Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste allemaal,
Wij hebben sinds kort een renault espace 2.2 uit 2006.
Echter toen we de auto kregen gaf er na een tijdje op.het scherm laadstroom defect.
Was er al mee naar de renault gegaan en die zijden dat de alternator (dynamo) defect kon...
Ik heb via een advertentiesite een orginele dvd speler met bijbehorende TFT kopsteunen weten te bemachtigen. De set is compleet zoals hij behoort te zijn. Ik zoek nu alleen de inbouw instructies daarvoor zodat ik hem kan gaan inbouwen in...
Wij gaan met onze vriendengroep op vakantie in een Renault Espace. Opgehaald bij een autobedrijf starten lopen. Thuis neer gezet paar dagen later willen we auto starten pakt auto niet meer op onderzoek gegaan. Blijkt dat de spoel om het...
Sinds vorige week kan ik de espace, uit 2005, niet op slot doen met de afstandsbediening. Kan de auto wel openen met de ab. Ik heb beide sleutels/kaarten en met beide heb ik dat zelfde probleem. Ben al even aan het zoeken maar kan de oorzaak niet...
sinds kort ik heb een espace 2006 IV, ik heb een paar vragen
- espace heeft ingebouwde dvd maar heb geen afstandsbediening van de dvd van waar kan ik hem bestellen
- cruise control soms werkt niet
- gedeelte waar die knop van cc,...
De armleuning van de bestuurdersstoel van mijn Espace IV P2 is defect. Normaliter hoor je bij het omhoog tillen van de armsteun tikjes en blijft de steun vergrendeld. Ik kan de armsteun wel omhoog tillen echter hij blijft niet vergrendeld en gaat...
Als ik mijn Grand Espace (2.0t 2004) in zijn achteruit zet, knalt iedere keer de 20A zekering door. Vervolgens werken de parkeersensoren, automatisch licht en het achteruitrijlicht niet meer.
Misschien wel heel dom maar ik was laatst aan het kijken hoe dit allemaal werkt. Ik wilde ons vakantieadres in Frankrijk invoeren maar deze werdt niet herkent. Als ik update cd's koop en ik wil naar zuid Frankrijk moet ik dan de cd van Zuid...
Misschien is dit voor sommige vloeken maar ik wil eigenlijk het navigatie systeem in mijn espace 4 verwijderen. Onder het linkerklepje zit al een andere radio en ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van wat ik onder het rechterklepje aantref. Is dit...
Bij mijn Espace 2.0 DCI (2008) is de Xenonverlichting uitgevallen. 1e keer nog wat geklapper van een relais onderhet dashboard, daarna bij inschakelen een kleine hoorbare tik en alleen stadslichten.
De lampen heb ik eruit gehad, geen...
Iemand ervaring met storingsmelding “laadstroom werkt niet”, dat ook na vervanging dynamo (verschillende dynamo’s geprobeerd) deze storing blijft geven. Eerst is accu vervangen, daarna diverse dynamo’s...
Het display welke in de deur van mijn Espace 2.0 uit 2006 zit is uitgevallen. De aanjager ging eerst harder en zachter waarna vervolgens alles uitviel. Zekeringen zijn goed, weerstanden zijn vervangen, kachelmotor draait goed op 12v. Op 1 weerstand...
Een vriend van me heeft met een clip de 'externe aux' aangezet. De radio die ik heb is het Carminat navigatie en communicatiesysteem CD-versie.
Renault zelf heeft niets aan te bieden waarmee je een aux kan aansluiten op de radio.
Maar, vermits je...
Ik heb sinds kort een grand espace uit 2003, nu doet de binnenverlichting het niet meer, waarschijnlijk sluiting bij het vervangen van een lampje. Zekering vervangen vermoed ik dus, maar nu is het afdekklepje van de zekeringen...
ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Renault Espace.
Tot 2 dagen voor de kerst prima mee gereden. Toen begon de motor enorm te sputteren, vermogen was eruit en hebben we de ANWB gebeld. Deze vertelde ons dat er een...
Ik heb kort geleden een espace aangeschaft een 3.5V6 initiale uit 2006 phII. Nu had ik aangegeven bij de dealer dat de bedieningsorganen op het stuur geen verlichting meer hebben. Volgens de monteur heeft mijn espace dat niet :naughty:...
Hallo lezer(es)
Ben sinds 1 jaar de trotse bezitter van een Grand Espace-Dynamique.
Veel gelezen over de update's van de navigatie. Maar ben best tevreden met de laatste versie.
Wat mij stoort is het slecht leesbare navigatie-display overdag. Bij...
Kan iemand me iets vertellen over de verschillende radio die er zijn voor een espace IV vanaf phase III. Ik snap niets van de structuur van de verschillende nummers die ze er aan geven, Rad 1, Rad 10, Rad 05a, enz? Pn serie, Nr serie?...
wij hebben een espace 4 uit sep 2005
nu doet de kachelventilator niet in zijn hoogste stand.
we hebben al de kachelweerstanden vervangen alle zekeringen na gekeken mijn zijn een beetje aan het einde met bedenken wat het zou kunnen...
Hallo, op mijn Espace IV PhIII (2009) is een deel van de verlichting links uitgevallen: linker Stadslicht, linker achterlicht en kentekenplaat verlichting. Ook is op het dashboard het kleine lamp symbooltje niet verlicht.
Grand Espace 2.0T automaat Phase 2 van april 2006.
Per zojuist gaan de knipperlichten zowel links als rechts heel snel. Geen lampjes kapot. Gevarendriehoekknop geeft geen problemen en dan werken ze op normale snelheid.
Ik zal niet de eerste zijn die dit vraagt maar ik krijg niets gevonden met de zoekfunctie.
Ik wil een telefoonhouder met een zuignap bevestigen aan het driehoekige raampje links voor. Ik heb daar al een aux-kabel heen lopen voor geluid maar...
Hoi.
Auto start niet. Je hoort alleen een tik.
Accuspanning is oké accu is nieuw. Aanslepen en hij loopt meteen. Wegenwacht zei 99 procent startmotor dood.
Kan ik hier vanuit gaan en waar bevind deze zich?
Hallo allemaal, sinds kort weer een nieuwe Espace gekocht,
Na reinigen en spoelen van de automaat bak rijd hij weer erg fijn en behalve de bandenspanning verder geen storingen...
Echter kwam ik tot de ontdekking dat ik er geen noodsleutel bij heb.....
Vandaag aan het stoeien geweest met mijn Parrot in de Renault. Zelf iso stekkers gemaakt. Parrot gaat aan, alleen krijg ik geen geluid. Pas als ik het kaartje van de auto er uit haal krijg ik heel even geluid van de Parrot te horen. Iemand een...
De sproeier voor de raamvloeistof werkt niet meer, ik hoor ook geen motortje / pompje aanslaan. Betreft een Espace IV, 2005. Ik weet ook niet waar het motortje zich bevindt? Voor zover ik bij het reservoir zie zit daar niks, maar ik...
In mijn Renault Espace van 2015 krijg ik geen navigatieinformatie meer in het cocpit deel.
Voorheen werd in het klein de volgende situatie van de navigatie aangegeven in het instrumenten paneel.
Al heel veel pogingen gedaan om het te herstellen maar...
Hallo, Mijn raam, links voor, werkt niet meer. Ik probeer een motor te vinden met een 2 punts aansluiting, Espace uit jan. 2005. Ik heb een setje (met raammechaniek) met een 6 punts aansluiting deze is van een Espace uit 2006, deze werkt / past dus...
Ik heb een vraag over het raam van mijn Grand Espace 4 2004.
Mijn raam aan de bestuurderskant wil niet in een keer omhoog, hij komt tot het midden en dan moet ik nog een paar keer klikken om tot boven te gaan.
Ik heb alles geprobeerd van alle...
Iemand een slimme tip om het iso blokje waarop je de aux aansluit in de Espace iv met carbasse loskrijgt? Je kunt met veel moeite wel twee vingers erop krijgen en de pinnetjes indrukken maar krijg met mijn hand gedraaid in het dashbordkastje bovenop...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum