Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik wil in mijn Scenic II de speakers vervangen. Nu is de ruimte voor speakers hier nogal beperkt (ondiep), kan ik hier probleemloos een stukje weg zagen om ruimte te maken voor iets diepere speakers?
Ik heb een scenic dynamic luxe van 2004 en op het display blijft hij een buitentemperatuur aangeven van 12 graden.
wie kan mij vertellen waar de sensor hiervan zit en hoe ik deze kan vervangen? :(
even voorstellen, ik ben Hans en rij een scenic2 uit 2004.
weet iemand hoe je aan een een metalen klemmetje komt waarin de kunststof afdekplaat van de motor aan de voorzijde ingeklemd zit. Ben bij Stam geweest, die had ze niet, het...
Met regenachtig weer merk ik dat de achterruit vaak snel nat/vies wordt. Is dit normaal bij een Scenic? En is er iets aan de te doen? Is het met een spoilertje bijvoorbeeld minder?
Onderstaand is overigens na een ritje op de binnenwegen van...
help :cry2: Bij mijn Renault Grand Scenic is een van de haken van mijn oprolbare hoekenplank afgebroken. Dit onderdeel is met een schroefje op de balk bevestigd en er eenvoudig weg af te halen. Op dit moment heb ik de haak gelijmd maar hij is...
Ik heb een Grand Scenic uit 2004 in een mooie lakkleur (vind ik :) ), maar ik vind het zo jammer dat de bumpers en stootstrips een afwijkende (grijze) kleur hebben :( . Op kleur heeft de auto een chiquere uitstraling naar mijn mening :idea: .
De climate control werkt wel, maar de temperatuur uit de blazers op het dashboard, boven de radio en die bij de zijramen verschillen van temperatuur. Ik heb dit laten nameten,...
Vandaag met al die regen kreeg ik de voorruit niet ontwasemd.
De ventilator draaide even en toen ik de voorruit / achterruit verwarming aanzette ging de ventilator uit en kreeg ik em niet meer aan.
Als ik de voorruit / achterruitverwarming uitzette...
Ik ben Noukje . Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op internet geen antwoord kan vinden op mijn vraag. Ook de dealer kon me niet verder helpen. Ik hoop dus dat er hier iemand is die een antwoord heeft op mijn vraag.
bij het vervangen van de ruitenwissers heb ik gemerkt dat de rechterarm te ver doorslaat waardoor één punt tegen de motorkap tikt en de andere tip tegen de onderkant van het raam (plastiek). Hij gaat met dit weer snel door de lak zitten vrees ik)...
auto binnen gedaan voor het één en ander en één daarvan was airco die niet meer werkt. Had gehoopt op enkel bijvullen maar blijkbaar is de sturing kapot en zat de airco zelf nog vol genoeg, bestek ongeveer 700 euro maar de vakantie van de airco man...
Ik heb weer eens een vraagje voor de kenners hier ?
Mijn re-circulatie motor is kapot, te herkennen aan het getik kort na het starten, naar wat ik hier en daar lees een voorkomend probleem bij de scenic dat de plastic......
Een vraag die ik zelf maar niet beantwoord krijg. Ik zie zo nu en dan bij renaults die te koop staan (ik ben op zoek naar een scenic) bij de type-aanduiding AUTBAS staan.
was benieuwd waar jullie de tomtom plaatsen.
Ik heb er een met een externe antenne, omdat ik anders geen signaal ontvang vanwege de ww voorruit.
Normaal heb ik de tomtom links voorin aan de voorruit hangen, maar ik wil eigenlijk van de ronde plek op...
Ik ben in het bezit van een Scenic II bj 2005 , sinds kort heb ik het gevoel dat de airco onvoldoende
zijn werk doet en zeker gisteren was het duidelijk merkbaar daar het uitzonderlijk warm was :oops:
Zweet stond op mijn rug en...
als vader van pas drie kinderen heb ik ruimte nodig in mijn auto. Mijn oog viel als snel op de benzine GS 2.0 turbo. Leuke combinatie van ruimte en toch de nodige PK's. De auto die ik wil gaan kopen mag gebouwd zijn vanaf 2006 en...
Als trouwe en trotse BMW eigenaar heb ik mijn vader stiekem toch een prachtige Grand Scenic cadeau gedaan eergisteren aan mijn vader.. :lol:
Heerlijke 7 zitter met een 1.9 DCi motortje wat 120(of 130?) PK uit perst..
Hallo, ik zit met het probleem dat een stoel achterin half uit de rails/opklap systeem is geraakt, scenic 2005,
hierdoor krijg ik hem niet meer vooruit geschoven en ook een van de vergrendelingspennen klikt niet meer vast.
Dit is gekomen nadat ik de...
Heb onderhoud laten doen aan de airco installatie. Koelvloeistof laten vervangen, druktest enz. Airco werkte slecht of niet.
Blijkt nu dat de compressor niet werkt. De Magneetkoppeling is stuk. Bij de service garage Kunnen ze geen koppeling apart te...
Ik heb een vraag. Ik heb een Espace III uit 2000 met fietsendrager achterop. Nu wil ik een Grand Scenic kopen uit 2005. Is de fietsdrager compatibel met de Grand Scenic?
hier mijn eerste bericht/vraag. Ik heb een Grand Scenic van 2005 en de bekleding onder de achterste 2 stoelen is nat/vochtig. Al met tuinslangen aan de weer geweest, bij een Renault garage geweest (nooit van deze klacht...
Op het dashboard, beter gezegd in het dashboard zit een telefoonhouder weggewerkt .
Nu past deze uiteraard niet met mijn telefoon, en zoals je ziet op de foto is de afwerking nou niet je van het.
Het dashboard sluit hierdoor ook...
Sinds een tijdje in het bezit van een Renault Scenic 2005, diesel. Nadat ik vrijdagavond een stukje had gereden (+80km) en de auto een half uurtje had stil laten staan en weer verder wilde rijden, klonk er ineens een piepend/snerpend geluid...
Graag informatie mbt. het spontaan uit en aangaan van de ventilator. De kachelweerstand is vervangen, allleen de ventilator blijft gaat niet met een druk op de knop aan. Soms gaat de ventilator spontaan aan.
Wie kan me verder helpen?
Ik heb een scenic grande uit 2004, eind 2009 tweedehands gekocht.
Vanaf het begin wat vage klachten aan de handen, jeuk. Na een hele tijd viel er een kwartje: het hangt samen met het stuur!
Rijden met leren handschoenen aan helpt even, maar na een...
Aan de voostoelen zitten bij mij van die vliegtuigtafeltjes voor de achterpassagiers. Ik heb de zoekoptie gebruikt en kom geen onderwerpen tegen die me kunnen helpen.
De blokkeerstand van de tafeltjes is kapot. Er hebben denk ik kunststof strips...
Heb onlangs een Scenic II gekocht maar met een soort laag bakje met asbakbeker
ipv een middenconsole. Inmiddels een volledig console op de kop getikt maar deze
moet electrisch aangesloten worden. Inmiddels het bakje...
Sinds kort ben ik in bezit van een Scenic II uit 2004.
Is het normaal dat bij het starten een ratelend/tikkend geluid komt uit het dashboard? Volgens de verkoper is dit de automatische handrem. Ik heb zelf geen idee ik heb nog nooit in een andere...
Ik heb de volgende vraag, in de gebruiksaanwijzing van onze GS 2.0-16v uit 2005 zie ik dat in de afdekrolhoes van de bagageruimte een rolgordijn zit.
Onze auto heeft dit niet, is dit een los te krijgen accesoire of gewoon weg in...
Nadat ik vanmiddag met mijn Grand Scenic 1.6 2004 een fabrieksterrein opreed ging mijn achterraam vanzelf open dmv het elektronisch mechanisme, maar ik krijg hem niet meer naar boven. Het lijkt er niet op dat de kabel stuk is maar dat er geen...
Ik heb een Scenic II uit aug. 2007 met 41000km op de teller pas aangeschaft. Gelukkig natuurlijk, maar vandaag begon deze auto hinderlijk te kraken in het gehele interieur. Ik ben op onderzoek uitgegaan en heb het probleem (zover...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum