Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een renault espace IV van 2006 en wil van mijn actieve subwoofer de stroomkabel rechtstreeks aan de + van de batterij vastmaken maar ik vind geen gat in de plaat tussen dasboard en motor om de kabel door te steken. kan iemand...
Ik heb zitten zoeken op het forum, maar kom mijn vraag niet tegen.
De zekeringen van de Espace 4 zitten in dat bakje links op het dashboard. Echter als ik dat bekijk, dan kan je bij diverse zekeringen helemaal niet komen omdat die...
Ik heb van mijn Espace uit 2009 het motortje van de automatische ruiten stuk. Deze zou moeten vervangen worden.
Heeft iemand dit misschien te koop? Sinds hij hiervoor in de garage is geweest is me iets vreemds opgevallen.
Zo...
Laatste tijd steeds meer electronische storingen maar vandaag weer een nieuwe:
Auto start alleen nog maar als ik rem indruk. Het is GEEN automaat maar lijkt erop alsof auto ineens denkt dat hij er een is. Tot nu toe altijd gestart zonder rem in te...
In mijn Espace4 (3.5 V6 Initiale, juli 2007, 290k km) heb ik een probleem met de blower/aanjager. De regeling werkt, ik kan de aanjager op alle standen aansturen en deze doet het dan. Bij lage snelheden blijft de aanjager het netjes...
Gisteren tijdens het rijden in eens een airbag storing op het dashboard.
Zo snel deze gekomen was verdween hij ook weer. Tijdens het sturen bleef hij af en toe airbag storing melden.
Had een vermoeden dat dit de sleepring kon zijn.
Sinds vandaag ziet de auto de kaarten niet meer.
Ik moest de deur open doen met de noodsleutel.
Electra doet het gewoon maar hij merkt niet dat er een kaart is,...
Ik heb een Renault Espace uit 2005. Nu heb ik hem laten uitlezen en daar was uitgekomen dat de ECU defect is. Code DF038. Weet iemand een garage die dit voor mij kan maken? Als ik het via de Renault dealer laat doen dan kost het mij tussen 1000,- en...
Ik heb sinds enkele maanden een Espace 2.0T automaat 2005 in het bezit. Een fijne auto, maar ik heb een probleem met de bediening (zowel links als rechts) van de ventilatorsnelheid bij de achterstoelen. Deze bediening zit in de achterportieren en...
Ik ben er achter gekomen dat de verlichting van onze Espace Type 4 (2004) bij de startknop en schakelaar voor de cruisecontrole niet brand.
Weet iemand of dat te verhelpen is?
Het antwoord is ongetwijfeld te vinden op dit forum, maar na een tijdje zoeken kan ik kennelijk toch de juiste zoekwoorden niet vinden, Vandaar toch een eigen draadje gestart....
Wat wil ik?
Vrij eenvoudig: aansluiten van m'n actieve...
Hallo, ik heb een Espace V6 uit 2004, nu is de accu los geweest en moet ik de code invoeren in het systeem.
Ik weet hoe ik het moet doen, of met het wieltje of op de radio zelf, de code blijft knipperen en ik krijg absoluut de code er niet in.
Ze hebben een update van het systeem r link vrijdag 28 april gedaan sindsdien ben ik de verschillende stelen van kilometer tellers kwijt geen toerenteller meer geen eco km teller en ook de andere niet ,is er nog iemand dit voor heeft gehad of hoe...
Ik ben echt niet a-technisch, maar ik krijg met geen mogelijkheid de achterlichten los!
De 2 torxschroefjes wel natuurlijk, maar dan zou de hele unit recht naar achteren geschoven moeten kunnen worden, toch?
Het viel me op dat als ik met deze temperaturen de airco op auto heb staan deze niet bepaald aanstalte maakt om de auto op temperatuur te krijgen. De ventilator blijft op 4 streepjes staan en...
Wij hebben (sinds kort) een Espace Expression uit 2004 met een Cabasse Auditorium Tronic radio + 6cd wisselaar. Alles zit achterin. Het probleem is dat er geen geluid uit de front speakers komt. Rear speakers doen het prima. (het ligt niet...
Mijn middenscherm werkt niet meer volledig.
Ik denk dat het navigatiesysteem is vastgelopen.
Kan niet meer navigeren tussen de 4 Hoofdpaginas en het systeem is zeer traag.
Enig idee hoe je kan resetten?
Vraag voor een Espace IV 2004.
De dimlichten branden spontaan door. De rest van de verlichting doet het normaal en bekabeling ziet er goed uit. Zit er een spanningsregelaar voor de dimlichten en waar zit deze gemonteerd? (dimlicht H7 12 V 55W)
Hallo allemaal,
Ik heb voor 2 weken terug de 7-polige stekker bij de Renault garage laten vervangen door een originele 13-polige Jeager. Dit omdat alleen met een 13p het interieur van de caravan werkt op de accu. Vooral belangrijk voor de...
Beste renault rijders. Er is al veel over gevraagd en geschreven. De aux aansluiting op de cabasse tonic. Wisselaar voor in de auto,
versterker onder het dashboard zichtbaar maar zo niet bereikbaar. Heb met een een endoscoop het stekkertje waar het...
Mijn naam is Fernando, en samen met min vrouw en 3 kinderen wonen wij in Arnhem.
We hebben sinds kort een Espace. Waar we met veel plezier in rijden.
Het is een Espace 2.0 Turbo Expression, uit 2003 met 179000 Km op de teller. We hopen dan...
Mijn Espace 4 3.0 dci slaat niet aan.
Het probleem is begonnen doordat de ecu kortsluiting had gemaakt.
Ik had een gebruikte ecu gekocht en met de originele naar een bedrijf in Eindhoven gebracht.
Helaas wat ze belooft hadden hebben ze niet waar...
Is het mogelijk om achteraf een orginele Renault carkit in te bouwen, en wat moet daar voor vervangen worden?
ik kan me voorstellen dat het een module is die ingeplugd kan worden.
volgens mij heb ik dan in ieder geval de stuurbediening nodig, en een...
Onze koplampsproeiers doen het niet. Grand Espace 2.0T A Initiale (4/2006). Xenon lampen overigens.
Ik kan in de boekjes of op het plastic kapje bij de zekeringen nergens iets vinden bij welke zekering dit hoort.
Iemand een tip?...
Hoi, Na eens de batterij eruit gehaald te hebben om er een nieuwe luchtfilter in te plaatsen start de wagen soms niet op, je hoort de klik van de spoel van de startermotor maar de motor zelf draait niet.
1 Nieuwe batterij geprobeerd, idem
2...
Onlangs heb ik problemen met de cv van mijn espace , 2007 2.0 , nog de sleutels nog de bediening binnen doet het .Alleen de koffer werkt .Dus de vier deuren sluiten wel maar gaan niet echt open .Iemand enig idee waar te zoeken ? Pompen werken via...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum