Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo allemaal: Ik heb al een tijdje het volgende probleem met mijn laguna grand tour 1.8 16v 89kw S2005 (bouwj 2002,benzine):
Start normaal, loopt normaal stationair, rijgedrag eerst normaal maar na ca 2 min komt de motor in een soort noodloop...
Gisterren hoorde ik een knak bij het open doen van het raam en de hele handel ging niet meer op of neer.Dus waarschijnlijk is er een kabel gebroken.Op het net kan je die reparatiekits vrij goedkoop aanschaffen dus ga ik dit zelf proberen op te...
wie o wie heeft hier een antwoord op of heeft zoiets dergelijks weleens meegemaakt
(Mijn renault laguna uit 2002 aut)
een paar dagen geleden wilde ik op een avond weer terug rijden naar huis en bij het in de gleuf steken v d sleutelkaart gebeurde er...
ik heb zo'n 7 maanden geleden een Renault Laguna 1.8-16V DYNAMIQUE gekocht
ik kreeg 5 weken geleden voor het eerst de storing
inmidddels is het gasklephuis vervangen ,bedrading is omgelegt ,tempratuur sensor is vervangen,
stekkers zijn schoon...
Hallo ik heb een Laguna 2 bouwjaar 2003 motor 1.8, ik heb lekkage ontdekt aan de versnellingsbak aan de bestuurderskant lag olie op de afdekplaat,ik dacht de de keerring wel lek was, en woe die bestellen bij de dealer,het volgende werd mij verteld...
Dag samen,
Zondag komen ze deze wagen brengen.
Betreft een wagen van mijn broer, hij verteld dat als je daarmee rijdt en in zijn vijfde versnelling zet met iets of wat snelheid en dan zijn gaspedaal loslaat de pook vanzelf uit zijn vijfde...
Ik heb een nieuwe termosstaat huis erin gezet en termosttaat maar blijft druk houden.
temperatuur blijft onderin staan komt niet ophoog en radiateur ven slaat niet aan.terwijl de motor warm is.
kachel wordt niet warm de slangen zijn wel warm. wie...
ik heb een renald laguna 2002 .een hele fijne auto als ik het mag zeggen er is veel aan gedaan door de vorige eigenaar en ik kocht hem dit jaar op 22 juni en er zat nog een sticker onder de motor kap met met distrebutie riem...
Mijn meter loopt op naar bedrijfstemp maar zakt dan weer terug naar eerste streepje. Gaat bij snelheden boven de 110 weer naar bedrijfstemp streepje en...
Ik heb een Laguna uit 1995 waarvan de ventilator niet draait, heb de zekering al nagekeken, bedieningspaneel vervangen, ventilator vervangen, en nog weigert hij om te werken.
Wie heeft er voor mij nog een suggestie....
hallo lagunarijders,ben al sinds mrt 2008 in t bezit van deze laguna aut (2002) en naast de bekende elec storinkies ook veel rijplezier en comfort en vakantieplezier gehad(km stand 512600(ruilmotor(126000) bij kmstand 333000,aut bak revisie in 2009...
Kan iemand mij vertellen hoe ik het portierslot van rechts achter kan verwijderen? Heb de drie torx schroeven los, maar blijft hangen aan de buitengreep. Dus hoor graag hoe een en ander gedemonteerd kan worden en hoe weer te monteren....
Hallo, ik een laguna break 1.9 dci, initiale.
Als ik de kachel aanzet dan blaast er bij de bestuurderskant warme lucht(21 gr.) en bij de bijrijderskant koude lucht??(buitenlucht) echt koud , zoals de temp nu buiten is graadje of 5.
goededag wil graag benzine filter vervangen van mijn laguna heb een benzine filter voor een beurt en de rest vraag zit de filter links achter wat die benzinefilter die ik mee gekregen heb is een klein en rond en niet zwart en langwerpig of zit die...
goedendag, heb vandaag een poging gewaagd om schokdempers achter te vervangen. Schokdemper er wel onderuit gekregen, maar de onderste rubber met pen waar schokbreker mee vast zit aan achteras van auto zit muurvast. :oops:
Ik heb een Renault laguna grand tour 2, bouwjaar 2005.
Mijn kachelmotor functioneerde niet naar behoren, hij deed slechts warme lucht blazen aan de bijrijderskant.
De bestuurderskant blies alleen koude lucht. (standje max. om mijn vooruit...
Automaat valt terug naar 1e en 2e versnelling. Na herstarten loopt weer prima tot....jawel weer alleen 1 en 2. Ook handmatig gaat hij automatisch naar...
Ik heb een probleem met mijn Laguna 1.9 dci uit 2005.
Na het voorgloeien en het indrukken van de startknop doet de auto erg zijn best om te starten, maar slaat niet aan.
ANWB erbij gehaald en deze heeft wat remreiniger ingespoten...
Sinds april hebben we een Laguna GT uit oktober 2007. Het was me een aantal dagen geleden opgevallen dat het onder de achterbank vochtig. Omdat het vannacht goed geregend heeft, ben ik vanochtend gaan kijken of ik sporen van lekkage kon vinden....
Airco van de Laguna 3 deed niets meer. Bij airco boer aan apparaat gehangen om opnieuw te vullen. Diagnose pomp kapot. Afvul apparaat hangt alleen met twee slangen aan de vul installatie van de auto. Kan zo'n apparaat dat zo exact zeggen zonder dat...
wij hebben een laguna expression uit 2005 Mijn airco schakelt uit boven de 2500 toeren.
Ik heb eens onder de motorkap gekeken en het probleem zat hem in een kapot draadje naar de connector van de variabele poelie. Ik heb me laten vertellen dat deze...
Hallo laguna rijders,heb even een vraagje over mn aut versnb bak v mn Laguna 1.8 16 v van 2002 die vorige week een storing gaf ,de aut springt dan in noodloop, het icoontje automaat + spiraaltje en net daarboven soort v klein grafiekje gingen...
Hallo. ik heb een vraag over de automatische versnellingsbak in mijn Laguna 2.0 aut.uit 2005/55.dkm.Toen ik de auto in maart kocht vond ik de auto prima rijden en remmen. Geen klachten. Totdat ik even 300 km in de auto van mijn schoonvader moest...
Nu heb ik per 0106131 een mooie Laguna Estate Dynamic van 2008 gekocht, mede omdat we twee labrador retrievers bezitten. Bestaat er voor deze Renault een hondenrek welke in een cassette zit en die je aan de bovenzijde van het dakpaneel...
Bij mijn auto werkt de blower niet, dus dat apparaat wat lucht door de autoruimte blaast. Het gevolg is dat we beslagen ramen krijgen en dat is dus niet prettig rijden.
Mijn Renault garage kan niks vinden, voor mijn gevoel zit er 1 a 1,5 cm speling in het stuur, dat merk je het beste tijdens recht uitrijden, andere wagens passeren, nauw andere voertuigen passeren. Ook dweilt de auto van links naar rechts, ik moet...
goede dag mensen ik heb een vraagje ik heb een laguna uit 96 .nou is mijn vraag als ik mijn auto start en is ze voor uit of achter uit zet rijd die gewoon goed voor uit of achter uit en tijdens het rijden als ik me rem los laat rijd die ook gewoon ....
De waterpomp van mijn Renault Laguna phase1 1.8 RT heeft vermoedelijk de geest gegeven.
En ik wil deze gaan vervangen (amateur sleutelaar)
Ik heb nog niet uitvoerig gekeken, maar heeft iemand ervaring hiermee? en zit deze op...
Zoals de vraagstelling al aangeeft ben ik een totale noob als het aankomt op autotechniek.
Ik kan het stuur en de versnellingspook van elkaar onderscheiden en dat is t wel zo'n beetje ;)
Mijn gevarenlichten hebben de hele nacht aangestaan van 's avond's 22:00 tot rond 9:00 's ochtend's.
ik wilde de auto vanmiddag starten maar alles begon de knipperen op het dashboard, geen lichtjes maar het scherm zelf, hierbij kwam ook een tikkend...
Het navigatiesysteem van mijn Laguna (2003) valt sinds een aantal maanden af en toe tijdens de rit spontaan uit. Na een aantal seconden start ze dan weer opnieuw op. Het probleem doet zich ook niet iedere keer voor. Het uitvallen kan tijdens...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum