Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
megane
2007
Hallo,
sinds deze week is ventilator van de verwarming/airc ermee gestopt.
ik kan alles nog wel instellen op het display, maar er is geen verandering meer.
Ik denk dat het de ventilator zelf is.
mijn vraag is kan ik deze makkelijk...
Sinds kort zijn wij de gelukkige eigenaren van een Grand Scenic 1.6 op LPG uit 2010. Het betreft een dynamique uitvoering.
De vorige eigenaar heeft bij aanschaf niet gekozen voor het optie-pack xenon etc.
Ofwel hebben wij dus de conventionele H7...
Ik heb een nieuwe smartphone met BlueTooth 2.1
Als ik hem een verbinding laat maken met de Carminat zijn er dikwijls problemen.
De verbinding valt altijd weg, en komt dan automatisch...
Model/uitvoering : Hapert,aanhangwagen
Bouwjaar :
Brandstof :
Die fout kende ik nog niet. Ik gaf een trap op die aanhangwagen en toen ging dat stoplicht aan.
De gloeidraad was ok zo te zien.Dan maar aan de bedrading wat wringen en op schuren...
Mijn aanjager werkt niet meer nadat de stekker is gesmolten. De aanjager op zich werkt nog wel, maar nu ben ik dus op zoek naar een 7-aderige stekker die van de kabelboom naar de aanjager gaat. Dat lijkt een onmogelijke opgave! Meerdere demontage...
Zojuist heb ik een Renault Scenic aangeschaft. De auto heeft centrale deurvergrendeling en heeft dus geen pinnetje bij de deuren voor het slot. Als je in de auto zit kun je links naast het...
Goedendag enige tijd geleden heb ik de accu vervangen nu moest ik de code v/d radio invoeren deze heb ik niet meegekregen bij de aankoop. Wie kan mij aan de code helpen.
mod no: 22DC 229/62P
RN 229FY0030629
PROD no:FD0000490030629
T0S969...
Hallo krijg morgen een clip diagnose apparaat van iemand die hem niet meer gebruikt er zit van alles bij aan kabels.
Ik weet niet wat voor een merk het is.
Nou is mijn...
Met dit topic wil ik de animo peilen voor het volgende:
Ik ben van plan om een Renault CLIP interface incl. software aan te schaffen om andere forumleden en Renault rijders de mogelijkheid te bieden hun foutcodes te laten uitlezen en resetten en...
Zwaardere lampjes durfde ik niet plaatsen omdat het plastik zou smelten.Leds heb ik nu geplaatst om goed te zien.In het donker zie ik ze nog zwakjes oplichten.In sommige leds wordt fosfor bij gemengd om ze wit te laten uitstralen.Daarbij komt...
Voor mijn kangoo '00 f8q heb ik al clips tegen gekomen met Nl uitleg.Ik ben nog steeds aan mijn 8000 blz aan het printen.
Welke clip zou ik moeten hebben?
hallo allemaal,
ik heb een afneembare trekhaak gemonteerd met een orginele bekabeling 13 poll. erbij dit alles is goed gegaan ook het aansluiten daarvan mn de constante voeding alleen moet ik nog een geschakelde voeding hebben kan ik deze aftappen...
Ik ben hier nieuw en zal eerst mijn eigen voor stellen.
Ik ben Willy van in het zuide vlakbij Eindhoven en rij nu bijna 28 jaar Renault.
Na een tegenvaller met een Scenic :x ben ik nu voor een Megane grandtour gegaan en daar krijg ik...
Op de radio hangt geen schema.Het is een Pioneer KEH-6600R.Bij + gaat de speaker naar voor.Er zijn hier 8 draden voor de luidsprekers.Er is altijd een draad bij met een doorlopende zwarte lijn.Wie weet of dit de + of de - is?????????????...
Ik heb de mijne gekocht bij DIL electronica te Rotterdam, voor € 11.25 per twee stuks van het merk Velleman.
Een zeer fraai resultaat. Echter was ik bij een automaterialen zaak, die doodleuk € 9.50 per...
Ik ben hier nieuw en heb al direct een vraagje over de snelheidssensor.
ik zou graag weten waar die ergens plaats vind want ik heb al gezocht en vind hem niet, heb al op verschillende forums rondgekeken maar vind hem totaal niet op de...
Ik heb een tunerlist radio en daarop wil ik een Ipod aansluiten.
Ik had een kabel van Caliber besteld met aan 1 kant een blauwe iso stekker en aan de andere kant een Ipod aansluiting.
Verheugt plugde ik de kabel in de radio maar er gebeurde niets...
Ik heb onlangs een 2e hands Scenic II uit februari 2004 aangeschaft. Hierin zit de Tuner List radio.
Het lukt mij niet om af te stemmen op de middengolf. Ik krijg domweg geen keuze voor MW als ik herhaaldelijk de SRC - knop gebruik. In het...
letop ik heb 16 maart mijn auto naar dealer gebraagt, problem is keycard renault keycard meerdan manden keycard niet geleverd, problem is frankrijk geen sleutel meer keycard goed bevaren ander net als mij manden ZONDER AUTO
Ben in het bezit van een Grand Scenic II en wil de radio vervangen. Ik ben me ervan bewust dat dit een topic is wat al vaker is langsgekomen maar ik heb geen ervaringen kunnen vinden mbt de Steering Wheel Remote...
De laatste tijd heb ik steeds dat als ik een aanhanger of de fietsendrager aansluit dat ik een tijd lang met de stekker in het stopcontact heen en weer moet bewegen totdat alle lampen contact maken.
Al enige tijd ben ik bezig om uit te zoeken hoe ik mijn nieuwe autoradio van sony aan moet sluiten op de orginele stuurwiel en display die af fabriek ingebouwd zitten .
Het type van de nieuwe radio is Sony mex-bt5000 en er zat een Carminat...
Ik vind het dragen van een autogordel vaak benauwend maar die eeuwige piep als je niet gehoorzaam bent irriteert me mateloos. Om dat gepiep de kop in te drukken gebruik ik een gesp van de sloop om het systeem te belazeren. Wat is nou mijn vraag?
Kan...
Mijn originele Renault radio (cabasse auditorium) wisselt voortdurend van FM naar MW en weer terug. Ook reageert hij vaak niet op de aangesloten satelliet aan het stuur.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing voor dit probleem?...
Een deur gaat niet mee met de centrale vergrendeling. Nu heb ik alles uitgebouwd en met de multimeter gemeten op de stekker die de servo ingaat. Nu meet ik niets? Zou de kabel ergens gebroken kunnen zijn o.i.d. Wie weet waar de regel unit zit, dan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum