Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds een paar weken een GS 1.6 uit 2005. Nu heb ik sinds een paar dagen een fluitje in de aanjager. Als ik die lager zet is het geluid minder, harder is meer lawaai. Zijn er bekende problemen waar ik naar kan kijken ?
Ik heb sinds kort een renault grand scenic uit januari 2006. Nu willen wij hiermee op vakantie en hebben de stoelen van de derde rij niet nodig.
Ik wil deze graag demonteren zodat wij meer ruimte hebben voor de bagage.
Ik heb gezien dat ze met...
Ik heb onlangs dakdragers laten plaatsen door mijn dealer op mijn scenic uit 2004.
Nu is de achterste dakdragers een paar centimeter hoger dan de voorste.
Als je er dus een waterpas eroverheen ligt staat hij scheef naar voren.
Mijn dealer zegt dat...
Bij mij is de linker achterlichtunit stuk (buitenlplaatje) en die wil ik vervangen. is dit een klusje die ikzelf kan doen of moet ik hiervoor naar de garage?
Ik heb recentelijk de kachelweerstand vervangen. nu werkt de ventilator weer op de gevraagde standen. Soms loopt de ventilator niet en op andere momenten spontaan wel. Mogelijk ligt dit aan de stekkers van de ventilator. Kan iemand mij...
Ik zou graag zelf het pollenfilter vervangen. Wie weet waar dit zit en of dat zelf goed te doen is?
Het lijkt mij dat het filter achter de accu zit, die dan verwijderd zou moeten worden? Of heb ik dat verkeerd.
BVd
sjoerd
Nieuw hier op het forum, was vroeger lid van het Citroën forum, maar rij nu een Grand Scenic okt 2006, 1.9 DCI.
Sinds een paar weken in het bezit van deze auto en tot nu toe zeer tevreden. Ex lease auto, maar de garage hier in Frankrijk heeft...
Ik heb een Renault Scenic uit eind 2005 en heb sinds dit weekend problemen met mijn ventilator.
Had een paar dagen geleden mijn Airco laten vullen en die het weer prima gedaan...
Mijn ruitenwisser sproeier doet het niet meer (GS 2005). Als ik deze activeer dan komt er wel een beetje water uit, maar dat heeft geen kracht. Het komt niet op de ruiten.
Het reservoir is vol, de leidingen heb ik door geblazen en de...
Ik heb een scenic 2 uit 2003(nieuw type) met airco en climaatcontrol, met het volgende probleem
De kachel ventilator werkt opeens niet meer.
Ik heb het volgende al geprobeert om te kijken of ik zelf de storing kon vinden maar helaas
Heb...
Ik rijd nu een tijdje rond in mijn GS van oktober 2004. Zoals de topic titel al aangeeft vertoont het stuur slijtplekken (grauwe plekken die ruw aanvoelen). Nu is mijn vraag: kan je daar zelf iets aan doen? Voor de hand liggende oplossingen zijn...
Hallo,
Ik heb de laatste tijd last van een metalig gerammel in mijn scenic 2004. Na veel gepuzzel ben ik achter de oorzaak.
Achter mijn deurhendel zit een metalen plaatje. Ik heb al wat zitten frunniken, maar kreeg hem er niet makkelijk uit.
Ik...
Vraagje: sommige scenics hebben achterop het dak 2 dakdragers die samen een spoiler vormen. Mijn Scenic heeft die niet, maar weet iemand of die achteraf te bestellen/te krijgen zijn? En zoja, iemand ene idee van de prijs?
Mijn vriend heeft een prachtige Scenic uit 2008 gekocht. Helaas word ik altijd erg slaperig van autorijden en zo wilde ik afgelopen week de stoel in ligstand zetten. Het is een stoel die je zodanig kunt dichtklappen dat je hem als tafeltje kunt...
Hallo,
afgelopen vrijdag heb ik een Scenic aan geschaft.
Nu wil ik de beige hoedenplank vervangen voor een beige rolhoes.
Echter kom ik alleen maar rolhoezen tegen van een GS...
Passen deze ook in de korte versie?
Misschien kan iemand me op weg helpen: ik probeer een Parrot MKi9200 in te bouwen in een Renault Scenic uit 2007. Hierin zit een Carminat navigatie/audio CD systeem. Volgens de informatie van diverse inbouw/carkit sites moet de...
Het afdichtrubber van de dakantenne van m'n Grand Scenic uit 2004 is helemaal aan gort (verkruimelt, verbrokkelt etc). Bij de voorlaatste wasbeurt was dat ding nog helemaal in orde, maar gister viel het ding zowat uit elkaar.
Iemand een idee of...
Ik zal mij even opnieuw voorstellen.
Mijn naam is Ronald en woon in Katwijk aan Zee.
Ik ben hier al eerder aktief geweest met mijn vorige scenic uit 1999, deze scenic is intussen al een poosje ingeruild en ben nu de...
Sinds dit weekend valt het afdekkapje van de (moer van de) achterruitenwisser eruit. Het palletje waarmee deze vast hoort te blijven zitten is afgebroken, dus ik rij nu met een tapeje op de achterruitenwisser.
vanochtend wilde plotseling mijn linker voorportier raam niet meer open
dacht even de schakelaars voor met de achter bediening te wissellen maar dat past helaas niet daar ik wilde zien of dit aan de schakelaar lag of niet
heb er iemand een idee om...
Hallo,
Ik heb een scenic d51 2004 waarvan de achterklep opeens niet meer open gaat.
Het euvel is kort daarvoor begonnen met het meldingslampje/ piepje en tekst op het dashboard. achterklep open . De klep ging toen nog wel open. korte tijd later kon...
Hallo allemaal, ik heb sinds vandaag een Scenic Dynamique Luxe uit 2005.
Wij hebben twee kinderen, 1 van 2 en 1 van 12. Als ik het kinderslot aanzet voor de achterportieren zijn alebei de portieren vergrendeld en ook de bediening van de electrische...
Ik heb al wat berichten hierover gevonden, maar toch nog wat vragen. Ik wil de ingebouwde Carkit Nokia ck7w verwijderen. Daarvoor moet de grote afdekkap eraf (die zeg maar bij vloer zit). Ik zie aan beide kanten onderaan een schroef zitten. Ben ik...
Ik heb sinds kort een Renault Grand Scenic. Een aantal problemen is verholpen, onder andere door de kilometerteller te reviseren. Een ding blijft onopgelost: als de beide spiegels electrisch ingeklapt zijn, klapt de rechterspiegel na...
Hallo,
een voor mij raar geval: alle deuren van mijn scenic uit 2007 kun je gewoon openen, van binnen zowel als van buiten, maar de voordeur aan de passagierskant wil niet: zowel aan de binnenzijde als de buitenzijde kun je de deur niet openen. De...
Ik ben op zoek naar een instructieboekje van een scenic 1.6 16v model 2004 benzine. Wij hebben dit type gekocht alleen zat er geen instructieboekje of handleiding bij, wie heeft er toevallig één over tegen een kleine vergoeding?...
Ik heb een elektrisch verstelbaar middenconsole in mijn renault scenic 1.6 dynamic luxe.
Hier zit een jalouzieschuifluikje op welke een schakelaartje bedient voor een lampje in het opbergvak hieronder....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum