Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een week doet mijn keykaart het niet meer. Deuren sluiten niet meer.
Nieuw batterij erin gedaan, en het werkt nog steeds niet.
Reserve keykaart die werkt ook niet. Echt heel vaag.
Het begon allemaal een aantal weken geleden, vervuilde diesel in de tank gekregen.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we nu sinds die tijd alleen maar ellende.
Van en naar de garage, diesel eruit,...
Model/uitvoering :Megane II, business edition
Bouwjaar :2009
Brandstof :benzine
Ik zit er over te denken om de carminat radio in mijn renault te vervangen. Er zitten dan wel twee nadelen aan: de stuurbediening zal niet meer werken en de...
Model/uitvoering : twingo
Bouwjaar : 1999
Brandstof : benzine
Ik ben in het bezit van een renault twingo uit 1999.
De sleutels zijn defect kunnen ook niet opnieuw ingelezen worden.De garage vraagt veel geld voor reparatie.mijn vraag is dan ook...
Model/uitvoering : Renault Laguna Estate 2.0 170pk T aut.
Bouwjaar : 2008
Brandstof : Benzine
Als ik een CD of MP3 opzet vibreren de boxen of wellicht iets anders mee in beide voorportieren op de maat van de muziek en dan heb ik het volume zeker...
ik ben al een tijdje in het bezit van een megane en altijd tevreden geweest. alleen sinds een tijdje begon ineens rondom alle sloten open te springen.. ook rijdende weg de ene x continu andere x helemaal...
Mijn ventilator voor verwarming blijkt niet te gaan.
Zekering 30 Amp. in de auto is nog intact , links onder stuurkolom.
Wat kan ik nog controleren of nakijken?
Wat kan de oorzaak of...
Heb mij een trafic 2013 black edition aangeschaft, hierop zitten automatische lichten.
Nu was mijn vraag of je de gevoeligheid hiervan kan regelen. ik vind namelijk deze niet vroeg genoeg onsteken.
Bijvoorbeeld bij donker regenachtig...
Model/uitvoering : Renault master T35 2.5 DCI 88kw E4 l3h2
Bouwjaar : 2008
Brandstof : diesel
Hallo ik heb deze bestelbus recent aangeschaft maar het scherm van het navigatiesysteem gaat niet aan tijdens het starten/draaien van de motor. Volgens...
Model/uitvoering : Renault Trafic T 1200 D
Bouwjaar : 1986
Na het verkeerd monteren van een nieuwe startmotor door een ondeskundige Noorse garage heb ik een hele reeks van ellende meegemaakt, wat thans heeft geresulteerd in...
De achterruitverwarming werkt niet. Verwarming spiegels doet het wel. Lampje brand ook bij inschakeling verwarming.
Ik lees hier en daar over corrosie in een witte stekker bij achterruit. Waar zit die? Of heeft iemand...
Model/uitvoering :Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V SELECTION BUSINESS
Bouwjaar : 2009
Ik heb een Megane met een standaard radio/navigatie. Iedere keer als ik de radio aan zet, gaat de navigatie ook aan. Althans, het scherm gaat mee omhoog. Ik heb...
Ik zou graag een parrot installeren op de zonneklep en ook een dashcam in de midden aan de voorruit. Ik wil hiervoor een vaste 12V kabel voorzien die actief wordt...
Ik zou graag aan mijn originele autoradio een subwoofer aansluiten.
Waar kan ik het geluidsignaal vandaan tappen en waar moet ik nog op letten?
in hoeverre is dit mogelijk met de originele radio, of...
Hallo,
Mijn radio systeem van de Renault Megane Coupe GT Line 2013 werkt niet goed. Het systeem kan maximaal 100 mp3 bestanden lezen. Wat is hier aan te doen?
als ik mijn achterruit verwarming aanzet brand het controle lampje en geeft hij het symbool in het display aan maar werkt niet.
omdat mijn spiegelverwarming ook niet werkt...
Hallo auto-kenners!
Sinds 3 dagen doet mijn trouwe autootje erg raar. Hij start zonder problemen maar na 300 meter rijden loopt het toerental drastisch terug en slaat de motor af. Starten gaat dan erg moeilijk en duurt vaak een aantal minuten. Als...
ik zou graag mijn dashboard kleur van orgineel naar blauw krijgen, ik heb hier op het forum al enkele posts gelezen maar bij de meeste zie ik geen foto's en dergelijke van de...
hallo
wij hebben een ranault megane 1.6
sinds maandag hebben wij een storing
wij starten de auto en dan rijden we weg , als we de knipperlicht uitdoen dan slaat de motor uit en dan gaat de deurvergrendeing als een...
Situatie:
1.Allemaal liedjes op de ROOT van een usb-stick. Eerste keer ingestoken, alles perfect in orde
2.Daarna stick eens uitgehaald, liedjes op stick verwijdert en daarna teruggezet op dezelfde stick
3.Stick terug in USB-poort in de auto...
Sinds een tijdje schakeld onze Renault Megane niet altijd over van benzine naar LPG.
Eigenlijk altijd na de eerste en tweede keer starten schakeld ie wel over, maar de daarop volgende keren blijft de...
Hallo,
Ik heb deze week een Renault Scenic gekocht, bj 2003. De handelaar waar ik hem van kocht gaf al aan dat de auto aangeeft dat er een storing is betreffende...
Ik kwam er vanochtend achter dat de kachelaanjager alleen werkt in de 3e (hoogste) stand,iemand hier ervaring mee misschien?
Ofwel de knop kapot ,maar dat lijkt me...
Model/uitvoering : megane 2 gr. tour dci
Bouwjaar : 2004
ik zit te denken om in de achterportieren speakers te plaatsen. Nu heb ik daar een tijd terug op dit forum een topic over gelezen maar ik kan dat topic niet meer...
Beste mensen,
Op mijn stuur kan ik de cruise control snelheid niet terug brengen met de -min toets.
Verder werkt op het stuur alles perfect.
Als ik de min toets 5 sec indruk dan geeft hij aan controleer regelaar en...
megane
2007
Hallo,
sinds deze week is ventilator van de verwarming/airc ermee gestopt.
ik kan alles nog wel instellen op het display, maar er is geen verandering meer.
Ik denk dat het de ventilator zelf is.
mijn vraag is kan ik deze makkelijk...
Sinds kort zijn wij de gelukkige eigenaren van een Grand Scenic 1.6 op LPG uit 2010. Het betreft een dynamique uitvoering.
De vorige eigenaar heeft bij aanschaf niet gekozen voor het optie-pack xenon etc.
Ofwel hebben wij dus de conventionele H7...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum