Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Vanmiddag toen ik thuis kwam merkte ik ineens dat mijn interieurverlichting aan de voorkant niet aan ging toen ik de auto uit zette. Tevens doet mijn rechter instapverlichting het ook ineens niet meer..
beste forumleden,
ik heb sinds kort een renault laguna gt uit 2006 met cabasse auditorium tronic met amplituner in het dashboardkastje. nu heb ik al een paar keer deze vraag voorbij zien komen maar ik kom er niet echt aan uit :-?
zou iemand mij een...
Ik heb een Pioneer actieve subwoofer aangeschaft voor in mijn Renault Megane GT-line uit 2015.
De + kabel is voorzien, massa ook. Echter kan ik geen Remote aansluiting vinden aan mijn TomTom Carminat systeem.
Kunnen...
De cruise controle van mijn Renault Megane 1.5 dci (2004) werkt niet.
Met de schakelaar links onder kan ik de cruise controle en begrenzer wel aanzetten maar met de knoppen op het stuur kan ik helemaal niks doen.
ik heb laguna 2.0 dci gt en zit met het volgende probleem.
het eerste probleem is de melding controleer inspuiting in combinatie met controleer regelaar.
auto trekt gewoon goed op en is vlot, alleen deze melding en de cruise control die ineens niet...
het verbaasde me onlangs dat ik de wagen niet zo ver krijg om één parkeerlicht te doen branden nadat ik hem naast een drukke weg geparkeerd had. Je weet wel, schakelaar op parkeerlicht en dan pinker naar één kant... Voor de...
Beste lezers,
Ik heb hulp nodig. Ik kom er zelf niet meer uit.
Het probleem: de accu is na de winter overleden en de bevestigingsklem met daaraan de stang is afgebroken. Ik zie dat de accu aan de onderkant afgeklemd wordt door een metalen...
Betreft een Megane hatchback uit 2018
T -focal 6.1 laten plaatsen, verbaas me over het slechte brommende geluid uit de speakers.
Al bij 25% volume beginnen de boxen al te ploppen en te brommen , met name de middentonen, alsof de speakers de druk...
Deze week ging het lichtje van mijn dashboard klok uit. Nadat ik deze verving ging tegelijkertijd het lampje van de gordel uit. Gelukkig had ik 2 lampjes gekocht dus ook die vervangen.
Vandaag had ik samen met 4 collega’s rijdend in een Megane en Talis dat de auto niet meer wou starten en er foutmeldingen kwamen. Al snel bleek dit een landelijk probleem te zijn. Na aankomst bij Renault garage waren er die dag...
Ik heb een probleem. Wanneer dit signaal oplicht, heb ik geen toeren meer, snelheid gaat omlaag en soms slaat de auto af. Ik heb het niveau nagekeken, en dat is voldoende. De auto heeft 75.000 km gelopen, zonder problemen. Soms gaat het goed met een...
Hoi allemaal, ben sinds 2 weken in het bezit van een megane Gt-line uit 2018. Ben me langzaam aan het oriënteren met de elektronica in de auto.
Alleen zit ik met volgende probleem, op mijn scherm (8.7) staan radiozender en multi-Sense bovenin en...
Kan iemand helpen? Het lampje van de radio van onze Megane knippert, maar de radio en navigatie doen niks meer. We hebben pas de accu verandert, zou het hier te maken mee kunnen hebben? We hebben niet bijster veel verstand van auto's en zijn het een...
Hallo ieder,
Ik heb een vraag over mijn navigatie.
Ik heb een megane uit mei 2016 met een groot touchscreen
Nu wou ik vragen of het slim is om deze te update?
Tevens wou ik vragen of het beeld van de navigatie ook veranderd dus dat alles wat mooier...
Een opmerking voor de hier op het forum methode beschreven update via R- link.
Er wordt steeds de naam USB-kaart gebruikt.
Ik vind dit verwarrend omdat er normaal de therm USB-stick en SD-kaart gebruikt wordt.
Of zie ik dit verkeerd, maar mede omdat...
De display van de radio (Tuner list) blijft branden als ik de radio uit zet. Hij blijft zelfs aan nadat ik de sleutel uit het contact heb en de auto sluit met de centrale deurvergrendeling.
Goedemidag zal me efffe voorstelen ben kenny boon en rijdt sinds een half jaar renault senic uit 99 kom uit zuid limburg.renault is fijne auto om te rijden .maar nu heb ik een vraag is er iemand bij mij in de buurt wat de instelingen kan wijzigen ....
Wie kan mij helpen, mijn radio en navigatie doet niets meer. Als ik de auto start, krijg ik op mijn navigatie scherm heel kort het Tom Tom logo in beeld en daarna krijg ik alleen de tijd en temperatuur in beeld. Radio werkt ook niet meer, kan alleen...
Helaas gisteravond, terwijl ik bezig was met instellen en de telefoon was verbonden met de bluetooth, ging de telefoon plotseling over en werd de Rlink-monitor zwart met een achtergrondverlichting. En heb niet teruggegaan door de aan /...
model no ;22dc259/62p product nummerfd400 480197131 7700434424 aan de stuurders kant staat dit nummer 0197131 het is voor een renault scenic 2001 1.6 - 1.6v
Hallo, mijn stuursckakelaar van de ruitenwissers is los geraakt van de stuurkolom. Heeft iemand enig idee hoe of het schroefje achter het stuur ook los moet om de kappen van de stuurkolom te verwijderen, zo ja hoe krijg ik stuur verwijderd om bij...
Ik heb een renault twingo 1.2 uit het jaar 2003.
Al enige tijd krijg ik af en toe een foutmelding op mijn dashboard te zien, welke een soort van spanningsverloop aangeeft. Wanneer deze melding er is slaat de motor bij een laag toerental af....
Bij mijn Renault 19 is de computer waarschijnlijk kapot. Nu zoek ik iemand die een andere computer kan herprogrameren zodat ik deze in mijn auto kan gaan gebruiken (waarschijnlijk oude start blokkering eruit programmeren). Wie kan dit?
De blower van mijn twingo kenzo uit 2005 werkt niet meer alle standen 1 tm 4 doen het niet
Knap balen met dit weer
Nou heb ik ooit de weerstand op me oude twingo uit 95 vervangen maar daar zat weinig in en was het dashoard...
Sinds een week leeft mijn rechterknipperlicht een eigen leven.
Als ik richting naar rechts aan wil geven blijft hij vaak constant branden.
Bij auto op slot doen idem.
Heel af en toe doet hij het goed.
Dan werkt hij weer tegenovergesteld van links....
Heeft iemand een idee waar ik de oplossing van een bijzonder probleem zou kunnen vinden:
Onze ruitenwissers haperen: werken niet altijd. Als je echter even de richting aanwijzer aanzet, dan functioneert de ruitenwisser weer naar behoren. Op de...
gdm,kun je in een renault laguna ook een gewone radio inbouwen,dus originele eruit en bv een pioneer erin,ik heb een renault laguna bwjr 2005 facelift bij mijn vorige laguna ging dit wel,maar de uitvoering die ik nu heb heft een ander...
Omdat mijn stuurwiel een knarsend geluid maakte wanneer ik er aan draaide als ik de richtingaanwijzer aan had staan heb ik de bedieningsunit achter het stuur gedemonteerd en de palletjes van de richtingaanwijzer een beetje ingevet....
Ik heb een Clio 3 TCe 100 (137) met het bekende TomTom navigatiesysteem. Hier hoort een radio bij, anders werkt de navigatie niet meer, die ik wel wil behouden (tenzij er een frame bestaat waardoor je een dubbele android installatie van...
Ik heb een leuke tweedehands Clio 1.5 DCI uit 2013 gevonden bij een Bovag garage hier in de buurt, echter geeft deze random storingsmeldingen aan.
Dit gaat van inspuiting controleren tot controleer bandenspanning en zo voort.
De verkoper geeft aan...
Recentelijk een Renault Clio 4 gekocht uit 2013.
Erg blij mee natuurlijk! Maar het viel me op dat de bedieningsknoppen van de verwarming niet verlicht waren. Dat is erg lastig navigeren in het donker :?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum