij lagere toeren (tussen 1000 en 1100) een raar geluid, de motor resoneert.
Volgens mij ligt dit aan het onregelmatig lopen van de motor.
Is dit mogelijk de oorzaak van mijn...
renault laguna 2 bouwj 2003 sdeurs 1.8
abs lampje gaar ongeveer met 45 km branden en gaat niet meer uit dit is gekomen door verwissele wiellager met abs ring,wagen is aan de copmputer geweest daar gaf hij aan de sensor stuk tot 45 km gaf hij goed...
Ik heb een prachtige Fase 2 Renault Laguna.
Deze auto rijdt als een zonnetje, maar wij hebben sinds deze week bij het starten (niet altijd) een ratelend geluid.
Ik heb er gelukkig een filmpje van op youtube kunnen zetten, zodat het...
Mijn servicelampje gaat aan als ik mijn rem intrap, systeem is ontlucht en bij uitlezen geeft apparaat remlicht signaal vergelijkingsfout, remlichtschakaars zijn vervangen heeft niet geholpen. Cruise control werkt hierdoor ook niet als servicelampje...
Goedendag, ik heb een Laguna Coupe uit 2009. Nu heb ik 1 grote irritatie en dat is dat het dashboard kraakt. Het dashboard overlapt de asbak en daar komt het gekraak vandaan. Als ik met mijn hand er op duw is het gekraak weg. De dealer is er nu al 6...
een vriend van mij is monteur hij heeft voor mij het linkervoorwiellager met abs ring vervangen, na deze vervanging blijft de abs lamp branden,ik weet het niet maar kan het lager en de abs ring verkeerd geplaatst zijn of moet die gereset worden ik...
Tijdens het vervangen van de distributieriem is er waarschijnlijk geen rekening gehouden met het ''vastzetten'' van de nokkenasversteller. Met het gevolg dat de auto na het monteren nu slecht op benzine loopt.
Hallo ik ben in het bezit van een Laguna Estate dCi 150 Initiale, omdat de dealers en Renault NL geen oplossing hebben voor het probleem met de auto, wil ik dit eens op het forum posten.
]Hallo Laguners,mijn Laguna II 1.8 16 v aut express uit 2002 met zon 477.000 op zn teller (LPG)heeft vlgns de Renault garage het volgende probleem: er zit een niet te verwijderen of te herstellen storing in het MOTOR[ MANAGEMENT SYSTEEM van de...
Hallo beste mensen, Ik heb vanmiddag mijn auto gereden ( Renault Laguna 2.0 DCI 150pk BJ 2006) Ongeveer 30 kilometer heb ik gereden met airco aan, toen ik ongeveer 6km van mijn bestemming verwijdert was heb ik mijn airco uitgezet, toen moest ik even...
Ik heb sinds de winter al problemen met de buiten temperatuur meter. Bij de eerste dag dat het ging dooien gaf mijn display binnen 30 graden aan. Na een paar dagen gaf het display wel ongeveer de juiste buiten temperatuur aan. Maar nu sinds...
Mijn laguna 2 uit 2007 km stand 65000 met g3 gas systeem vialle start slecht Soms start hij in een keer ,soms duurt het seconden voor hij aanspringt Warm of koud maakt geen verschil Pas grote beurt gehad maar het is niet op gelost.Bougies zijn nieuw...
Kent er iemand een bedrijf waar ik mijn laguna 2.0 turbo kan laten chippen,en wat de kosten ongeveer zijn hoeveel vermogen erbij komt,en of dit negatief voor de motor is?? :D
Iemand een idee hoe je de sleutel van een Laguna I PH II uit
2000 opnieuw kan inleren?
Onze Laguna reageert niet meer op de sleutel, de lampjes op de sleutel branden als je het knopje indrukt, maar de auto reageert niet.
Start onderbreker werkt...
Ik heb een renault laguna van 2001 automaat, waarvan het lampje auto gaat branden. Dit lampje zit tussen de tellers, als deze brand doet de auto raar. Hij rijd bijna niet meer, loopt wel op 2000 tot 2500 toeren. Als ik dan op het gas duwt doet hij...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum