Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie weet hoe de draad van de gps loopt?
Vanaf de cd speler naar de computer voor onder stoel..
Daar eindigd de draad vanaf het dak en er zit wel een stekker in de vd speler maar die eindigt achter het dashboard en kan niet goed zien hoe hij verder...
Ik ben een verse rijder in een Renault Espace V6 3.5 uit 2005. In deze geweldige auto zit een mooie radio, helaas zonder bluetooth oid. Ik wil graag mijn telefoon aan de radio via USB of bluetooth koppelen. In de auto is ook een...
Eerst even voorstellen, ik ben Martin en rijd met veel plezier in een Espace IV 2005 sinds juli 2016. Voor mijn uitdaging vraag ik jullie advies en hulp. De informatie op het forum hebben mij nog niet uit duisternis gehaald
Goedemorgen, ik heb een espace 2.0t uit 2006. Vorig jaar dynamo vervangen, sinds enige tijd krijg ik na ca 20 min rijden elke keer de waarschuwing laadstroom defect gecombineerd met een waarschuwingspiep. Dit echt om de paar minuten, garage komt er...
wie o wie
mijn renault espace 4 2.0t uit 2005 heeft het volgende al een tijd loopt mijn digitale tijdklok steeds vooruit dus moet steeds op nieuw worden ingesteld.
nu sinds een maand een hele rare storing bij normaal rijden werkt de kachel/airco...
Ik sta op t punt de koop te sluiten van een espace iv uit 2010. Ik denk dat dat een phase 2 is? Modelcode rdw staat hierboven. Kenteken is overigens 11 lxj 1.
Bij het insteken van de keykaart gaat het dashboard branden maar het stuur slot blijft er op en bij het drukken op de start knop gebeurd er helemaal niets.
Van de zomer een nieuwe accu geplaatst en ik heb hem aan...
Vandaag een Espace 4 gekocht,
Heel blij mee maar krijg de navigatie niet aan dr praat..
Alles werkt maar gps blijft rood..
Nu ligt onder de bestuurderstoel de gps unit met daarbij een zwart stekkertje los van ik denk de GPS.
Kan alleen...
Renault Espace 2004. Voor de tweede keer nu zijn de koplampen ontregelt: de linker staat helemaal naar beneden, de rechter staat helemaal naar boven. De vorige keer zijn de lampen in de garage opnieuw afgesteld. Nu weer hetzelfde probleem.
Wie weet...
Hallo,ik heb een vraag .ben in het bezit nu van een renault grand espace 2.0T initiale uit 2007.wie kan mij vertellen waar deze stekker aansluiting voor is?
Ik wil een dvd speler met schermen in de hoofdsteunen plaatsen in mijn Espace IV. Ik zoek nu een aansluitschema om dit netjes aan te kunnen sluiten.
Ik heb een originele DVD speler met hoofdsteunen van Renault. Daarnaast heb ik wat problemen met...
Ik heb een grand espace iv van 2009 dci 2.0 130pk.
Voor mijn navi zijn er geen updates meer.
Is het mogelijk een ieuwere te plaatsen?Of zijn er andere oplossingen?
Ik ben net nieuw hier op dit forum. En heb een aantal vragen.we rijden sinds kort in een Renault espace 4
En moet zeggen een prima comfortabel auto
Nu krijg ik diverse meldingen op het display.
1. Esp storing
2. Elektrische handrem...
gistere avond stond ik met platte batterij en na het starten kon ik vertrekken maar na 1 km rijden viel hij al rijdend stil en wil hij niet meer starten wat zou dit kunnen zijn en wat zou dan de kostprijs zijn om dit te laten herstellen
Nou luitjes ik heb het voor elkaar!!
Mijn versterker plus sub draaien weer en gewoon via de orginele radio van de Espace uit 2005 :dance: :dance:
20170402_140616.jpg 20170402_140839.jpg
Alleen 1 probleempje met de stuurbediening!!
De volume...
een vraagje:
sinds een weekje blaas de ventilator van de verwarming op een verhoogde stand. De temperatuurregeling werkt gewoon (wordt kouder en warmer op verzoek) en bij de stand uit blijft ie gewoon hard blazen, ook handmatige...
Ik heb vandaag een Renault Espace uit 2005 gekocht waarvan de radio in de kofferbak zit met een cd wisseleaar. Nu wil ik graag mijn versterker met subwoofer er op aansluiten.
Weten jullie of dat mogelijk is op die standaard radio??...
Ik heb een espace 4 tdi 130 pk.
Deze morgen ga ik naar de winkel,wanneer ik terug wil vertrekken reageert de motor niet meer.
Alles licht op na het plaatsen van de kaartlezer,alles werkt,maar geen reactie van de motor.
Geen starter,geen klik,niets....
Sinds een tank of 4 klopt mijn verbruiksmeter niet meer.
Al sinds aanschaf van mijn Espace IV (ph II) houd ik het verbruik bij.
Dat is gemiddeld zo'n 1 op 9.
Vrijwel altijd klopte het aantal verbruikte liters met hetgeen er aan de pomp in ging (op...
Renault Grand-Espace 2.0T Privilege 2003 LPI
Beste Renault-liefhebbers,
Een uur geleden reden wij weg met onze Grand-Espace uit 2003 en na 1.5-2km begon het enorm te stinken naar verbrand plastic in de auto.
We hebben de Espace meteen aan de kant...
Best mooi, die elektrische spiegels op mijn Espace (type IV, bouwjaar 2006, Initiale), die automatische uit- en inklappen bij het starten en uitzetten van de motor. Nu is het deze dagen best koud vind ik, maar mijn Espace ook. De spiegels willen...
Heb me suf gezocht naar de reden waarom de achterruit verwarming niet werkte (ruitenwisser en binnenverlichting werkte wel).
Uiteindelijk bleek het een slechte aarding van de achteruitverwarming die van de rechterkant van de ruit via de...
Hallo, mijn benzinepomp van de espace (2.0 8v) uit 1997 draait niet. Ik durf er geen spanning op te zetten want ik ben bang voor sluiting in de tank. Ik ben er inmiddels wel achter dat ie geen spanning krijgt de eerste 2 seconden van het starten van...
beste mede forum bezoekers .
via deze weg zoek ik iemand die mijn auto kan nazien en ook sommige problemen oplossen ....het rare aan mijn auto is dat de problemen die er vandaag zijn zoals airbag problemen... esp en nu recent iets met stuur slot...
Ik heb een ingebouwde dvd speler in mijn Espace IV uit 2008. Deze werd veel toegepast in de Espace.
De afstandbediening ontbreekt echter. Weet iemand waar je deze nog kunt verkrijgen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum