Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze Twingo Initiale uit 2002 is een heerlijk bakkie, alleen zit er in de deuren af en toe bij lage toerentallen een trilling dat een irritant geluid veroorzaakt. Dat trillen kan me verder niet zo interesseren, als dat...
Net in het bezit van een gloednieuwe Twingo Dynamique met airco. Het viel me op dat de condensor direct en heel kwetsbaar achter de grille zit, en dat deze al behoorlijk gehavend is na 2000 km. Mijn vraag: hoe kan ik simpel gaas monteren...
Sinds een maand of 2 hoor ik met volstrekte willekeur waarschuwing piepjes als ik in m'n twingo ('98) rij. Zo hoor ik het een paar dagen niet en dan weer 12x op een stukje van 5km. Nu heb ik al gevonden dat de Twingo Easy dit signaal geeft...
Sinds augustus 2007 rijd ik in een Twingo 1.2 16V uit 2001.
Sinds een week heb ik een probleem, tijdens het rijden houd hij in en soms gaat dan het lampje van het motormanagement branden. Op gas geven reageert hij niet meer en dan valt hij uit.
Dit...
hallo, mijn naam is ronnie
ik heb een twingo van 1996 en heb het volgende probleem als ik de auto een paar dagen(5dagen) stil laat staan en dan probeer te starten dan pakt de auto heel moeilijk aan en houd dan de eerste paar kilometers erg in. maar...
mijn schoonbroertje heeft een Twingo van 2006 een 1.2 benzine.
Nu zijn de airbags vooraan allebei open gesprongen zonder ongeval. hij draaide een straat in en BOEM.
Iemand dit nog al geweten?
Ik heb een twingo van 1996.
Gisteren zet ik hem op de parkeerplaats en er is nog niets aan de hand.
Vanmorgen start ik en voel aan het koppelingspedaal dat het anders aanvoelt.
Bij het opkomen van het pendaal voel ik niet meteen dat hij hem pakt....
Bij mijn Twingo van 95 blijft het laatste oranje lampje van de tankmeter, die bestaat uit een rijtje lampjes, knipperen.
De tank zit overigens wel vol. Nu ga ik maar op de dagteller tanken, maar weet iemand een oplossing voor dit probleem? Accuklem...
Van mijn Twingo blijft het oranje lampje van het benzine niveau knipperen. Dit terwijl de tank vol zit. Ik heb al ergens gelezen dat de accuklem loshalen wel eens de zaal wil resetten en dat daarna het probleem verholpen is.
Heb ik gedaan , maar...
Ik heb een Twingo Helios uit 1999
Bij warm weer krijg ik de auto moeilijk gestart,na veelvuldig proberen slaat de motor uiteindelijk wel aan
maar dan stinkt het behoorlijk naar benzine!!!!
Mijn twingo uit 1997 maakt sinds enkele weken een tikkend/rammelend geluid wat afkomstig lijkt te zijn uit de linkerachterhoek. Dit geluid is alleen te horen bij hobbels of klinker weggetjes. Ik heb de kap...
Ik heb een twingo (bouwjaar 1994) met elektronische vergrendeling. Vorig jaar zijn mijn beide sloten aan de zijkant opengekraakt (vermoedelijk door een schroevendraaier of zoiets ertussen te zetten).
De brandstofmeter in de twingo, zijn stippen zoals je wel weet.
Maar bij welke stip is het nou echt noodzakelijk dat je snel moet tanken.
Is dat de rode of de laatste witte.
Ik ben eigenlijk nog nooit zo ver gekomen, maar stel dat het er...
Ik wil op m'n nieuwe Twingo uit '99 graag stootlijsten op de portieren aanbrengen, liefst het nieuwe model
Op het model van '99 moet je deze met een soort dubbelzijdig tape op het portier plakken.
Weet iemand of deze ook worden geplakt, of zitten...
Twingo-hater slaat toe in Alkmaar
ALKMAAR In Alkmaar zijn mensen actief die opzettelijk de benzineslangen van Renault Twingo's doorsnijden.
Of het hier gaat om benzinediefstal, vandalisme of misschien wel Twingo-haat is nog niet helemaal duidelijk....
Sinds enige tijd heeft onze drie jaar oude Twingo Initiale 1.2 16v het volgende probleem:
Starten, wegrijden en dan na enkele minuten loopt de motor op drie cylinders en gaat het motormanagementlampje aan. De ene keer is alles na een paar minuten...
Ik heb een probleem met de electrische raambediening van mijn Twingo. Als ik aan de kant van de bestuurder het raam van de bijrijder omlaag wil doen, lukt dit prima. Omhoog doet 'ie echter niet. De bediening aan de kant van de bijrijder werkt wel...
Ik ben nieuw hier op dit forum, dus ik zal me even voorstellen:
Ik ben Erik Kuiper en woon in Groningen, 17 jaar. Ik heb me aangemeld voor mijn moeder die nog niet zoveel van techniek afweet;)! Om de gegevens compleet te maken: Na een...
Na een keer jullie hulp te hebben ingeroepen voor het vervangen van de kachelradiateur nu alweer een vraagje. (met de kachelradiateur gaat het prima, autootje wordt nog steeds lekker warm van binnen!!)
Het wiellager rechtsvoor moet...
Ik zou graag willen weten wat de maximale velgenmaat zou kunnen zijn voor deze Twingo. Nu heb ik de standaardmaat 14 (dus ook standaardvelgen met wieldoppen). Ik wil mijn Twingo graag een sportiever uiterlijk geven. Welke maat...
Ik heb een keer met pech gestaan met de twingo van me vriendin.
Motor werd te warm.. dus anwb gebeld die hielpen me netjes.. bevindingen: thermostaat stuk.
Dus ik thermostaat vervangen.. bleef de motor te warm worden...
Mijn auto gaat niet meer open. Als ik op de sleutel druk knippert wel het lampje van de sleutel en ook het lampje op het dashboard, maar hij opent niet. Als ik dan gewoon met de sleutel open kan ik natuurlijk niet starten door de startonderbreking....
Bij onze Twingo 1997 blijkt dat aan de linkerzijde de ventilatie blower welke je kan richten op het raam niet werkt. Zet ik in het midden en rechts alles dicht hoor je het alleen hard te keer gaan achter/in het dashboard. Dus denk ik zelf dat er een...
Betreft Twingo uit 1993.
Bij heuvel op met hoge snelheid en tegenwind (bv. omhoog in een tunnel) begint er iets bij de motor te fibreren en gaat de auto ''horten'' en in snelheid af te nemen. Lijkt alsof er een brandstoftekort komt door dat...
twingo van 1993 welke is het element voor de temperauur die het door geeft aan de computer die op de zijkant van de kop of die bij het thermostaathuis?
dit in verband met slecht lopen en stotteren
groetjes Harnak.
Wie kan mij vertellen welke radio ik straks kan plaatsen in mijn nieuwe Twingo.
We hebben wel een radio voorbereiding genomen..zoals een kabelboom enz...
maar het is onze bedoeling dat dan straks ook het display werkt...
we hebben geen...
Kan iemand mij vertellen hoe ik het stuur met airbag van een Twingo uit Jan '98 kan verwijderden?
De hendel van de ruitenwisser zit los. Dit is een kwestie van twee schroefjes aandraaien. Maar om hier bij te kunnen, moet eerst het stuurwiel eraf....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum