Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik steek de kaart erin, druk op start en dan valt even de display weg en komt weer op maar de auto start niet (startmotor draait niet rond). Ik hoor een klik als ik op start druk. Heb niet het idee dat het een mechanisch probleem...
Mijn espace ziet niet dat t bestuurdersportier open gaat/is. Hierdoor blijft (keyless entry) t accessoire contact aan wat normaal uitgaat bij openen vd deur. Omdat dat aan blijft, gaat ie ook niet automatisch op slot. Moet dus handmatig contact weer...
Hallo,
Vandaag opgehaald onze nieuwe 2007 Espace IV (faceliftmodel). Wat een genot.
Alleen jammer dat de navi de weg compleet kwijt is.... We zitten middenin Frankrijk terwijl we toch echt in Amsterdam zitten :fp:
Ook viel mij op dat de klok ook...
De zekering van de achteruit rij lichten smelt steeds weer door.
Er zit geen sluiting in de bedrading naar de lampjes.
Volgens een schema zit er op deze groep ook de airco en extra verwarming.
Ik...
Hallo allemaal,
paar weken geleden een Grand Espace iv gekocht van een particulier.
Hij vertelde mij dat de sensoren van de ene op de andere dag het niet meer deden.
Ik hoor ook niets uit de speakers komen als ik de wagen in de achteruit zet....
Bedieningspaneel voor de verwarming cq airco doet het niet...wat zou er aan de hand kunen zijn naast dat het ook defect kan zijn ? Ik heb een grand espace 3.5 v6 uit 2003.
Mijn espace 4 uit 2004 met xenon heeft een tijdje geleden een defecte linke dimlicht gehad.. schijnbaar kan dat dus ook kapot ... schrok me dood bij de dealer wat dat lampje van renault kost...maar kon ook bij de dealer een imitatie...
Ik heb een probleem met de detectie van het open/dicht zijn van de deur van de bestuurder. De deur denkt dat hij altijd dicht is, het symbooltje op het dashboard licht niet op als de deur open is. Bij alle andere deuren wel.
Hoe werkt dit...
Ik ben sinds vorige week eigenaar van een Grand Espace 2011 Initiale. Heel blij mee, alleen het audio systeem word ik niet heel blij van.
Ik wil dan ook de boxen en liefst ook de versterker vervangen door wat anders, maar weet nog niet goed hoe dit...
Renault Espace
bouwjaar: 2003
brandstof: lpg
transmissie: handmatig
cilinderinhoud: 2000cm3
vermogen: 120kw
Na een nieuwe dynamo stuk te hebben geeft die het na 1 maand op.
Onder fabrieksgarantie een nieuwe gekregen en deze ook na 1 maand stuk....
Ik ben sinds een aantal weken de trotse eigenaar van een Renault Espace 2.0T Privilege uit 2005.
De auto is uitgerust met een Cabasse Auditorium. De cd-wisselaar zit links achterin verwerkt en de radio schijnt ergens rechts onder...
Is er hier iemand die kan vertellen waar de stekker van de airbag zit? Onder de stoel komt een kabelboom uit de vloer. Deze vloer is dubbel maar erbij lukt niet omdat de stoelrails gemonteerd zijn.
Hallo! Nieuw op t forum en ik kan jullie hulp gebruiken! Ik rijd een espace privilege uit 2008. Nu zit een ingebouwde autoradio is (cabasse tronic). Ik wil deze graag vervangen door een andere radio ivm aansluiten usb. Radio losgehaald en er zit...
Mijn schoonzoon heeft afgelopen dinsdag een Espace IV uit 2003 gekocht.
Echter de bediening van de buitenspiegels, het panoramadak en de claxon werkt niet.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Zitten die zaken op één en hetzelfde circuit...
Hallo All,
Ik hewb een espace 2.0 16v uit 205.
Vorige week moest ik hard remmen, vanaf die tijd valt me digitale dashboard zomaar uit of is het zwak verlicht of doet hij het gewoon, verder is sinds die tijd dat me kachel/airco en me...
Sinds kort haperen beide elektrische voor ramen van mijn Grand Espace uit 2014. Volledig willekeurig haperen ze met enige regelmaat wanneer ik volledig snel wil openen of sluiten. Ze stoppen dan en ik kan ze alleen nog met korte stukjes sluiten....
Wat is de laadcapaciteit/ampèrage van de USB poort in een Espace uit 2012?
Vandaag een uur gereden met mijn iPhone X in de USB poort met TomTom app open, dus scherm constant aan en toen bleek dat de batterij die bij de start op 100% stond was terug...
eeuwigheid geleden dat ik hier nog was :)... Heb veel bij te lezen zie ik.
Een vraagje... Deze zomer kocht ik een Espace 4 phase 4 met nu een 50.000 km erop.
Is de auto van mijn vrouw, dus zelf rij ik er weinig mee. Laatste keer was...
Ik heb iets vreemd voor.
Als ik op mijn espace 4 mijn achterste raam wil sluiten en deze is dicht dan is het alsof de moter niet stopt.hij blijft dus doorstoten ...
De buurman van de vorige eigenaar wilde de radio cd speler uit de auto halen en nam niet de moete om de stekkers los te maken. Tang er in en alles doorgekipt. Andere radio en stekkers gehaald, aan gesloten maar niet werkend te krijgen,...
Hallo allen,
Onze Grand Espace ph2 4/2006 geeft ineens (nooit problemen gehad) aan parkeerkeerhulp controleren en hij laat bij het insteken van de sleutelkaart direct lange piep horen en daarna piept hij zowel voor als achter niet.
Waar kan ik beste...
Hallo allemaal,
Ik heb vanmiddag 1,5 uur op de Wegenwacht gewacht omdat mijn Espace plots uitviel tijdens het rijden. Toen de behulpzame monteur mij vroeg of ik nog benzine had, wees ik hem op het brandende een-na-laatste streepje (de laatste is het...
Mijn espace 2007 wil plotseling niet meer starten. Ik krijg een foutmelding parkeerrem defect en daarna nog van alles en nog wat zoals lage oliedruk.
Anwb is geweest maar kon niets betekenen. Foutmeldingen lijken niet echt te kloppen maar de...
Ventilatie blaast aan bijrijder kant minder hard dan de rest. Warm en koud gaat wel goed.
Lig dit dan ook aan die servomotortjes aan onderzijde auto?
Espace 3.5 v6 uit 2005..
Hoor graag jullie mening
Gr.
Mijn Espace IV (2006) heeft automatisch inklapbare zijspiegels. Erg handig, want bij starten van de motor klappen ze uit en bij afsluiten klappen ze weer in. Met vorst weigeren ze wel eens om uit te klappen. Erg vervelend! Wordt dit probleem herkend...
Vanavond kwam er een gek probleem met de auto.
Nadat ik van mijn werk had geparkeerd auto uitgezet liep ik naar huis. Normaal sluiten automatisch de portieren. Dat was nu niet het geval. Ik probeer met de afstandsbediening. De auto reageert er niet...
Ik heb een Renault Grand Espace 2.0T Dynamic uit 2007. Deze is uitgerust met een radio/6-cd-wisselaar van Cabasse en een DVD navigatiecomputer van Xanavi. Deze zit in het dashboardkastje. De originele navigatiecomputer (AF fabriek) is defect...
Model/uitvoering :Espace IV 3.5v6 initiale
Bouwjaar :2003
Brandstof :benzine
Hoi, heb een automaat 3.5v6 espace IV waarvan de achteruitrijlampen en parkeerhulp ineens niet meer werken. De zekeringen heb ik gecheckt en zijn in orde, in elk...
Ik heb recent een gebruikte Espace uit 2007 gekocht van een particulier. Bij de koop wist ik van de melding parkeersysteem controleren in het systeem. Ik had al wat gelezen over het uitlezen van een sensor, waarbij het mogelijk eenvoudig te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum