Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
mijn Twingo heeft na twee jaar in zijn bestaan 65000 km achter zich. De 1.2 16V motor is nooit echt overbelast geweest, ik ben namelijk een 'cruiser', geen 'scheurder', zeg maar. De laatste tijd ging zowel het lampje van het...
Heb men twingo omgebouwd naar een gewone koppeling.
Alles is gemonteerd ,zet de batterij terug en nu gaat het kontakt niet meer aan .
Heb de batterij gestesd en daar is niets mis mee .Kan iemand mij helpen ?
Hallo ik ben Harry en heb een Twingo comfort uit '95
Ik Heb Problemen met mijn kachelbedieningspaneel ik heb alle contctacten schoongemaakt en ingespoten met contactspray en nog moet ik elke keer met mijn hand onder het dashboard om tegen de stekker...
Mijn Twingo uit ´99 heeft een probleem met het dakje. Wanneer ik het glazen schuifdakje dicht wil doen schiet de motor bij het bijna dichtgaan door. Een rattelend geluid ten volg. Nu is mijn vraag of de motor van het schuifdakje met een...
ik ben nieuw op deze site en hoop dat ik dit berichtje in de goede topic heb staan.
Ben aan het kijken voor een autootje en ja voor mij is het de twingo geworden :lol:
Wist niet dat ze zo leuk en ruim waren. Natuurlijk heb ik dan wel een...
Kan iemand mij vertellen hoeveel werk het is om een ruitmechanisme van een Twingo van 2000, met elektrische ramen te vervangen? Is dit een specifieke twingo kwaal?
Bij mijn Twingo Quickshift uit 2001 (19.000 km) gaat een lampje branden dat een storing meldt in het automatische transmissie systeem. Enige tijd later valt de auto uit de A van Automaat en gaat zomaar over op handschakeling. Als je dan met de hand...
Mijn Twingo uit 1997 heb ik nu zo'n 5 maanden. Over een tijdje loopt de Bovag-garantie dus af.
Nu heb ik last van een brommend geluid bij een bocht naar links en bij snelheden boven de 60km/h.
De dealer zegt dat het wiellager stuk...
Ik moet de rechter aandrijfas vervangen van mijn twingo, maar weet iemand of deze ook vast zit aan de versnellingsbak zijde met bijvoorbeeld een pennetje ofzo.
En heeft iemand goeie tips voor het vervangen.
Nog maar eens een vraagje betreffende mijn Renault Twingo.
Deze heb ik afgelopen weekend eens goed verzorgd en in de was gezet, met verbluffend resultaat mag ik wel zeggen... Autoglym rulezz! Een Twingo in het zwart is toch erg mooi...
Voor wat betreft de Twingo heb ik een vraagje over de ruitenwisser voor.
Het ruitenwisserblad is nu aanzienlijk versleten en wist niet goed meer, en is dus aan vervanging toe.
Nu is het zo dat er op nieuwe auto's tegenwoordig van...
Weet iemand hoe ik een digitale toeren teller aan kan sluiten op een twingo van 99 ik heb al vanalles geprobeerd met diodes er tussen omdat er vanaf de bobine 2 aansturende kabels lopen die samen hjet toerental aangeven als je er een pakt geeft hij...
Allereerst wil ik mezelf als nieuweling hier even voorstellen:
Ik ben Bart, 26 uit Geleen in het zonnige zuiden van het land. Ik ben werkzaam als procestechnoloog bij een ingenieuerbureau en als hobby's bezig met onder...
Hallo allemaal. Van mijn Twingo uit '98 is de aanjager kapot. Hij doet het alleen nog in de hoogste stand. Nu heb ik begrepen dat de weerstand vervangen moet worden. Is dit zelf te doen, en zo ja waar zit die weerstand precies? Alvast bedankt!!
Bij de apk is gebleken dat de rem rechtsachter van onze twingo niet werkt terwijl de overige wielen keurig blokkeren. De handrem werkt ook prima.
Heeft iemand een idee? remdrukverdeler mischien?. de trommel zelf werkt ook prima als ie uit elkaar...
Volgens de dealer moet de snaar bij 120.000km of na 5 jaar vervangen worden.
Ik wil deze klus zelf doen op mijn werk. Is hier speciaal gereedschap voor nodig? Heeft iemand hier een beschrijving van? Wie heeft dit wel eens gedaan?
Als ik mijn Twingo uit '95 helemaal aftank dan geeft de benzinemeter aan dat hij niet helemaal vol is. Waneer er echt helemaal geen bezine meer in kan dan blijven de laatste 2 of het laatste bolletje leeg. Nu denk ik zelf dat er lucht in de tank zit...
Mijn Twingo maakt bij het uitveren linksvoor een bonkend/tikkend geluid. Het geluid is te horen als ik scherpe bochten maak en de auto gaat hellen. Verder hoor ik het ook als de auto uitveert bij het oprijden van een drempel.
Als ik de auto omhoog...
Ik wil één van de achterste wiellagers vervangen van een twingo uit 2000 zonder abs. Nu heb ik dat wel eerder gedaan bij een Renault 25 maar nog nooit bij een twingo.
Weet iemand of dit bij een twingo goed te doen is?
Heeft iemand...
Ik ben van plan een Twingo uit 1995 aan te schaffen.(voor mijn vriendin) :roll:
Heb er een stukje mee gereden en hij rijd fantastisch.
Alleen hoor je tijdens het rijden een sterk ruisend geluid. De auto heeft wel brede...
Hallo, ik heb een twingo uit 2001 en regelmatig als ik de auto start, gaat er een lampje branden in het dashboard (oranje kader met hartslag erin), daarna gaat de acculamp branden en slaat de auto af. Pas na veel gas geven en gestotter, gaat het...
Heb zelf een Twingo uit 1997 maar deze happert als hij niet echt warm is. Merk dat hij dan begint te schokken en te stotteren, als je dan effe gas verminddert wordt het minder maar duurt ongeveer na starten toch nog minuut of 10-15 voordat hij bijna...
Mijn vraag is, mijn twingo van 1996 maakt een ratelend geluid rechtsvoor, de lagers zijn al vervangen maar
het ratelen blijft, het grappige is n.l. als ik een bocht naar rechts maak is het geluid weg, bij rechtuit begint hij gelijk
weer te ratelen....
Als berijder van een twingo heb ik het volgende euvel. Volgens de garage is het enorm veel werk om de kachelradiateur te vervangen omdat ie helemaal onder het dashboard weggebouwd zou zijn.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum