Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi, ik heb een vraagje over mijn benzinemeter.
Mijn meter geeft aan dat mijn tank leeg is, het lampje dat ik moet gaan tanken blijft ook branden.
Heb er natuurlijk wel benzine in zitten :D
Wie heeft een idee wat dat zou kunnen zijn.
Alvast bedankt...
Mijn naam is Ferry en ben dus nieuw op dit forum. Dit omdat ik sinds een paar weken de trotse bezitter ben geworden van een Renault Laguna Grand Tour 1.9 DCI uit 2003 met 150.000 op de teller.
Nieuw hier op dit forum. Ik bezit een Laguna 2.2 dT uit 98. Ben benieuwd of jullie me op weg kunnen helpen met het volgende probleem. De sigarettenaansteker c.q 12 Vdc aansluiting geeft geen sjoege. Zekering nagelopen, die is OK....
Ik wil graag mijn mp3 CD's afspelen op de cabasse met CD-wisselaar, in mijn LagII 2,2 Initial bouwjaar 2002.
Is het zo dat de wisselaar omgeruild kan worden voor een mp3-wisselaar?
Hoe zit het dan met het selecteren van de tracks? Herkent de...
Vanmorgen startte ik mijn auto, een Laguna van 2002 en deze gaf via spraak aan dat het controlesysteem niet werkt, op de display geeft hij aan dat een sencor defect is, het display voor de bandenspanning geeft geen banden rondom meer aan.
Zo'n...
Bij mijn Laguna grand tour 1.6 g3 weigert sinds kort het linker knopje op het stuur van de cruisecontrol dienst. Ik kan de cruise contol nog wel aanzetten (met de R/0) knop rechts maar vertragen/versnellen met de linkerknop lukt niet. Ik...
In november heb ik bij een officiele Renault dealer in Duitsland een laguna 2.2dci uit 12-2002 gekocht met 79.000km op de teller. Vorige eigenaar gesproken die uitermate tevreden was, nooit problemen heeft gehad en me de...
Mijn Renault Laguna touring 19 DCI van 2002 heeft een probleem bij het overschakelen / ontkoppelen.
Telkens als ik het gas loslaat en snel de koppeling intrap, is het net alsof ik het gas vasthoud of dat dit blijft hangen.
Het toerental...
Ik heb een renault laguna break 1.8 uit '96.
Het probleem is dat de kachel wel blaast maar geen warme lucht.
De termostaat is ook al vernieuwd.
En de temperatuurmeter komt ook niet hoger als een kwart of minder zelfs.
Ik kijk...
Ik heb sindskort een Laguna 16v Expression uit 2002 gekocht.
De tijd loopt alleen niet goed.
Hoe kan ik die opnieuw instellen.
Uit de boekjes kan ik niks vinden hoe je dit kunt doen.
Hallo ik heb volgens mijn een lekke kachelradiateur (koelvloeistof aan de bestuurderszijde natte vette vloer) . Moet hier heel mijn dashboard voor worden gedemonteerd en hoeveelwerk is dit.
Renault Laguna Grand Tour 2002 telkens bij het staert van de auto komt in de teller te staan( SET....) je kunt hem dan wel doordrukken naar de kilometer stand, maar is het niet mogelijk dat de kilometer stand geljik in zicht komt na het starten.
Al...
Ik heb vreemd probleem, 1 jaar geleden , hield mij laguna soms in onder het rijden en soms starte hij niet, en na paar uur / paar dagen wachten op eens weer wel... Toen stopte hij er mee onder het rijden. ANWB vond toen dat het krukas sensor was....
Ik ben op zoek naar een ervaren monteur zijn mening.
Ik heb aan mijn Laguna 1.9 dci 120pk nieuwer model uit najaar 2001 een kapotte multiriem na slechts 200 km te hebben gereden
met een nieuwe riem.
Van de riem is in deze 200 km een...
Gisteren stapte ik uit mijn Laguna 2.0 initiale uit 2003, zonder de koplampen uit te schakelen. Normaal krijg ik dan een alarmsignaal, maar nu niet meer. Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en belangrijker nog, hoe ik het weer terug kan...
Daar dit mijn eerste Laguna is heb ik een vraag aan ervaren laguna eigenaars;?
Is het normaal dat de middenconsole aan de bestuurderskant ter hoogte van de knie aan de zijkant warm wordt ,aan de kant medereiziger wordt de middenconsole niet warm.De...
De cabasse cd speler in mijn laguna weigert een cd uit te werpen,
allereerst speelt hij de cd niet af, komt met melding 'cd error , wanneer
ik op eject druk hoor ik wel wat draaien, doch de cd komt er niet uit.
Wie heeft er een handigheidje hiervoor?
De kachelmotor van mijn laguna werkte niet meer. Na deze te hebben onderzocht bleek één spoel te zijn doorgebrand, er kwam op dat moment van doorbranden een brandlucht uit de ventilatieroosters. Inmiddels heb ik een nieuwe kachelmotor gemonteerd,...
Ik zal mezelf eerst maar ff kort voorstellen: Ben Kevin, 24 jaar, en naast een ras-IT'er en muzikant ook een autogek, vrijetijdssleutelaar en scheurpiloot :D
Nu hebben mijn ouders sinds kort een Laguna 2.0 RXE Automaat van September 1998...
Ik heb verleden week een Renault Laguna 1.9 DTi RXT uit 1999 aangeschaft met 171.000km op de teller. Prachtige auto om in te rijden. Ik heb enkel een probleem, als ik bij lagere snelheden (80 - 100 km/u) in de 5e versnelling gas geef...
Ik heb bijna een Laguna 1996 op de kop getikt.
Nu wil ik graag het service lampje resetten zonder een dure
tocht naar de renault garage te maken. Is dat makkelijk
te resetten ?
Hoi ben nieuwe eigenaar geworden van een laguna 1.9dti rxi bouewjaar 2000
Auto is al vrij goed uitgerust Ecc,cv op afstandsbediening,trekhaak,eletrische ramen/spiegel.
Mijn vraag wat kun je nog voor extra's krijgen voor deze auto.
Ik ben erg blij met mijn Laguna GT (2001) maar ik krijg sinds vanavond de achterklep niet meer open. Ook het knopje om de achterruit te openen doet niets meer. Kentekenverlichting werkt nog wel.
Er zit alleen schade op het rechter achterportier.
Mijn vraag is zijn deze deuren het zelfde als uit de Hatchback versie, of heeft de break
apparte deuren..
Misschien iemand die er 1 heeft staan voor me??...
Hoi al even een paar dagen niet meer gekeken op het forum ,zie ik dat er op de 120 pk andere olie voorgeschreven staat namelijk 10w40 ipv 5w40.
Laat ik net gisteren mijn olie vervangen hebben en heb gewoon 5w40 gebruikt zoals voor geschreven staat....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum