Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helaas onlangs schade gereden met onze Twingo uit 95.
Voelen ons te goed bij dit autootje met open dak en lederen bekleding.
We moeten nu een wielscherm rechtsvoor laten vervangen i.v.m. flinke deuk (naar binnen gevouwen, zodat het wiel nu...
Ik heb een probleempje met een defecte schakelaar van de achterruitverwarming en diverse lampjes in het daschboard.
Het is een twingo 1.2 open air comfort tot 98 Oude type dus. speakers onder in de hoeken.
Ik heb een probleem met mijn digitale teller van mijn twingo :?
Hij doet het vaker niet dan wel….en ik heb geen idee wat het probleem is??
De benzine indicatie blijft het wel gewoon doen en het display blijft ook gewoon werken.
Heeft iemand...
Ik ben in het bezit van een twingo uit 1997 die vorig jaar bij aankoop 79.000km op de teller had.
Momenteel zit ik al op 117.000km vanwege de grote woon werk afstand die ik voor een project moet afleggen.
Nu is de Twingo bij een...
Net een leuke Renault Twingo Open Air gekocht zonder instructieboekje.
Nu staat de digitale klok verkeerd.
Met de rechter handel op het stuur het knopje aan de top kan ik de klok
zien en ook de KM stand en de dagteller.
Hoe kan ik nu de digitale...
Hallo,
Ik heb vermoedelijk een verstopte kachel radiator. Ik heb hem al een keer
schoon gespoeld maar dat heeft niets geholpen. Ook heb ik het kachelbedienings
mechanisme (kabeltje met draaiknop) gesmeerd en dat is nu verder ook OK.
we hebben afgelopen week een twingo 1.0 uit 1994 gekocht.
Helaas blijkt nu al dat de koppeling vervangen moet worden.
Heeft iemand een idee wat dat geintje ong. gaat kosten ??
Ik heb een hoedenplankje gekocht voor mijn net gekochte Twingo uit 1998.
Op de hoedenplank zitten een soort uitstekels die ergens in moeten worden
gestoken maar bij mijn Twingo zit een soort buisjes bij de ramen waar de
hoedenplank ingehangen zou...
Ik wil 15 inch velgen onder mijn standaard twingo plaatsen en hem tevens 4 cm verlagen.
Is dit mogelijk en zo ja welke maat velgen moet ik dan hebben? ( breedte en ET waarde en welke bandenmaat moet er dan om 185/40 15???)...
Bij een bocht naar links of een minirotonde hoor ik aan de rechterkant van mijn twingo een soort van schurend geluid. Ik weet niet of het van voor of achter komt, maar erg goed klinkt het niet.
Bij een bocht naar rechts hoor ik het niet.
Iemand enig...
Hallo na een aantal testen is gebleken dat waarschijnlijk de koppakking lekt,
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn de kosten om het te laten reparen/vernieuwen?
Mijn kofferbakverlichting doet het niet.
Het lampje wat erin zit is goed, stekker is goed aangesloten.
Moet het lampje gaan branden als ik de achterklep opendoe? Of zit er ergens een schakelaar om hem aan te doen??
Als ik bij een koude motor van zijn 3 of 4 terugschakel naar zijn 2 hoor ik de tandwielen over elkaar knarsen.
Bij een warme motor hoor ik niets. En alleen bij het terugschakelen naar zijn 2 hoor ik het.
Iemand enig idee wat dit kan zijn???
ik ben al regelmatig te vinden op het citroen forum, en heb daar deze vraag ook al gesteld. Kreeg echter meteen de reactie, waarom vraag je het niet op het renault forum: Bij deze.
We hebben namelijk net een Twingo gekocht (2de auto). Het...
Hallo ik heb een Renault twingo uit 1995 en ik heb sinds een tijd last van koelproblemen.
Ik heb de termostaat vernieuwd, de fan slaat gewoon aan maar op een of andere manier gooit hij steeds de koelvloeistof eruit en dat meestal via het...
Ik ben in het bezit van een goudkleurige twingo, bouwjaar 97. Deze wil ik langzaamaan opleuken. Kan ik zonder problemen via marktplaats heldere koplampen van een nieuwer type kopen en deze monteren? Of zijn de montagepunten anders en is de motorkap...
hallo ik heb sinds 2dagen een twingo uit 97 van een handelaar nu doet de verlichting het niet bij de kachelbediening hoe vervang ik dit??
ook blijft er op mijn paneel het lampje branden van de airbag?
iemand een idee
greets tony
Nog maar weer eens een vraagje over mijn Twingo.
Ik rijd elke dag zo'n 200km met het gebakje en het bevalt goed...nu is het zo dat er na het stuk rijden op de snelweg een soort piepend/krakend geluid ergens uit het vooronder komt...
Hallo ik heb een twingo uit 1996 nu heb ik een vraagje het duurt soms wel 15 eer er warme lucht in me auto komt, ook gaat het lampje af en toe branden van dat de motor te heet wordt heeft dit met elkaar te maken?
Ik heb een probleem met de Twingo Helios ('97) van mijn vrouw, uitgevoerd met centrale deurvergrendeling met afstandbediening (infrarood), startonderbreking en alarm.
We tobben al een tijdje met de volgende problemen:
- batterijtje van de...
Een vraagje. Bij mijn twingo van 1998 piept het heel erg bij het voorwiel, alsof de remschijf blijft aanlopen. Het piepen is erger als je een bocht ingaat, bij een tegengestelde bocht is het weg. Kan het zijn dat door te veel speling op het...
Onze twingo heeft een centrale deurvergrendeling met afstandsbediening in de sleutel.
Om te kunnen starten moet je altijd de deuren eerst vast en los doen.
Als hij een korte tijd stilstaat (motor uit) gaat...
ik bezit een Twingo uit, ik meen, 1994 ; ik heb ergens opgepikt dat sommige oude modellen beschikken over een distributie ketting ipv riem. Is dit waar? En zo ja, hoe kan ik controleren welke van de twee ik heb?
ik heb een spiksplinternieuwe Twingo Eco Quickshift (7-2006). een fijne auto behalve als het gaat om het schakelen / de automatische koppeling. de koppeling schokt nogal, vooral bij lage snelheden. niet altijd, maar wel in de helft van de...
Sinds een paar dagen hapert mijn Twingo. Geeft plotseling meer of minder gas en als ik afrem slaat hij regelmatig af. Opnieuw starten gaat prima. Hij doet dit vooral als hij warm is, koud doet hij het niet.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen...
We hebben net een Twingo Benetton van 1996 gekocht, maar als ik nu de verlichting aan doe gaat er op het instrumentendeel geen lampje branden.
Het lampje van het groot licht doet het wel.
Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen ?
Ben even een tijdje niet op het forum geweest.
De Twingo (1997, nu 99000km) doet het nog steeds prima gelukkig.
Bij aankoop 9 maand geleden had ie pas 79.000 op de teller maar door een project in Keulen rijd ik nu elke dag 200km...
wil graag mijn deurvergrendeling in de auto zetten, maar mijn vraag is hoe krijg ik die
deurpaneel ervan af?
Krijg namelijk de raam zwendel er niet vanaf en ben bang dat die breekt.
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn stoelen en achterbank uit de twingo kan krijgen.
ik zou ze graag een x met de hogedruk afspuiten, maar ik krijg ze er niet uit.
ik heb een twingo uit 97, ik weet niet of dat iets uitmaakt.
alvast...
Wie heeft er ervaring met het vervangen van een versnellingspook?
ik heb een twingo uit 94 en ga er een versnellingspook inzetten van een nieuw model.
Ik weet hoe ik de plastike kap eraf moet halen maar het kunstof hoesje om de pook zelf...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum