Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn vriendin heeft een oude twingo en rijd nog prima, maar heeft veel problemen met haar vergrendeling van haar deuren. Als ze de deuren niet kan openen met de knop op haar sleutel dan wil de motor niet aan, waardoor ze nog wel eens ergens...
Hallo, de afstandsbediening van mijn Renault twingo (1998)doet het op eens niet meer.nieuw batterijtje ingezet, maar dit helpt niet.
M.a.g. De centrale portiervergrendeling doet het niet en startonderbreking doet het ook niet.kan de auto dus niet...
Ik heb een twingo van 1998.. Sinds kort last van lekkage als ik weg rihet. Mijn linker voet is dan dus nat!!. De mat is doorweekt van water.. Weet iemand wat dat kan zijn!?....
Model/uitvoering : renault twingo
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Benzine
De verlichting van de knoppen van de verwarming doet het niet goed, de rechterknop daar doet de verlichting het helemaal niet van. Als ik aan een van de knoppen draai valt de...
Allereest even voorstellen: Wij zijn liefhebbers van Franse auto's en hebben er door de jaren heen al heel wat gehad.
Ook vele Renaults tw: 12 TL, 20 GTL, 5 TL, 11 GTL en in mei 1993 een nieuwe Twingo gekocht. Wij waren toen zo'n beetje...
Eergisteren een Twingo bouwjaar 2000 gekocht. Op weg naar huis prima gereden tot ik op de snelweg na 70 km boven de 110 km/u ging rijden. TOET! Ik dacht eerst dat de claxon automatisch begon te toeteren: een heel hard vrij laag zoemend geluid. Auto...
Een hele tijd terug begon de twingo 1.2 uit bouwjaar 1999 een enorm hard zoemend/gillend geluid te maken.
Meer zoemend dan gillend eigenlijk. Het gebeurt na een tijdje rijden op de snelweg met een gangetje van 100 km/h
Ik heb een Twingo van 2011. Heb de auto naar de dealer gebracht voor onderhoud en nu blijkt dat de stabilisator stangen / remblokken voor en vulpijp en de multiring vervangen moeten worden :( korom een hoop kosten extra.
Is er iemand die weet of je de stoelen (sport) van een Clio in kan bouwen in een Twingo type 2 (2013)?
Het gaat voornamelijk om een betere zit te verkrijgen (hoogteverstelling en zijdelingse steun)
Bij de Twingo van 2003 vind ik de stuurbekrachtiging heel gevoelig. Is dit aan te passen ?
Heb gelezen dat ze bij een snelheid van 75 km uit schakelt heb het idee dat dat niet gebeurd.
Iemand enig idee?
BVD. Hennie
Wat voor doel/functie heeft het blok onder de voordraagarm geschroefd? Lijkt op lood of zink. Is dit voor resonanties of een onedel materiaal om roesten te voorkomen? Kan het weggelaten worden?
Hallo, ik heb een twingo air van 1998. Rijdt als een zonnetje. 150.000 km op de teller.heb hem nu 6 jaar. Begon zo'n drie jaar geleden. Tijdens het rijden opeens een jankend geluid, het stuur een beetje naar rechts of links draaien, gaat het even...
Hallo allemaal, ik heb sinds 2 weken een Twingo 1.2 quickshift uit 2002 en heb al meteen problemen met een lampje met golfjes erin wat te maken heeft met een storing van de automaat. Hij gaat uit zichzelf voor het stoplicht van automaat naar...
Wij hebben thuis het volgende probleem met onze twingo uit 1995.
Hij wilt niet meer starten. Soms doet hij het wel en soms niet. Als hij eenmaal draait gaat het prima,en valt niet uit. We hebben het volgende al vervangen bougies,...
Ik heb een Twingo Eco 2012.
De deurgreep van de bijrijders deur gaat niet meer open.
Ik kan de deur wel van binnen uit openen.
Ook de centrale deurvergrendeling is nog OK.
Ik vermoed een mechanisch defect.
1 Van de 2 gordelvangers in de achterbank van onxe Twingo werkt niet meer.
Het rode knopje blijft constant onderin staan/hangen.
Ik kan hem wel omhoog trekken maar valt dan meteen weer baar beneden.
Als de gordel erin wordt gestoken, klikt deze dan...
Hallo, Ik ben James en kom uit zeeland bezit twee twingo`s en heb een vraag:
Mijn Twingo uit 2008 lekt bij de ruitenwisservloeistof tank.
Nou is mijn vraag hoe kom ik hier het makkelijkste bij. Ik weet niet of de tank kapot is of b.v slangetje los...
Mijn snelheids sensor heeft de geest gegeven, ik heb inmiddels een nieuwe via Ebay.
Maar als je deze sensor uit de versnellingsbak trekt, lekt de bak dan gelijk olie?
Daar ben ik een beetje huiverig voor, vandaag dat ik hier dit...
Misschien is er iemand die mij kan helpen de Twingo van mijn vriendin te repareren; de centrale vergrendeling werkt vaak niet meer. Dat is vooral een probleem als we de auto niet kunnen afsluiten....
Het gaat om een '01 Twingo met de 1.2 8V motor....
Onze Twingo wil koud niet meer starten
Bougies rotor en rotorkap zijn vernieuwd .
De bombine is vervangen.
Wil wel starten als ik de lucht toevoer afsluit.
Waarna hij telkens gewoon start.
Zelf denkt ik aan een...
Ik ben sinds 2 jaar de trotse eigenaar van een grijze Twingo uit 2008, een automaat. Nu had ik al wel eens gelezen dat Renault bekend staat om hun storingsgevoelige automatische versnellingsbakken. Wel een paar kleinere storingen...
Betreft Twingo 1999 8V km stand 188000 valt tijdens het rijden uit. Na uitval is de auto niet meer op het contact te krijgen. Alles lijkt dood. Alarm lichten willen wel werken maar dash boards zijn donker.
De Twingo van mijn vriendin (Initiale 2001, 1.2, 16V) heeft waarschijnlijk problemen met het gasklephuis. De auto slaat af en toe spontaan af en ik heb begrepen dat rond de 100.000km vaak het gasklephuis bij dit type het begeeft. Ik heb al een video...
Weet iemand waar het snelheidsignaal wordt verkregen bij een Twingo 1.2 8v D7F van bouwjaar 2000?
Mijn snelheidsmeter valt soms spontaan uit, dan staat er een nul terwijl ik toch gewoon rijdt, en dan gaat even later een rode...
De twingo (2005) van mijn vrouw geeft een kreunend geluid als je aan het stuur draait. Mijn eerste gedachte was de veerpootlagers, die heb ik nu vervangen.
De auto heeft stuurbekrachtiging, wie heeft een idee waar ik moet zoeken?? :think:
Het audio systeem is uitgevallen. Geen telefoon verbinding, de CD die er in zit komt er niet uit, geen geluid maar het scherm waar normaal de zenders staan e.d. Brandt wel. Dit is een spontane actie van de auto. Wie heeft advies?
We hebben een Twingo uit 1996 en helaas is door een poging tot diefstal het slot aan de bestuurderskant losgeraakt. De schuifclip lag onderin de deur - gelukkig. Weet iemand hoe die er precies gemonteerd moet worden bij het slot? Van...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum