Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb vandaag een Renault Espace uit 2005 gekocht waarvan de radio in de kofferbak zit met een cd wisseleaar. Nu wil ik graag mijn versterker met subwoofer er op aansluiten.
Weten jullie of dat mogelijk is op die standaard radio??...
Ik heb een espace 4 tdi 130 pk.
Deze morgen ga ik naar de winkel,wanneer ik terug wil vertrekken reageert de motor niet meer.
Alles licht op na het plaatsen van de kaartlezer,alles werkt,maar geen reactie van de motor.
Geen starter,geen klik,niets....
Sinds een tank of 4 klopt mijn verbruiksmeter niet meer.
Al sinds aanschaf van mijn Espace IV (ph II) houd ik het verbruik bij.
Dat is gemiddeld zo'n 1 op 9.
Vrijwel altijd klopte het aantal verbruikte liters met hetgeen er aan de pomp in ging (op...
Renault Grand-Espace 2.0T Privilege 2003 LPI
Beste Renault-liefhebbers,
Een uur geleden reden wij weg met onze Grand-Espace uit 2003 en na 1.5-2km begon het enorm te stinken naar verbrand plastic in de auto.
We hebben de Espace meteen aan de kant...
Best mooi, die elektrische spiegels op mijn Espace (type IV, bouwjaar 2006, Initiale), die automatische uit- en inklappen bij het starten en uitzetten van de motor. Nu is het deze dagen best koud vind ik, maar mijn Espace ook. De spiegels willen...
Heb me suf gezocht naar de reden waarom de achterruit verwarming niet werkte (ruitenwisser en binnenverlichting werkte wel).
Uiteindelijk bleek het een slechte aarding van de achteruitverwarming die van de rechterkant van de ruit via de...
Hallo, mijn benzinepomp van de espace (2.0 8v) uit 1997 draait niet. Ik durf er geen spanning op te zetten want ik ben bang voor sluiting in de tank. Ik ben er inmiddels wel achter dat ie geen spanning krijgt de eerste 2 seconden van het starten van...
beste mede forum bezoekers .
via deze weg zoek ik iemand die mijn auto kan nazien en ook sommige problemen oplossen ....het rare aan mijn auto is dat de problemen die er vandaag zijn zoals airbag problemen... esp en nu recent iets met stuur slot...
Ik heb een ingebouwde dvd speler in mijn Espace IV uit 2008. Deze werd veel toegepast in de Espace.
De afstandbediening ontbreekt echter. Weet iemand waar je deze nog kunt verkrijgen?
ik heb een renault espace IV van 2006 en wil van mijn actieve subwoofer de stroomkabel rechtstreeks aan de + van de batterij vastmaken maar ik vind geen gat in de plaat tussen dasboard en motor om de kabel door te steken. kan iemand...
Ik heb zitten zoeken op het forum, maar kom mijn vraag niet tegen.
De zekeringen van de Espace 4 zitten in dat bakje links op het dashboard. Echter als ik dat bekijk, dan kan je bij diverse zekeringen helemaal niet komen omdat die...
Ik heb van mijn Espace uit 2009 het motortje van de automatische ruiten stuk. Deze zou moeten vervangen worden.
Heeft iemand dit misschien te koop? Sinds hij hiervoor in de garage is geweest is me iets vreemds opgevallen.
Zo...
Laatste tijd steeds meer electronische storingen maar vandaag weer een nieuwe:
Auto start alleen nog maar als ik rem indruk. Het is GEEN automaat maar lijkt erop alsof auto ineens denkt dat hij er een is. Tot nu toe altijd gestart zonder rem in te...
In mijn Espace4 (3.5 V6 Initiale, juli 2007, 290k km) heb ik een probleem met de blower/aanjager. De regeling werkt, ik kan de aanjager op alle standen aansturen en deze doet het dan. Bij lage snelheden blijft de aanjager het netjes...
Gisteren tijdens het rijden in eens een airbag storing op het dashboard.
Zo snel deze gekomen was verdween hij ook weer. Tijdens het sturen bleef hij af en toe airbag storing melden.
Had een vermoeden dat dit de sleepring kon zijn.
Sinds vandaag ziet de auto de kaarten niet meer.
Ik moest de deur open doen met de noodsleutel.
Electra doet het gewoon maar hij merkt niet dat er een kaart is,...
Ik heb een Renault Espace uit 2005. Nu heb ik hem laten uitlezen en daar was uitgekomen dat de ECU defect is. Code DF038. Weet iemand een garage die dit voor mij kan maken? Als ik het via de Renault dealer laat doen dan kost het mij tussen 1000,- en...
Ik heb sinds enkele maanden een Espace 2.0T automaat 2005 in het bezit. Een fijne auto, maar ik heb een probleem met de bediening (zowel links als rechts) van de ventilatorsnelheid bij de achterstoelen. Deze bediening zit in de achterportieren en...
Ik ben er achter gekomen dat de verlichting van onze Espace Type 4 (2004) bij de startknop en schakelaar voor de cruisecontrole niet brand.
Weet iemand of dat te verhelpen is?
Het antwoord is ongetwijfeld te vinden op dit forum, maar na een tijdje zoeken kan ik kennelijk toch de juiste zoekwoorden niet vinden, Vandaar toch een eigen draadje gestart....
Wat wil ik?
Vrij eenvoudig: aansluiten van m'n actieve...
Hallo, ik heb een Espace V6 uit 2004, nu is de accu los geweest en moet ik de code invoeren in het systeem.
Ik weet hoe ik het moet doen, of met het wieltje of op de radio zelf, de code blijft knipperen en ik krijg absoluut de code er niet in.
Ze hebben een update van het systeem r link vrijdag 28 april gedaan sindsdien ben ik de verschillende stelen van kilometer tellers kwijt geen toerenteller meer geen eco km teller en ook de andere niet ,is er nog iemand dit voor heeft gehad of hoe...
Ik ben echt niet a-technisch, maar ik krijg met geen mogelijkheid de achterlichten los!
De 2 torxschroefjes wel natuurlijk, maar dan zou de hele unit recht naar achteren geschoven moeten kunnen worden, toch?
Het viel me op dat als ik met deze temperaturen de airco op auto heb staan deze niet bepaald aanstalte maakt om de auto op temperatuur te krijgen. De ventilator blijft op 4 streepjes staan en...
Wij hebben (sinds kort) een Espace Expression uit 2004 met een Cabasse Auditorium Tronic radio + 6cd wisselaar. Alles zit achterin. Het probleem is dat er geen geluid uit de front speakers komt. Rear speakers doen het prima. (het ligt niet...
Mijn middenscherm werkt niet meer volledig.
Ik denk dat het navigatiesysteem is vastgelopen.
Kan niet meer navigeren tussen de 4 Hoofdpaginas en het systeem is zeer traag.
Enig idee hoe je kan resetten?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum