Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Model/uitvoering : KGCOE Kangoo I
Bouwjaar :
Brandstof :
Amper 1 jaar is dat voorwiellager en de 2° jankt nu.Toen zijn beide vervangen voor goede reparatie maar de onderdelen zijn rommel..nM en ° zijn telkens gerespecteerd
De R heb ik 2 mnd...
Moet van de week 4 nieuwe rubbertjes kopen voor de Scenic van mijn vrouw. 205 -55-16 94 H
Ik wil de beste, prijs is niet echt belangrijk. Na wat lezen kom ik uit op de Michelin Alpin 5 of de Continental Wintercontact TS 850.
Renault scenic 2
Bouwjaar 2005
Benzine
3 jaar geleden remschijven achter + blokken vervangen. Nu na 30.000 km moeten ze weer vervangen worden is dat normaal?
Remschijven waren voor 50% verroest.
Sinds mei van dit jaar rijd ik in een laguna GT automaat. Tot volle tevredenheid. Er zijn echt twee dingetjes waar ik een antwoord op zou willen of in ieder geval wat het...
Renault Megane CC 2.0 16V
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Benzine
Ik rij ongeveer 1 jaar naar volle tevredenheid met deze Megane CC. Nu blijkt dat de manuele stand van de automatische bak
niet werkt. Trek ik de pook naar links dan zou de manuele stand...
Hallo Iedereen,
Ben een collega aan het helpen die een probleem heeft en daar kom ik niet meer uit.
Het is een Scenic 1,6 16V van 2002 en 180000 km gelopen, de motor loopt als hij koud is stationair 2 tot 3000...
Beste forum leden ik ben voor het eerst sinds 2 jaar weer terug op het forum ik reed een Laguna 1.9dci uit 2003.
Sinds een week heb ik weer een renault.
Ik heb een Scenic 1.9 dci tech-line uit 12-2007 gekocht.
Ik rijd nu al enige tijd rondjes in mijn Lag 2.0 16v automaat uit 2007 op benzine. Behalve de automaat die af en toe schokkend schakelt en een kraakje bij de achterklep ben ik super blij met mijn voiture....
Het volgende doet...
Model/uitvoering :Clio 2 phase 2
Bouwjaar :2002
Brandstof :diesel
Hallo , heb een probleem met m'n Clio.
1. Als ik 'm in z'n 1 laat lopen dan hoor ik een rammel en voel trilling .
2 . Op kasseien rijden is de hel ; vreselijke vibraties , gezoem...
Dauphine :
1963 :
Benzine 845cc type R1090 :
Twee vragen wil ik, kersvers ingeschreven hier, graag aan dit forum voorleggen.
1: Rijdend in tweede versnelling (driebak), met gas gelost, is er steevast een ratelend geluid te horen, dat verdwijnt...
Deze week viel mn twingo uit. Tijdens het optrekken in de A stand ging deze terug naar neutraal en sloeg vervolgens uit. Uiteindelijk weer kunnen starten en weer kunnen rijden tot het weer gebeurde. Dat...
Beste Renaultrijders :dance: ik heb hulp nodig om een vraag beantwoord te krijgen. Een week of vier geleden heb ik de schokbreker rechtsachter vervangen. De auto hing wat scheef...
Renault clio 1.2 cinetic euro
bouwjaar 2001
benzine
Plotseling is de stuurbekrachtiging uitgevallen (dit wordt ook gemeld op het instrumentenpaneel). Bij het uitlezen van de storing krijg ik 2 meldingen 1e= ECU#1 0x6E, 2e= ECU )x7E. Wat is dit en...
Scénic I Phase II · 2.0 RXi 16v Auto - Benzine - 2000
Onlangs klonk bij optrekken opeens een zwaar dreunend, bonkend geluid vanonder de carrosserie of de motorruimte.
Dan doe je al gauw - gas los en inderdaad, het geluid was weg, Bij uitrollen geen...
hallo allen, ik reed weg vanmorgen en plotseling kon ik niet meer schakelen, ik kan de koppeling wel gewoon intrappen maar krijg m niet meer in welke versnelling dan ook.......
Wie weet wat dit probleem is?
gr. Harm
Model/uitvoering :Megane coupe
Bouwjaar :2001
Brandstof :Benzine
Hallo allemaal,
Na een tijdje afwezig te zijn hier ben ik weer terug, en meteen met een klein (hoop ik) probleem.
Sinds ik gister (13-08-2014) een bak met tijdschriften heb...
Scenic, een zeer fijne auto en echt tot nu toe geen zuchtje teleurstelling, echter tot nu toe.
De achteruit versnelling is een probleem geworden, het is sinds kort dat de achteruit versnelling er steeds...
Model/uitvoering : Megane Storia 1.9 Tdi
Bouwjaar : 1999
Brandstof : Diesel
Hello,
Mijn wagen heeft 162000 km op de teller ; aan 158000 km heb ik de distributiereim ,alternatorriem en spanblok laten vervangen.
Gisterenmiddag vertrokken we op...
Hallo, wie kan me adviseren mbt de automaat van mijn Clio 2 uit 2004. Af en toe brandt na wegrijden het automaatlampje. De bak maakt dan ook een wat jankend geluid. Stoppen en de...
Model/uitvoering : MEGANE I Coupe 1.6-16V
Bouwjaar : 1999-2000
Wegens raar geluid moet de wiellagers achter vervangen worden op deze auto. De nieuwe wiellagers zijn al besteld en binnen. Ik mis nu echter het boekje met de illustraties om eerst...
Model/uitvoering : Renault Vel satis 2.2dci
Bouwjaar : 2004
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem, heb onlangs een renault vel satis aangekocht en in het begin had ik geen problemen met de achteruitrij sensoren, werkte...
Moet mijn trommelremmen van mijn renault 5 vervangen. Maar weet niet wel aandraaimoment ik moet gebruiken om deze vast te zetten kan iemad mij daarbij helpen? iemand die dit weet ?
Model/uitvoering :
Bouwjaar : hallo
ik ben in het bezit van een renault senic 2001 automaat op benzine, hij schakelt en rijd prima
maar als ik na een lange rit moet stoppen voor een stoplicht en ik gas geef, dan duurt het lang voordat de bak...
LAGUNA; GRAND TOUR 3.0 V6 24V AUT E4
Bouwjaar :2004
Brandstof :benzine
mijn laguna wil ineens niet meer starten de automaat display blijft knipperen van P naar N.
alsof de versnelling niet goed staat en dus wil de auto helemaal niet starten geen...
Hebt sinds vorige week een melding op het display van stoppen remmen.
Ben vorige week naar Belgie geweest heb 700 km gereden en dat was een mooi ritje en toen moest ik een heuveltje af en remde een beetje af en toen begon er een piepje met een...
Hallo ik heb een probleem met mijn megane..
Als ik naar links of rechts stuur alleen als ik ook Rijd dan hoor je een soort van tikkend geluid.. Nu heb ik de aandrijf as...
Ik heb inmiddels 6 Targa velgen bemachtigd echter bij het oppompen van de banden blijken ze te lekken op de plek waar het aluminium hart aan de stalen velgrand gebout zit.
In mijn geval zijn het...
Model/uitvoering : Renault grand scenic II
Bouwjaar : 11-2004
Weet iemand of er kwaliteitsverschil is tussen GKN Lobro en SKF aandrijfassen? Ik kreeg GKN Lobro geleverd door Vosautomaterialen terwijl SKF besteld was, omdat...
Ik heb een Renault Laguna 1.9 DCi uit 2004. Wanneer ik het gas los laat hoor ik een bokkend geluid. Dit gebeurt alleen wanneer de auto in de versnelling blijft staan of wanneer ik naar een andere versnelling schakel. Wanneer ik het gas los laat en...
Sinds kort heb ik dat het schakelen stroef verloopt. Ik merk ook dat mijn koppelingspedaal dan niet meer helemaal omhoog komt. Als ik een paar keer pomp met de koppelingspedaal dan...
Volgens mij moet ik de remschijven weer eens vervangen :? . Dat is namelijk zo'n 2 jaar geleden gedaan en nu rommelen/ piepen mijn remmen weer. Laatste keren dat dit gebeurde moest ik dus gelijk de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum