Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Van onze renault Twingo bouwj. jan.2000 werken de richtingaanwijzers aan de buitenzijde allemaal goed.
ook de alarm schakelaar werkt naar behoren.
Maar toch zit er een storing in namelijk; binnen op het dashboard knippert het groene...
Hallo mede forum leden.
Sinds enkele weken lekt het elektrisch panorama dak van mijn vriendin haar auto.
Aangezien de randen aan de zijkant niet helemaal aan sloten op het carrosserie, dachten wij dat hierdoor de lekkage ontstond.
Ik heb een renault twingo semi automaat 1.2 (54pk) gekocht op 12-12-2014 van een particulier die aangaf dat zijn auto goed was.
Deze blijkt dus 1 groot troep bak te zijn.
De Twingo van mijn vrouw geeft soms een bonkend geluid als je over een verkeersdrempel rijdt. Het lijkt van de voorwielen te komen. Soms gaat het wekenlang goed, en dan ineens komt die bonk er weer. Is niet te reproduceren. Ik heb al eens in de...
Hoi, wie weet wat het kan zijn.
Remschijven en blokken zijn vervangen: merk Bosch
Remmen gaat prima echter het laaste stukje voordat je stil komt te staan hoor je een schurend...
Hallo allemaal,
Mijn naam is Steven en ik ben aan het twijfelen of ik een Renault Twingo of Toyota Aygo aan zal schaffen. Kunnen jullie mij vertellen waarom ik volgens jullie absoluut voor de Twingo zou moeten gaan? En wat misschien de negatieve...
Wij hebben een twingo 1200 uit 2000. :wink:
Soms start hij vlot, en soms helemaal niet.
De startmoter draait vlot rond :dance:
Zelf denk ik aan de start onderbreking, maar ong. een half jaar geleden hebben we een nieuwe sleutel gekocht en in laten...
wie kan mij vertellen wat het aanhaalmoment is van de kopbouten van een Twingo 2 met bovenliggende nokkenas en de klepspeling.
Bij voorbaad dank.
Waeldrie.
Sinds kort ben ik in het bezit van een twingo uit '97 waarvan de achterbakslot cilinder doordraait. Het slot zelf werkt nog (denk ik?), omdat het met de centrale deurvergrendeling nog wel mogelijk is de achterbak op slot te doen...
Ik heb een probleem met mijn Renault Twingo van bj.2008, er gebeurd namelijk niets met de ruitensproeiers als ik de hendel gebruik. (voor en achter niet) Ik hoor bij het gebruiken van de hendel ook geen pomp aanslaan.
Hallo beste lezers, ik ben in het bezit van een Twingo Quickshift bj'2002 en deze heeft een kapotte schakelrobot.
Nu zou ik deze willen vervangen door een nieuwer exemplaar uit een Twingo van 2008.
Qua uiterlijk zijn ze identiek, alleen de...
Ik ben Soundman en nieuw op dit forum. Ik ben de gelukkige bezitter van een Oer 5 Alpine, een super 5 en een twingo plus een flinke voorraad onderdelen voor de oer 5.
Nu gebruik ik de Twingo C064 met C3G motor uit '94 dagelijks maar er is...
beste techneuten
het volgende probleem met onze Twingo doet zich voor
Motor start en loopt doch
de quickshift pook doet niets
zekering is aanwezig en heel
gebeurt spontaan meerdere keren geval
het idee van ons is
gevoelig voor koud...
Ik heb een Twingo uit 2012 waar ik een toerenteller wil plaatsen.
Kan dat zo maar, of ligt er geen kabelboom in de stuurkolom ?
En moet hij ook toegewezen worden in de boordcomputer ?
ongeveer een 3 weken geleden is mijn hoofdremcilinder vervangen, omdat deze kapot was. Daarna deed mijn auto het weer perfect, maar sinds een aantal dagen hoor en voel ik linksachter een schrapend geluid als ik rem. Nu heb ik weinig...
Gezien er geen beweging meer zat in de ruitenwissers kwam ik er achter dat het asje van het mechanisme volledig vastgeroest zat. Nu heb ik een nieuw (sloop) ruitenwissermechanisme gehaald waar wel beweging in zit maar ik krijg het niet...
Hallo,
Waar zit de stuurbekrachtiging van een Twingo 1.2 uit 1999, mijn vriendin d'r auto stuurt ontzettend zwaar zeker als hij stil staat. zit er nu wel of niet een stuurbekrachtiger in of niet??
en heeft iemand misschien een Garage handleiding...
Model/uitvoering : Renault Twingo
Bouwjaar: 2001
Brandstof : Benzine
Langs de ruitenwisservloeistof (rechts) ervan zit een bakje met min. En max. , ik zou graag willen weten met wat voor spul dit gevuld moet worden. Volgens mij is het een type...
De auto blijft uit zichzelf remmen. Als ik de hoofdremcilinder van de bekrachtiger af haal wordt er lucht naar binnen gezogen en lossen de remmen zich weer. Ik heb kort geleden de oude bekrachtiger vervangen omdat deze...
Mijn Twingo 1,2 uit 2003 wil op onregelmatige momenten weleens flink stotteren. Dit is kort, hooguit 10 sec. en gebeurt vaak op de snelweg als ik rond de 100 rijd. Is dit een bekend probleem?
Hallo ik heb een twingo easy uit 97 met een panorama schruifdak electrice knopje zit bij het dak.
Wie Weet Waar Ik De Orginele Rubber Kan Krijgen Voor Mijn Twingo Easy,want Als Het hard geregent heeft,en Ik Dan Wegrijd,en Remt,dan Loopt Er Een...
Ik heb een Renault Twingo 1.5 diesel nieuw aangeschaft bouwjaar 2012 met 10.000 km , ik ben zeer te vrede over mijn diesel auto. alleen het aangrijpingspunt van de koppeling zit...
Ik ben nieuw op dit forum en heb al een vraag.Ik heb een twingo 1,2 van mei 2000.Nu heeft ook deze twingo een probleem met de snelheidssensor.Heb al een nieuwe gekocht (ebay.de)voor 12 euro.Nu vraag ik mij af...kan ik de oude erzo uittrekken en de...
Heb ik dus weer, bleef met een lusje van m'n jas hangen aan het pinnetje van het slot.... :(
Dat zat daardoor scheef. Toen ik het probeerde recht te zetten zakte het diep weg, zie foto
Ik hoop dat er niets is afgebroken van het slot... :pray:...
Sinds kort een trotse eigenaar van een Renault Twingo uit 2011 (februari). Er zit nog een originele autoradio in met telefoonvoorbereiding etc... Er zit echter geen USB aansluiting voor langdurig muziek luisteren. Zoals jullie ook weten is de...
Vandaag is mij tijdens het rijden de Twingo afgeslagen. Dit gebeurde zodra ik de oprit van de snelweg op reed.
Na het wegslepen bleek dat de bougie's geen vonk meer gaven.
Na wat onderzoek blijkt dat de kabel die van de bobine afkomt...
zou er iemand mij meer informatie wilen geven, mijn dochter heeft juist een Twingo gekocht van 07/2002 er zat geen radio in, de radio die we zouden kopen is dat eender welke, is alles universeel? en zitten daar boxen in of moeten we...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum