Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Ik heb onder mijn Scenic II originele velgen met de originele slotbouten zitten... Nu wilde ik winterbanden onder mijn auto leggen maar kwam ik tot de ontdekking dat ik geen sleutel van mijn bouten heb... als ik in het boekje van de auto kijk...
Kon geen duidelijkheid op 't forum vinden, vandaar maar even een nieuw topic.
Wat is bij normaal gebruik de termijn dat mensen hun schokdempers vervangen?
Wachten jullie tot ze lek zijn of laten jullie ze preventief vervangen? Zo ja, wanneer dan ?...
Als ik als bijrijder tijdens het rijden m'n oor boven de automaat hendel hou dan hoor ik een metalig/zoemend geluid, vooral op de snelweg dus in z'n 4e trap en met wat meer toeren
Logisch lijkt me, want de hendel staat in verbinding met de bak en...
Zoals het topic reeds zegt.
Graag zou ik de naam willen weten van onderstaand onderdeel.
Dit heeft te maken met de bevestiging van stuur naar wiel, en zorgt ervoor dat onbelans tijdens het rijden weg is en geen speling meer zit op de assen.
Wie van jullie heeft er een automatische handrem en al eens geprobeerd om die er tijdens het rijden op te zetten. Ik vraag het me af omdat bij de Scenic II de bediening ervan aan de linker zijde van het stuurwiel zat er je er alleen zelf bij kon....
Sinds een weekje ben ik in bezit van een meganeII 1.5DCi Dynm. luxe uit 2004 en heb een koppeling wat echt heel laat pakt. betekent dit dat de koppeling aan het einde is of kan dit...
Als je stil staat, motor loopt en continue met de voet op het rempedaal drukt zakt het pedaaal langzaam weg tot aan de plank. De garage beweert dat dit normaal is en wordt veroorzaakt door een bepaald ventiel in de hoofdremcylinder. Ik vind dit...
Mijn Renault dealer geeft aan, dat de remschijven en blokken zowel voor als achter vervangen moeten worden.
Dit had ip geen haast en zou over 1 jaar bij de volgende beurt kunnen plaatsvinden.
Ik heb hier zo mijn twijfels over....
Hallo,
Heb laatst me remblokken vervangen voor en achter alleen als je nu remt
dan hoor ik ze heel erg schaven.
Dit houdt op als je de remmen warm laat worden(dus licht remmen).
Ik weet wel dat de remmen goed zijn maar vind het een irritant geluid....
Ik heb twee weken geleden een nieuw ventiel in mijn linkerachterwiel laten zetten. Nu het weer kouder wordt geeft hij steeds een storing aan in mijn display van mijn navigatie (rode band). Met de bandenspanning is niks mis. Ben al bij de garage...
Het lampje van mijn handrem blijft branden, ook als de handrem er niet meer op staat. Het zou een tekort aan remvloeistof kunnen zijn, maar hier twijfel ik aan. Het lampje gaat namelijk uit als ik de handrem een klein tikje omhoog zet. Het lampje...
ik heb een laguna break uit 99 met slechte schokbrekers voor.
Nu heb ik 2 schokbrekers van gabriel gekocht via internet.
Ik zie echter op internet dat er verschillend op gereageerd wordt, zijn er mensen die ervaring hebben met deze schokbrekers.
De...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum