Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het bijrijders raam van mijn Megane 2 uit 2004 weigert sinds kort dienst. Eerst deed die het alleen nog via de aansturing van de bestuurders kant, nu nergens meer.
Vanmiddag het portier open gemaakt. Als ik de raambediening bedien aan de...
Mijn probleem is dat ik mijn zekeringen niet kan vinden van mijn verlichting. Er is sluiting ontstaan in mijn kentekenverlichting, links en rechts helemaal doorgeroest. Zodoende is mijn verlichting (dimlicht, kenteken- en...
Sinds een paar maanden heb ik een Megane 3 Bose uit 2012.
Zoals jullie weten, onder de koplampen zit een led-strip van 6 individuele leds.
Persoonlijk vind ik dit nogal... kermis-achtig / er bij gepropt omdat andere merken het ook...
Ik ben zojuist lid geworden van dit forum en heb meteen een vraag. Eind september verwacht ik mijn nieuwe Megane GT. De enige opties die ik heb gekozen zijn de kleur (blauw) en de GT velgen. De Megane GT is sinds kort niet meer te...
hallo allemaal, ik heb een pioneer radio cd speler in mijn renault megane 1.6 uit 1998 gezet, echter, als het contact uitgaat houdt hij zijn geheugen niet vast en moet ik steeds alle zenders opnieuw inprogrammeren, wie kan me helpen?
Beste forumers.
Ik heb een probleem met het dak van de megane cabrio 2.
Als ik het dak wil openen, gaat het niet in een keer, maar in stapjes.
dit werkt, tot het dak in de koffer ruimte ligt.
als daarna het proces afgemaakt moet worden, dus de klep...
De bediening van het rechter voor raam in mijn Megane 1.6 Grand Tour uit 2007 is omgedraaid.
Niet zo'n probleem.
Tot dat je 2x achter elkaar de op sluiten drukt op de kaart en niet in de gaten hebt dat het raam dan dus ook volledig open gaat...
ik heb een probleem met een Renault megane 2 1.6 16v bj2006 k4m760 benzine / LPG
hier is door een kennis de motor vervangen omdat de andere motor zijn vermogen steeds meer begon te verliezen. Na...
Nadat zwagerlief de binnenverlichting heeft aangelaten (is led, dus accu was niet geheel leeg),
doet de boordcomputer van onze Megane Grandtour 1.6 uit 2005 vreemd...
Rare tekens, letters door elkaar gooien en heel soms geheel uitvallen. Dus ik...
Hallo ik wil graag een megane 3 1.5 diesel uit 2013 uitlezen. Het uitlezen heb ik geprobeerd met een clip en v173 maar moet de vin handmatig invoeren en als ik het netwerk wil testen stop krijg ik geen toegang tot volgende menu. Het lijkt erop dat...
Auto: Renault Megane 3 Estate 1.5dci dec 2012
Bij het openen van de auto wilde plots mijn deur niet meer open. Na diverse keren open en dicht klikken met de afstandsbediening lukte het uiteindelijk toch.
Dit geldt eveneens voor het afsluiten van de...
Mijn lampjes zijn kapot van de verwarming en de blower. Nu heb ik wel gezocht hier maar wordt er niet echt veel wijzer van.
Ik heb een Renault Mégane - 1.5 dCi en kan niet echt goed vinden hoe ik erbij kan komen. Iemand misschien...
Sinds vorige week kon ik mijn linkerdeur niet meer sluiten via de knop van Keyless entry.
Nu besteld en vandaag kon ik hem ophalen, ik kreeg de raad hem maar te laten monteren. En dat bleek nodig ook, want je hebt een special tool nodig. Dat de...
Als ik in de ochtend weg wil gaan de deuren open met de sleutel (batterij is nieuw).
Als ik parkeer gaan ze op slot.(KLIK).
Maar dit na 2 of 3 keer gaat de auto niet meer open/sluiten, (ook...
Wij hebben sinds een paar dagen weer en Renault. Het gaat om een megane grand tour 1.5 dci van 2004. Paar dagen mee gereden zonder problemen maar nu wil de auto niet meer op slot. Op beide kaarten werkt ie niet meer. Starten gaat prima....
Als eerst zou ik mij kort voorstellen,
Ik ben Mitchell 25jaartjes jong en woon in Utrecht. Sinds kort in het bezit van mijn eerst Renault Megane! mogen er nog vele meer komen (niet teveel...
Hallo Megane rijders,mijn megane 1.6 uit 2004(handmatige airco) heeft me afgelopen zondag in de kou laten zitten of beter gezegd rijden,vorige week kwam er nog warmte uit de roosters beneden/boven,maar sinds gisteren komt er alleen maar koele lucht...
Ik heb sinds juni een Megane 3 uit 2009, met keyless entry. Nu vind ik het piepje aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant best hinderlijk. Bij ons verderop heeft iemand ook een auto met keyless entry, en die geeft een soort van...
Sinds augustus ben ik (jeffrey) troste eigenaar van een renault megane III gt. Ik heb echter een vraag over de verlichting. Het valt mij namelijk op dat in bij beide koplampen als ook in beide led dagrijlichten vocht zit. Dit lijkt mij...
Hoi,iemand ervaring met de kachel ventilator van een Renault megane Classic?Enkele maanden geleden heb ik hier een vraag over gesteld en toen zeiden ze me dat ik moest kijken naar de weerstand,heb ik gedaan en niks gevonden,na vele malen aan de...
Sinds een paar dagen heb ik uitval van verschillende elektronische onderdelen: verlichting verwarming, verlichting knopjes van airco en achterruitverwarming, het werkt wel, maar verlichting niet. Radio is uitgevallen evenals sigaretten aansteker en...
Ik heb een Renault Megane uit 2004 .
Sinds een maand doet mijn radio het niet meer. Het gaat om het merk Cabasse. Ik krijg de melding Error te zien waardoor ik dus ook geen radio code kan invoeren.
Zo nu en dan laat de display wel zien...
Ik heb een renault megane grand tour uit 2004 gekocht. Volgens de garage met elektrisch inklapbare spiegels maar hoe dan? Via de draaiknop gebeurd er niks heb op de draaiknop onderaan ook geen teken staan.
Ik rij sinds april dit jaar in een Megane Estate Bose uitvoering.
Deze heeft 9 speakers en een woofer. In alle vier de deuren een speaker en een tweeter, een center speaker bij de voorruit en op de plaats van het reservewiel een subwoofer. Had...
Sinds enkele dagen geeft R-Link van mijn Megane (2015) aan dat hij geen GPS signaal ontvangt.
Ook kan ik mijn smartphone niet meer verbinden via Bluetooth.
Iemand een suggestie waar ik het moet zoeken...?
Ik heb me net nieuw hier aangemeld omdat ik graag advies wil over een eventueel te kopen Renault Megane Cabrio met electrisch dak, bouwjaar ca. 2006/2007.
Ik zou graag goed advies willen waar ik op moet letten als ik ergens een proefrit wil...
Zoals vele heb ik een niet werkend raam. Op de gok een temic besteld maar denk dat het probleem daar niet inzit.
Er hangt een ijzerdraad los van het raam en kan deze ook met de hand omhoog omlaag doen.
Iemand die een tekening heeft van hoe...
Even een vraagje over mijn onlangs aangeschafte renault megane uit 2003. We waren op vakantie (gebeurt ook altijd...) en tijdens een ritje naar pretpark ging mijn l.v. raam vanzelf open, heel wat gedoe om die weer in juiste...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum