Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In 2009 kocht ik een scenic tech line met oa. lederen bekleding.
Onlangs ging de stoel aan één zijde stuk en kwam ik er achter dat de bekleding geen leer is maar kunstleer.
In de folder staat dat de bekleding bestaat uit Lederen bekleding Carbone...
Vorige week is iemand achterop mijn Scenic II uit 2004 gereden waardoor de linkerachterkant van mijn bumper is beschadigd. Schade viel wel mee maar toch vervelend.
De originele bumper is donker grijs ongespoten kunststof.
Nu heeft...
Ik wil graag in de aanstaande grand scenic de koplampen even demonteren om ze weer goed op te poetsen .. ze zijn aardig verweerd. nu is dat voor mij een koud kunstje , kan ik gelijk de auto voor zien van xenon en mooi...
hallo ik heb een vraag heeft iemand een oplossing voor het probleem dat als het donker is zie ik de knopjes van de airco bediening en kachel niet er brand geen lichtje volgens mij er achter het is een renault senic 1.5 diesel uit 2005
Vorige zomer het systeem laten vullen, dit jaar weer leeg, weer opgevuld, maar nu alweer geen koude lucht meer..... :oops: .
Hoor nu een fluittoon als ik de airco aanzet. Het geluid gaat mee met de toeren van de motor.
is er iemand die verstand heeft van de verwarming, ben bij de dealer geweest maar die hadden het nog nooit meegemaakt. Ik verwarming blijft blazen, wordt niet...
Hallo,
Ik kwam erachter dat mijn airco niet meer koud blaast. Gewone ventilator gaat wel goed, maar wat koelere lucht is ook wel fijn.
Weet iemand of dit redelijk simpel na te kijken en/of te verhelpen is, of wordt het de garage?
Thnx, Ronald...
Achter de binnenspiegel zit een kap . Daar komt een irritant rammeltje achter uit. Dus even open gemaakt. Nu zie ik een soort motortje/ventilator zitten. Wat is dat en waar is het voor nodig ? Kan ik het zonder probleem loskoppelen ?
Wie kan mij vertellen waar ik op internet een overzicht kan vinden van mogelijke accessoires voor de Grand Scenic TechLine (2008)? Zelfs op de site van Renault vind ik er niets over.
hierbij een vraagje wat betreft mijn probleem.
mijn ventilatorsnelheid is niet meer te regelen als de motor loopt, bij allen contact kan ik hem wel regelen.
nu is mij vertelt dat waarschijnlijk de weerstand vernieuwd moet...
Wie kan mij helpen/verwijzen aan/naar een vulpijp voor het ruitensproeierreservoir van mijn Renault Scénic II ? Deze ontbreekt aan mijn pas gekochte occasion.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank, Jodocus.
Ik heb sinds vorige week een probleem met de climate control van de scenic. het voelde niet echt meer koel aan in de auto bij een buitentemp van toen 26 graden.
naar de garage waar ie is afgevuld met koudemiddel, moest ca 150 gr...
Renault Scenic 1,6 aut. Kun je de deurvangers ook (na)smeren? De linker voordeur knapt als je de deur opent of sluit.
Of moet je een nieuwe deurvanger monteren? Of kun je de deurvanger van de linker achterdeur op de voordeur zetten? Want die gebruik...
Inmiddels rijden we nu 2 weken na bijna volledige tevredenheid in onze Scenic, echter het gemis van een middenarmsteun is er wel. Nu heb ik via onderdelenlijn een exemplaar besteld, en deze komt morgen binnen. Nu heb ik op dit forum al een paar keer...
Model/uitvoering : Scenic 1.9
Bouwjaar : 2008
Brandstof : D
IMG_0410.jpg
Zie bijgaande de bedieningsknop voor het glazen dak van mijn Scenic. Met de buitenste ring bedien je het voorste deel van het schuifdak. Je kunt ook op het midden van...
Geachte Techneuten,
Ik heb de volgende vraag, zodra ik mijn airco inschakel hoor ik een ratelend geluid bij de koelvin het gaat om een renault scenic2 nieuw type Sept. 2003, maar ook als de thermostaat wordt ingeschakeld dan hoor je de fan draaien,...
Sinds kort trotse eigenaar van een Renault GS uit 2007.
Weet iemand waar deze zakjes voor dienen (zie foto)?? Heb al proberen te zoeken op internet maar krijg het niet gevonden....................... Ze zitten in de achterste wielkasten boven het...
Welke vloermatten gebruiken jullie in GS? Voor in de auto heb ik rubberen matten gelegd maar voor achter heb ik nog niks passends gevonden, zijn hier bijv. ook 3 rubberen matten voor te krijgen?
Ik heb voor onze Scenic II uit 2006 stoelhoezen op maat laten maken.
Voor het plaatsen van deze hoezen op de voorstoelen, wil ik de kunstof zijkant van de stoel loshalen, zodat de hoes echt om de zitting kan worden gespannen. Hoe kan ik deze...
Ik wilde graag weten of het mogelijk is om mijn (handmatig) te regelen aircopaneel gewisseld kan worden met digitale versie (climate control), of zijn er dan meerdere ingrepen nodig?
Ook werkt mijn buitentemperatuursensor...
bij mijn grand scenic uit 2005 zit een knopje zodat ik de buitenspiegels kan laten inklappen
maar als ik mijn auto start en ga rijden moeten die dan vanzelf weer in de uitgeklapte stand gaan staan of moet ik dat knopje ervoor gebruiken
ik bedoel...
even voorstellen. Ik ben Berry. Vanaf afgelopen zaterdag eigenaar van een Renault Grand Scenic 2.0 Tech Line (volgens de advertentie) :D . Ik kan nog niet terugvinden of dat ook idd klopt. Voorheen had ik een Peugeot 407 sedan en vanwege...
Sinds kort is het weer kouder en nu valt mij op dat de kachel niet echt lekker warm wil worden van mijn GS 1.6. Wel hoor ik sinds kort een donkere brom 'voor' in het dashboard. :?: .. als ik de ventilator harder dan zeg maar halve kracht zet. De...
hallo allemaal
ik wilde graag weten of het electrische dak van mijn auto automatisch moet sluiten nadat ik de motor heb afgezet of de deuren van de auto heb gesloten
graag een antwoord
alvast bedankt
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum