Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goeiedag, 1e post op dit forum, en uiteraard met een probleem.
Mijn vriendin rijdt in een mooie diepzwarte Twingo 1.2 16v uit 2006.
Nu heeft ze geregeld een brandend motormanagement lampje, en een auto die dan inhoud in power.
Hij is al diverse...
Als ik met de twingo van 98' op de snelweg rijd begint het links voor erg te zoemen en het is net of de auto verkouden is.
Het begint pas als je 15min gereden heeft boven de 80 km en ook als je gaat slalommen.
Nu zat ik te denken aan een wiel...
een goede dag ik heb een probleem met mijn benzine meter vermoet ik
tank half vol en meter blijft maar 1 boletje aan geven
iemand een idee wat het is ?
ik denk zelf de meter defeckt maar waar zit deze en is het heel moelijk te vervangen ?
een goede dag ik heb een twingo van 1995
en nu werkt mijn kachel op stand 1 en niet op stand 2 en mijn draai knop van koud naar warm lucht werkt ook niet naar behoren zoals ook mijn draai knop voor de stand van raam naar ventilator en naar voet...
Na het vervangen van de koppakking van een Renault Twingo
ben ik bezig alles weer te monteren alleen heb ik 2 even dikke slangen over waarvan 1 naar de carburateur moet gaan
iemand enig idee welke slang naar de carburateur moet, en waar die...
Ik heb een Twingo 1.2 16 V Quickshift Bjr 2003
Heb na wat onderzoeken gemerkt dat mn Benzine tank meter niet geheel voldo0et blijft namelijk +/- 5 tot 7 streepjes uit de hoek op leeg staan maar kan dan 33 liter tanken terwijl de opgave is 35 liter...
Hallo, ben al enige tijd op dit forum ivm mijn Renault Twingo uit 1997
De auto loopt slecht, heeft geen vermogen. Bougies en bougiekabels zijn vervangen maar blijft hetzelfde.
De motor trilt en je hoort de kleppen. Zodra het vochtig weer is of koud...
In de garage zeiden ze dat mijn motorsteun vervangen moet worden. Hij gaat hiervoor donderdag binnen. Maar nu gaat mijn elektrisch lampje (zigzag oranje lampje) branden. Mijn auto shokt dan. Heeft dit te maken met de versleten motorsteun of...
Bij remmen/langzamer gaan rijden gaat het lampje van elektrische storing branden (maar ook niet altijd, zeker niet nadat ik snel gereden heb). Als ik niet veel gas bij geef, slaat de motor af. Dit komt alleen voor bij het stoppen, te traag rijden...
Afgelopen week heb ik voor mijn vriendin een Twino 1.2 uit 95 gekocht. Op het eerste gezicht kon ik niks geks aan de auto ontdekken behalve dat hij direct na het starten wat trilt. Ik heb geen ervaring met kleine auto's en ik wist...
De twingo wil af en toe slecht aanslaan, net of hij wel wil maar niet kan.
Lijkt of er dan maar enkele cilinders mee doen.
Heb recent de bougies, verdelerkap, rotor, bougiekabels vervangen maar het zit er nog in.
Zou het de BDP sensor...
Zodra ik het contact aandoe van mijn Renault Twingo uit 1997 hoor je een hoog piepend geluid. Ik ben met mijn auto naar de dealer terug gegaan en deze vertelde mij dat de benzinepomp stuk was. Benzinepomp is vervangen maar het piepend geluid is nog...
Model/uitvoering : Renault Twingo
Bouwjaar : 2008
Brandstof : Benzine
Goedenavond,
De laatste tijd heeft onze Twingo bij een koude motor af en toe dat er minder vermogen voor handen is/ hij licht stottert.
NU ging vanmorgen eventjes (een paar...
De ruitenwissers van mijn Renault Twingo bj 2003 zijn voor en achter defect (zelfde moment gebeurd).
Wie heeft er een idee wat er aan de hand kan zijn en tips hoe ik dit kan verhelpen?
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- nakijken van de zekering...
Van mijn twingo uit 2002 doet de ruitenwisser van het voorraam het niet meer. Waarschijnlijk zat de wisser vastgevroren aan het raam en is de motor verbrandt. Als ik in de zekeringkast meet dan meet ik 0v als de schakelaar in stand 0 staat...
Het zit me niet mee met deze Twingo, in ieder geval met het glazen dak.
Is al m'n 3e Twingootje met zo'n dak en nooit problemen gehad behalve met deze :(
Nu het kouder wordt gaat het dak bij stationair draaien vreselijk rammelen door de motor...
Mijn 1.2 easy Twingo uit 2000 met een nu handgeschakelde bak geeft bij het optrekken een lijkt wel happende reaktie.
Anders gezegd hij is moeilijk te doseren, hij pakt hem in een keer als je niet oppast.
Hij is later omgebouwd naar...
hoi mijn ruiten beslaan bij vochtig weer ,ook al staat de ventilator aan,
en als er meerdere personen in de auto zitten beslaan mijn ramen ook ,
en als ik de ventilator aan zet dan blijven ze beslagen.
weet iemand daar een oplossing voor of wat de...
Bij de Twingo die ik heb gekocht zit geen gebruiksaanwijzing, en ik moet het lampje van de binnenverlichting vervangen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze unit kan loshalen? Voordat ik de boel met lomp gedrag sloop. En buiten de lamp...
Model/uitvoering : ________twingo_______
Bouwjaar : ______1999_________
Brandstof : _____benzine__________
zijn er verschillende soorten brandstofpompen of is die van het nieuwere model van 1999 hetzelfde als 1 van 1996.de pomp die er nu in zit...
Hoi,
Ik heb een twingo uit 1999. Hij rijd prima. Maar vorige week was er een probleem met extra geluid: de achterdemper kaduuk.
Nu heb ik sinds ik dit extra geluid hoorde ook het idee dat er vermindering in vermogen is zo rond de 60-80 km/h.
Ik was...
Hoi, ik ben van plan om de olie van de automaat bak te vervangen. Nu heb ik verschillende vraagjes.
Welke olie moet hier in?
Waar vul ik deze?
Moet ik eerst de oude lozen of gewoon...
Hoi,
Mijn Renault Twingo uit 1998 wil niet meer starten, en ik krijg hem niet van het slot af.
Ik denk dat het probleem de start-onderbreker is, want als ik de zogeheten Noodcode invoer wil ie wel starten.
Mijn vriendin's Twingo (Initiale 1.2 16V uit 2001) maakt af en toe een flink schurend geluid. Het treedt niet altijd op (ik heb er 3 dagen mee gereden en helaas niet gehoord), maar zij heeft het deze week al drie keer gehad. Vooral bij zo'n 80km/u...
hoi er brand een waarschuwings lampje links naast het rode lampje van de startonderbreking.
is een oranje lampje met zo n hart ritme tekentje
nu reageerd mijn deurvergrendeling niet meer en start de auto niet ,draait wel rond gaat gewoon op contakt...
Wij hebben na onze groene twingo waar de koppakking van uit geknalt is een nieuwe twingo van 1998 aan geschaft.
Nu zit hier van alles op maar ook elect deurvergrendelijk met afstan bediening en startonderbreker.
Startonderbreker zit dus in...
Onze TW 1.2 uit 94' begint behoorlijk te trillen op het stuurhuis boven de 110.
Nu heb ik een speling waargenomen op het bovenste fusee, wat ik wil gaan vervangen.
Zou dit de oorzaak kunnen zijn?, of moet ik nog ergens anders naar kijken?
mijn koplampen blijven branden nadat ze het slot hebben geforceerd en de autoradio eruit hebben gehaald,
weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen en kan herstellen?
Mijn vrouw heeft een Twingo 1.2 16V uit 2001 en is daar uiterst tevreden over.
Begin deze week wilde ze iemand achter in laten stappen en gebruikte daarvoor zoals altijd de hendel onderaan de zijkant van...
Mijn nieuwe Twingo heeft erg veel moeite om op snelheid te komen en elke (kleine) helling is een enorme uitdaging. Wie herkent dit, ik vraag me af of dit wel normaal is.
Er is mij verteld dat de oudere bouwjaren vd Twingo 1 (bijv. die uit 1999) een hydraulische stuurbekrachtiging hebben en de laatste serie, in ieder geval m'n huidige (2006) een elektronische stuurbekrachtiging.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum