Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Onze Scenic presteert het om eerder binnen een aantal dagen en intussen binnen een paar uur de accu leeg te laten lopen. Mede mbv tips op dit forum en problemcar is de potentiele dader geidentificeerd....
Ik was van plan om een reservesleutel aan te laten maken voor mijn Megane Coupe. Bij de sleutelmaker kreeg ik te horen dat er geen transponder in de sleutel zit. Ik heb even de sleutel uit elkaar...
Heb een vraag ben in het bezit van een megane cc 2004 dci 1.9, vind het heel erg jammer dat ik me raam en me dak niet kan bedienen met de keycard? vroeger had ik een megane hatchback 2004...
Model/uitvoering : Clio II fase I
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine
Ik heb een Renault Clio II Fase I gekocht, bouwjaar 2000. De bedoeling was om data zoals toerental uit te lezen
met een Bluetooth OBD2 Reader (ELM327 v1.5, via ebay...
Veel lof voor deze heerlijke wagen, echter een cruisecontrol ontbreekt in deze.
Is het mogelijk deze achteraf in te bouwen (tweedehands) of is daar een ander systeem voor nodig?...
2 weken geleden een Scenic gekocht, de eerste 1000 km zitten er al op. helaas niet zichtbaar.
Als de auto koud is, of een tijd heeft stil gestaan, werkt de snelheidsmeter (en...
Model/uitvoering : renault laguna 2.2 dci grand tour
Bouwjaar : 2002
Brandstof : diesel
ik heb een vraagje, afgelopen woensdag is mijn Renault voor de keuring geweest, een kleine beurt, 4 nieuwe banden, 1 nieuwe achterveer , maar na de banden...
Het probleem dat we hebben sinds we de wagen kregen ongeveer half 2012 is dat de multimedia console tijdens het rijden plots zijn voeding verliest en opnieuw...
Ik wil mijn subwoofer en versterker weer inbouwen maar eigenlijk wil ik de originele radio niet opgeven, ben inmiddels gewend en gehecht geraakt aan de stuurwiel...
hallo ik ben nieuw hier maar heb een vraag
volgens de anwb is mijn computer stuk hij geeft aan dat hij 1800 rpm rijd terwijl de motor uit staat hij slaat ook niet aan
is dit te verhelpen of moet hier...
Model/uitvoering :Renault Grand Scenic
Bouwjaar :2004
Brandstof :Benzine
Vandaag via particulier een Grand Scenic gekocht. Tijdens proefrit niet opgemerkt dat cruise control (CC) kon werken en nu tijdens de rit naar huis, wilde ik dit...
Sindskort ben ik een bezitter van een Laguna 1.6 authentique uit 2001.
Op het display waar de km stand hoort te staan staat nu de verbruiksmeter en op 0(deze blijft ook op 0).
Deze kan ik niet...
beste ik heb sinds vorige week zelf een nieuwe vooruit in de scenic gestoken , nu blijkt dat je de sensor niet zomaar kan overzetten ivbm , een bepaalde gel , is dit echt nodig , ik ben prijs gaan vragen voor een nieuwe 190...
Model/uitvoering : Clio '
Bouwjaar : 'O2
Brandstof : Diesel
Het is al de derde keer dat ik de stekkerdoos terug moet wringen.Hij moet steeds door een bosweggetje naar zijn huis.
Omdat die stekkerdoos lager hangt dan zijn zwanenhals plooit dat naar...
Ik heb een kangoo op het oog waarvan het elektrisch dakraam niet goed functioneerd.
Wanneer je op de bediening drukt maakt de aandrijving wel een geluid, maar gaat het dak niet open?
Hier zijn we weer ...
Ik heb een tijd geleden een stukje gepost over de melding controleer uitlaatgas .
Nieuwe bobijn , zelfde melding bleef , ook de symptomen , schokken...
ik ben van plan mijn speakers te vervangen in mijn Clio 2005, nu heb ik al het beschermkasje eraf gehaald om te kijken hoeveel inch en wat voor een speakers er nu inzitten. Dit...
nadat ik een lichtje aan heb laten staan en daarna er iets fout gegaan is met de startkabels, is mijn dynamo kapot gegaan. Ik heb de garage gebeld en die kunnen er...
Ik ben sinds lange tijd in gevecht met het electrische bijrijders raam in mijn Megane II uit 2004 (1.5dCi).
- aansturing vanaf de bestuurders kant doet niks
- aansturing vanaf de bijrijders kant doet het alleen omhoog.
- zit geen comfort...
De startmotor maakt regelmatig bij starten voor hij aanslaat een ratelend geluid alsof je door blijft starten terwijl de motor al loopt.
De startmotor is al 2 x vervangen en bij de laatste keer ook de starterkrans.
Af...
Ik heb een Renault Kangoo gekocht en nu had ik graag geweten als iemand de sleutelcode/immobelizer kan uitzetten en als iemand een Cv afstandbediening kan inlezen/leren...
Mijn vriendin heeft een Megane 16E HB uit 1998 met startblokkering.
Dag twee na de overname wilde de auto niet meer starten,nieuwe accu geplaatst.
Vervolgens is de auto naar de garage gebracht en is de dynamo OF de startmotor vervangen(weten wij...
Hallo, mijn eerste post hier. Zeer binnenkort ruil ik mijn duitse degelijkheid in tegen een Scenic 2001. Daarvan is de middendisplay gek, wellicht zoals ik al hier ergens las deen defect lampje ( zo ziet het er ook...
Ik wil de verlichting achter mijn draaiknoppen gaan vervangen (niks doet het namelijk) maar hoe kan ik daar het beste bij komen? Moet ik echt het halve...
Model/uitvoering : renault megane scenic 2.0
Bouwjaar : 1999
Brandstof : gas
de verlichting van mijn megane scenic doet het plots niet meer
alle zekeringen zijn goed de lampjes zijn ook goed dus het moet dan wat anders zijn
ik denk de...
Model/uitvoering : Renault Wind
Bouwjaar : 2012
Brandstof : Benzine
Sinds een aantal dagen herkent de autoradio van mijn Renault Wind geen cd's meer. Momenteel zit er een cd in die ik er bijna niet meer uit krijg. Soms lukt dit wel, en wanneer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum