Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zodra ik de verlichting inschakel, valt de verlichting van de km-teller, klok uit.
Doe je de verlichting weer uit, dan brandt alles weer normaal.
Wie weet hoe dat kan?
Normaal gaat de verlichting van de km-teller zachter branden bij inschakelen...
In de Twingo van mijn vrouw is bij de binnenverlichting een contactlipje afgebroken.
hierdoor kan er geen lampje meer in.
ik heb nu een hele nieuwe unit gekocht via www.onderdelenzoeker.nl
Kan iemand mij vertellen hoe ik de oude unit eruit krijg ?...
Hallo, hier nog een twingofan......Ik rijd nu al een paar jaar rond in een zwarte twingo uit 1993. Een oud beessie en dat is de laatste tijd te merken......erg veel mankementen helaas......
sind kort start onze twingo niet meer in het begin ging het moeizaam maar deed hij het toch nog. Ook deed hij een beetje haperig rijden als hij eenmaal was gestart en viel hij uit. Nu hebben we de verdeelkap, rotor, bougiekabels, bougies vervangen...
Mijn Twingo van het bouwjaar 1997, 1159cc met 46000 km op de teller en chasisnummer VF0660515702675/26 schokt vreselijk zowel met koude als met warme motor alsook het stationair toerental draait niet goed.
Vorige week heb ik luchtfilter, bougies...
Hallo forum,
Mijn Twingo (bj2000) heeft van uit fabriek een stuur-satteliet voor radio/cd besturing.
Daar de vorige eigenaar de originele radio/cd er uitgehaald heeft, heb ik een origineel Renault 2004 radio/cassette
op de kop getikt. deze radio is...
Ik heb kortgelden het console met daarin de verwarmings en blowerschakelaar vervangen omdat de ventilator niet meer op stand 2 werkte (en na vervanging overigens nog steeds niet). Hierbij heb ik beide 'kabels'van de kachelbediening ook los...