Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze koplampsproeiers doen het niet. Grand Espace 2.0T A Initiale (4/2006). Xenon lampen overigens.
Ik kan in de boekjes of op het plastic kapje bij de zekeringen nergens iets vinden bij welke zekering dit hoort.
Iemand een tip?...
Hoi, Na eens de batterij eruit gehaald te hebben om er een nieuwe luchtfilter in te plaatsen start de wagen soms niet op, je hoort de klik van de spoel van de startermotor maar de motor zelf draait niet.
1 Nieuwe batterij geprobeerd, idem
2...
Onlangs heb ik problemen met de cv van mijn espace , 2007 2.0 , nog de sleutels nog de bediening binnen doet het .Alleen de koffer werkt .Dus de vier deuren sluiten wel maar gaan niet echt open .Iemand enig idee waar te zoeken ? Pompen werken via...
Ik vraag me af of er voor het carminat navigatie informee 1 systeem nog updates te krijgen zijn voor het systeem.
Dus niet de kaart updates. Ik heb het systeem in mijn espace 4 zitten met de welbekende cd's. De kaarten zijn van 2015 maar het...
Ik ben het beu om altijd CD's te maken om in de auto naar muziek te luisteren. Ik heb een Renault Espace van het jaar 2004 met een ingebouwde Cabasse radio en 6 CD spelers. De radio bevindt zich in het midden onder het klepje. Ik zou graag...
1E KERSTDAG DE RENAULT ESPACE STARTE NIET
RENAULT + GEBELD, KWAMEN MET TAKELWAGEN, KREGEN DE AUTO VIA STARTKABELS TAKELAUTO AAN DE PRAAT, ZEI HET IS DE ACCU
DIRECT DEED RADIO,...
Eerst me even zelf voorstellen, ik ben nog nieuw op dit forum! Ik ben Bart, 44j oud en bezit al enkele jaren een Renault Espace 2.0dci 150pk handgeschakeld.
Nog nooit problemen mee gehad, echt een fantastische auto, maar vandaag,...
Ik heb sinds gisteren een Espace Initiale 2.0 T uit 2007. Nu zit er Xenon verlichting op wat perfect is. Echter de stadslichten erboven geven geel licht evenals de mistlichten voor. Zijn deze te vervangen door lampjes welke dezelfde kleur hebben als...
renault espace 3.0dci expression
bjaar 2003
diesel
hallo ik ben in het bezit van een espace
nu doet onze interieur verlichting het niet meer
alle lampjes in plafond en ook in de deuren niet
met schakelaar niet en ook niet als 1 van de deuren open...
Sinds kort heb ik een probleem met mijn Espace. De ruitenwissers voor stoppen er abrupt mee en krijg dan de melding binnenverlichting defect. Na enige tijd beginnen ze weer te werken en is het probleem opgelost....
Ineens werkt mijn cruisecontrol niet meer.
Wat kan dit zijn en hoe stel ik de diagnose. Als het iets simpels kan zijn dan wil ik graag de hoge kosten van het uitlezen besparen. (Heb ooit al een reparatie van 30e gedaan terwijl uitlezen een veelvoud...
Hier een vreemde melding in ons display.
Heel het www al afgegoogled en div sites zoals problemcar en amt garageforum geraadpleegd maar niemand kent deze melding.
Ik rij met een Espace IV phase 2. Het lampje van m'n derde remlicht is stuk. Heb dit lampje gewoon gekocht bij de dealer, niet zo duur een kleine 2 euro dacht ik. Nu wou ik dat zelf vervangen, maar vind gewoon niet hoe ik tot bij de kapotte...
Het bestuurdersraam van mijn Espace gaat alleen nog maar in stapjes omhoog (zoals wanneer hij opnieuw ingeleerd moet worden). Echt hij blijft dit doen, ook als ie een keer...
Ik heb de laatste tijd met enige regelmaat problemen met mijn radio. Als ik 10 tot 15 minuten met mijn Espace gereden heb dan krijg ik problemen met mijn radio. De radio springt dan vanzelf van radio naar cd en weer terug naar AM en FM. De ene keer...
Sinds vanmiddag vraagt mijn DVD speler (Espace uit 2006) om een password.
Vandaag richting Lyon hebben de kids lekker filmpje gekeken.
Toen we terug gingen rijden richting de camping vroeg de speler opeens om een password.
Heb de...
In mijn Espace uit 2006 zit een dvd systeem. Ik heb geprobeerd om een dvd voor de kids te branden maar de film wordt niet afgespeeld/herkend door de dvd speler. Als dvd gebruikt ik Philips DVD +R.
Ik heb een Espace uit 2007 vanuit Duitsland geïmporteerd, er zit tevens geïntegreerde dvd-speler (rear entertainment)in. Ik kan echter nergens een deugdelijke handleiding voor dit systeem vinden. Daarnaast zit er een aansluiting tussen de 2...
Sinds een goede maand ben ik de trotse eigenaar geworden van een tweedehands Espace IV Phase II, Club Med editie uit 2007.
Deze versie heeft een DVD-speler in het handschoenkastje en in elke voorste hoofdsteun een ingebouwd scherm.
Ik heb...
Mijn rechter passagiersraam werkt niet meer, het gaat niet naar beneden..............heb al een ander motor erop gehad en een andere schakelaar. Niets werkt............Heeft er wellicht iemand een tip om dit op te lossen of moet ik gewoon de gehele...
Espace 4 2006 phace 2 km 180.000.
Net de zondervakantie gehad, helemaal prima met de espace.
Nu merk ik dat hij niet helemaal soepel ontgrendelt als ik de sleutel in het slot doe. Ik moet hem enigszins doorduwen. Het lukt wel. Ook het starten gaat...
Mijn Renault uit 2006 is voorzien van een dvd installatie met ingebouwde schermen in de hoofdsteunen.
Nu is het zo dat wanneer ik de dvd speler aanzet meestal het linker scherm aangaat en het rechter scherm blijft dan op zwart....
Betreft Grand Espace 2.0 dci Initiale 2006 (fase II).
Na reparatie van het stuurlint (sleepcontact ABS was kapot) bij de dealer is er een nieuwe hendel (linker) gemonteerd. Deze hadden ze zelf kapot gemaakt.
Sinds vandaag problemen met bellen in de auto. Zowel met gebeld worden als bellen hoor ik de ander niet. Bovendien schakelt hij bij opnemen uit zodat ik niet meer via de auto bel. Telefoon blijft wel aan maar blijft op carkit staan.
Iemand enig idee...
Ik heb achter parkeersensoren op mijn Espace, deze zou ik graag ook voor hebben aangezien ik dit ook op mijn Passat had.
Is het huidige systeem uit te breiden, dus nieuwe sensoren er op aansluiten?
Of kom je op een losse set uit?
Ik heb een vraagje in mijn vorige auto een Megane II was het zo als ik de auto op slot deed dan gingen de lampem aan eg maar de follow me home verlichting.
Is dit ook aan te sluiten op onze Espace IV?
Heb zelf een Espace IV in de Expression...
Ik rij sinds een week in mijn Gr Espace 2.0T uit 2007 en ik zit te kijken voor koplampunits uit 2010, alleen nu zit ik me af te vragen of het mogelijk is dat ik m'n stadslichten constant kan laten branden.
Ik zat zelf al een beetje te...
Model/uitvoering : espace IV dynamic
Bouwjaar : 2006
Brandstof : diesel
probleem met het openen van de passagiers raam. het was elke keer een verassing welke kant de bedienging werkte om het raam aan de passagiers kant te kunnen openen. Na een...
Een half jaar geleden ging het raam van de bestuurderszijde in ongeveer vijf stappen open. Daarna geen problemen, maar nu is het weer terug :cry: Het raam stopt terwijl het knopje bediend wordt. Normaal is het even bedienen en het raam gaat vanzelf...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum