Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zodra ik de verlichting inschakel, valt de verlichting van de km-teller, klok uit.
Doe je de verlichting weer uit, dan brandt alles weer normaal.
Wie weet hoe dat kan?
Normaal gaat de verlichting van de km-teller zachter branden bij inschakelen...
In de Twingo van mijn vrouw is bij de binnenverlichting een contactlipje afgebroken.
hierdoor kan er geen lampje meer in.
ik heb nu een hele nieuwe unit gekocht via www.onderdelenzoeker.nl
Kan iemand mij vertellen hoe ik de oude unit eruit krijg ?...
Hallo, hier nog een twingofan......Ik rijd nu al een paar jaar rond in een zwarte twingo uit 1993. Een oud beessie en dat is de laatste tijd te merken......erg veel mankementen helaas......
sind kort start onze twingo niet meer in het begin ging het moeizaam maar deed hij het toch nog. Ook deed hij een beetje haperig rijden als hij eenmaal was gestart en viel hij uit. Nu hebben we de verdeelkap, rotor, bougiekabels, bougies vervangen...
Mijn Twingo van het bouwjaar 1997, 1159cc met 46000 km op de teller en chasisnummer VF0660515702675/26 schokt vreselijk zowel met koude als met warme motor alsook het stationair toerental draait niet goed.
Vorige week heb ik luchtfilter, bougies...
Hallo forum,
Mijn Twingo (bj2000) heeft van uit fabriek een stuur-satteliet voor radio/cd besturing.
Daar de vorige eigenaar de originele radio/cd er uitgehaald heeft, heb ik een origineel Renault 2004 radio/cassette
op de kop getikt. deze radio is...
Ik heb kortgelden het console met daarin de verwarmings en blowerschakelaar vervangen omdat de ventilator niet meer op stand 2 werkte (en na vervanging overigens nog steeds niet). Hierbij heb ik beide 'kabels'van de kachelbediening ook los...
Ik heb vorige week zondag een renault twingo 1.2 spring gekocht met cabriotop, echt geweldig! Maar er zijn een aantal dingen aan kapot, die gemaakt moeten worden. Bv. de binnenverlichting, er is een haakje afgebroken in het binnenwerkje en dus kan...
ik heb een twingo alize uit 99... helaas ik weet niet hoe ik zenders moet instellen op het origneel inbouw radio- cd van mijn twingo.. dus ik zit met jazz fm en klassiek rock terwijl ik wil meer 538
kan iemand voor mij uitleggen hoe ik de zender kan...
Hallo Twingo Forum,
Het volgende probleem:
Mijn 2000 Twingo heeft een heel mooi panoramisch elektrisch schuifdak, en de zomer 2007 had wisselvallig weer met regelmatig een fikse regenbui.
Je begrijpt het al, na het pakeren vergeten het dak te...
HOi, we hebben net een Twingo bj.1999 gekocht en hebben het probleem dat de kilometerteller/snelheidsmeter alleen werkt als die er zin in heeft(dus op willekeurige momenten weigert).De dagteller gaat dan ook telkens weer op nul staan.
Ook het klokje...
sinds kort ben ik een blijde bezitter van een twingo spring uitvoering uit 1997 met 95.000 km op de teller ,deze heb ik over genomen van een kennis die uit nederland wegging voor een redelijke prijs vind ik zelf .
Hallo. Mijn Twingo ('95) kan slecht tegen warm weer. Zodra ie een paar uurtjes in de warme zon heeft gestaan slaat ie telkens af tijdens het afremmen. Wel start ie direct weer. Overige dagen geen problemen. Wie weet wat de oorzaak kan zijn?
groeten...
Bij het vervangen van de stuurhoezen het volgende probleem: het losmaken van stuurstang van het kogelgewricht om de hoes te monteren krijg ik de stuurstang met geen mogelijkheid los.
Wie heeft een goed tip
Ik heb een twingo uit 2001. Ik heb deze precies een jaar geleden (nov '05) gekocht met 58000km op de teller. Ik heb in dit jaar 18000 gereden. Vorige week moest de Twingo voor de APK. Een hoop mis! 963,57 euro. De voorveren zijn ondermeer vervangen....
HALLO,
Mijn vriendin reed tot voor kort met een Twingo 1200 van 1993, nooit een probleem mee gehad maar spijtig genoeg vorige maand total loss gereden.
Gezien tevreden van Twingo direct een ander tweedehands 1200 van 1999gekocht . Deze heeft...
hoi,
ik heb een twingo van 1998 met nieuwe type bumpers, mijn vraag is......
is er een aansluiting voor mist lampen met het bouwjaar 1998 of moet ik ze aanleggen.
is er ook misschien iemand die mij kan helpen om aan een handleiding voor de type's...
kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om mistlampen te monteren in een voorbumper van boven bouwjaar 99, aan een twingo van eind 98, dit ivm bedraading?????
oh ja!!!!!!!!
wie weet waar ik evt. een handleiding cd rom of werkplaatsboek...
Hallo, kan iemand mij helpen met het volgende.
Ik heb net een nieuwe Twingo gekocht bij een kleine garage. Hier konden ze mij niet vertellen hoe de achterbank verschuiven kan. Het lijkt of hij blokkeert.. Ook zouden de stoelen eruit moeten kunnen om...
De display van de kilometerteller en benzinemeter is onregelmatig verlicht. Hierdoor is overdag de rechterzijde van de display bijna niet te zien. Is dit een kwestie van het vervangen van een lampje? Of moet de hele display vervangen worden?
Hallo, ben sinds een tijdje trotse bezitter van een Twingo uit 97. Met de winter is het laatste restje rubber stuk gegaan van de achter-ruitenwisser. Deze wil ik dus vervangen maar zie in de autoshops alleen van die suffe setjes die ik mischien wel...
Sinds mei vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een Renault Twingo 1.2.
Tot nu toe veel plezier met de auto gehad en ik ben er zeer tevreden mee. Alleen een ding is me laatst opgevallen en dat is dat er water klotste achterin de auto.
Na een...
Ik heb pas mijn eerste auto gekocht, n hele leuke twingo met schuifdak. Nu is alleen het probleem dat het dak ooit gelekt heeft en ze dus maar het schuifdak aan het dak dichtgekit hebben, de dealer vertelde me dat dan het hele dak vervangen...
ik heb sinds 2 dagen iets raars.
tijdens het rijden knipper mn lampje van de handrem een paar seconden en dan gaat ie weer uit...
iemand bekend met dit probleem?????
hij brand niet constant maar af en toe paar seconden......
ik heb net een gekocht nieuw voor 120 euro met stekerdoos in winterswijk bij koopman auto matriaalen
die schroef je er zo onder de gaten zitten er al in het is aleen maar schroefen en aan sluiten
Omdat ik samen met mijn vriendin fervent fietser ben, is het handig om een fietsdrager te hebben.
Hiertoe is natuurlijk wel een trekhaak nodig om de drager te monteren.
Nu is een Twingo niet meteen een wagen waar je een trekhaak...
ik heb in dec vorig jaar een twingo bj 94 aangeschaft en nu hoor ik als de moter koud is in een bocht naar rechts een raar geluid. als de moter warm is word het minder. mijn man zei dat de lager van de versnellingsbak aan het verslijten is. het is...
Hallo, mijn naam is Patricia en vind de Renault een erg fijne auto.
Mijn eerste auto was een renault 19 eerste type en mijn 2de auto was een clio.
Die laatste daar heb ik veel kilometers mee gereden totdat de koppakking kapot ging.
Nu hoorde ik...
Hallo forum
Ik heb een Twingo uit 1995 en ik wil graag proberen om zelf de olie en het oliefilter vervangen. Welk gereedschap heb ik nodig om de aftapplug en het oude oliefilter los te draaien?
bvd
Dylan
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum