Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds vanochtend wil de kofferbakslot van me twingo uit 1996 niet meer op slot.
het slot draait door en wil het slot niet meer pakken.
ik heb er wat wd40 in gespoten om te kijken of het slot misschien vast zat of iets dergelijks maar, dit had geen...
Hallo ik heb een twingo initiale uit 1999, auto loopt stationair heel hoog in de toeren.
Heb gasklephuis vervangen maar het heeft niet geholpen, ik hoor wel ergens een sisend geluid denk zelf valse lucht maar ik weet niet waar ik precies moet...
Mijn Twingo 1,2 uit 2003 heeft een ventilatorsysteem dat voornamelijk in mijn gezicht staat te blazen. Wanneer ik hem op mijn voeten, of op de vooruit zet, gaat het daar wel een beetje blazen, maar voornamelijk nog in mijn...
Mijn Twingo 1,2 uit 2003 heeft een stuur dat wel helemaal terug draait uit de bocht, maar wanneer ik hem een stukje naar links of rechts stuur, blijft het stuur op die positie staan.
De knipperlichten nvan onze Renault Twingo uit 2000 werken sinds vandaag niet meer. De alarmlichten doen het wel maar zowel binnen op het dashboard als buiten aan de auto werken de knipperlichten niet meer. de zekeringen zijn nagekeken en allemaal...
Ik heb de renault Twingo van mijn vriendin laten keuren en nu blijkt dat het remverschil op de achteras te groot is. Nu moet ik ook voor de keuring de remleiding die naar het rechterwiel vervangen omdat deze volgens de keurmeester...
Mijn vriendin heeft een Renault twingo uit 98 en nu is het plastic tuletje onder de ruitensproeier afgebroken. Hoe kan ik nu het sproeikopje uit de moterkap krijgen. (is dit een kwestie van een 1/4 slag draaien ?)
Iedereen eerst de beste wensen natuurlijk. Mijn goede voornemen: lid worden van het Renault forum!
Mijn Twingo 1.2 air uit 04-2000 heeft een probleem: een zoemend geluid uit het motor compartiment boven (ongeveer) 80 km/h.
Je hoort het in de 4e en...
Als ik de ventilatie op de hoogste stand op het voorruit zet, komt er bijna geen lucht uit.
Maar als ik de ventilatie op de voeten of naar voren zet dan komt er wel genoeg lucht uit.
Wat kan de oorzaak zijn dat hij niet goed blaast op de voorruit!...
Als ik mij Renault twingo helemaal vol tank, dan blijft de benzine meter op 3 kwart staan, mij vraag is, kan je de bezine meter op een of ander mannier gerest worden, dat hij gewoon weer vol aangeeft of is er een ander mannier om hem weer goed te...
Ik heb via iemand van het Twingo forum een Engelstalige PDF uit Dialogys gekregen.
Kan iemand met Dialogys wellicht de NL versie voor me terugvinden? Gaat me dan om hoofdstuk 52 (schuifdak)
Heb sinds nov 2011 nieuwe twingo.
Bij het doorschakelen van de 2 naar 3 en van de 3 naar 4 hoor ik bij het loslaten van de koppeling helemaal op het laatst een vervelende goed hoorbare tik.
Dit gebeurt bij 5 van de 10 keer.
De monteur heeft na een...
Ik heb een probleem bij onze twingo. Laatst distirbutieriem vervangen en spanner en sinds toen maakt ie geluid in of bij versnellingsbak.
Geluid is te horen bij optrekken in de 1ste en 2de versneling bij 3de, 4de,5de helemaal niks... Twingo op de...
Zeer geachte heren/dames,
Ik heb een paar vragen als het mag, wij, mijn vrouw en ik hebben een Twingo diesel 2012 zonder toerenteller.
Is er een grafiek van snelheid en toerental waarop ik de goede momenten van schakelen kan zien.
B.V. 1ste...
Hallo mijn Renault Twingo heeft problemen dat hij vaak op 2 of 3 cilinders loopt.
Ben nu ondertussen bij twee verschillende garages geweest en ze kunnen niets vinden. Nieuwe bougies, nieuwe bougiekabels en andere bobine gechecked maar probleem...
Sinds een maandje of 3 heeft mijn vriendin problemen aan haar Twingo automaat (2001).
Bij het rijden schakelt hij niet lekker door naar de volgende versnelling en maakt hij onnodig veel toeren.
2 maanden geleden de auto weggebracht en toen hebben...
Ik heb laatst voor mijn meissie een twingo uit 94 gekocht met heeeeeel veeeeeel korting omdat oa het kofferbakslot niet goed werkte, nu heb ik vandaag via de dealer een nieuwe binnen gekregen maar voordat ik zelf ga...
Motor loopt stationair alsof je aan de start van een F1 wedstrijd staat (vroem vroem vroem vroem) de motor staat continu uit zichzelf te gassen.
Wat al gedaan is:
Het starten van de de twingo gaf problemen, hij startte niet. Er was geen stroom aanwezig. Ik heb vervolgens mijn startkabels gebruikt om de twingo aan de praat te krijgen. Dit lukte. Na een rondje gerijden te hebben viel de twingo uit. Hij gaf geen...
zojuist mijn twingo opgehaald uit 2001 met 110.000 erop in het zwart maar loop tegen paar problemen aan wat te verwachten was voor de prijs, maar goed motorische is hij in topstaat alleen de rest is iets om achter het hoofd om te krabben...
Ik heb al een tijdje een probleem met de autoradio van m'n twingo 2. (3 jaar oud)
Bij het rijden over hobbels (soms zelfs de overgangsstukken in de weg op bruggen/viaducten etc...) valt de radio
soms compleet uit.
In het begin steeds...
De Twingo van mijn moeder gaat meteen hoge toeren draaien als je hem hebt gestart terwijl het gaspedaal niet is ingetrapt.
Kabel en mechanisme zitten niet vast of blijven hangen bij de carburateur is de klep te bedienen.
wie kan mij aangeven wat dat...
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb een week geleden een Twingo 1.2 van '94 gekocht. Hij rijd vind ik heel traag. Top snelheid is 130km/u maar voor ik daar ben duurt dat wel even. Is dit normaal voor een Twingo? Of zou er iets aan de hand kunnen zijn....
Ik heb een Renault Twingo uit 1999 en totaal geen verstand van auto's.
Toen ik aan het rijden was en door wou schakelen naar de 3 begon de auto te stotteren/bokken en had geen kracht meer waardoor ik stil kwam te staan. Nu start de auto...
Ik heb vorig jaar zomer een Renault Twingo van januari 1997 gekocht bij een plaatselijke dealer.
Na een week begon de ellende. Linkerraam ging niet meer dicht, nieuw mechanisme gekocht en laten maken. Later rechterraam stuk. Daarna deed de...
De ruitenwisser vóór van onze Twingo uit 2002 heeft het afgelopen week begeven. De spoeier voor doet het wel gewoon en achter werkt ook alles naar behoren.
Ik heb inmiddels de zekeringen gecontroleerd en ook de bedrading voor zover...
Goeiedag,
Vorige week met een lege accu gestaan, zelf een nieuwe geplaatst, dealer vroeg € 125,- en zelf doen was € 65.
Keuze snel gemaakt dan, zelf doen dus.
Nu blijkt alleen dat de radio op code zit, en deze heb ik niet.
Wie kan mij aan die code...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum