Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Ik heb een Espace IV, Initiale Paris, 2.0 Diesel, Automaat uit 2009.
Mijn 2 12V aansluitingen achteraan doen het niet meer (die in het dashbord wel).
Ik vermoed dat de zekering gesprongen is na het gebruik van een defecte USB omvormer.
Kan...
Espace 2.0 dci 175 2014: als ik mijn wagen start en een adres ingeef start de navigatie natuurlijk Je krijgt dan de gesproken info zoals rechts afslaan of zo. Nu het kouder wordt heb ik weer problemen met die stem. Die klinkt namelijk electronisch...
Wie weet er antwoord op het volgende?...
Dit weekend heb ik mijn iphone 6 plus. Nu heb ik een iphone 5. Met veel sukkelen heb ik de contacten van die 5 naar mijn radio gekregen. Daarna heb ik die netjes geordend bij mijn favorieten en voor elk tel...
hallo ik heb sinds enige tijd een probleem met de koelvin,ben deze week bij de dealer geweest computer uitgelezen en gaf aan dat de koeling in de laagst fase niet...
Ik heb een 2009 dci grande espace waarvan de sigaretten aansteker in de middenconsole (onder de klep)
niet werkt!Is er daar een zekering of dergelijke?
Sinds kort is het electrische systeem van mijn Renault Espace IV van 2005 ontregeld. Tot nu toe uit zich dat in half werkende sleutel unit, een half werkend verwarmingssysteem en de airco doet het niet meer.
ik ben op het moment een citroen c5 (benzine) rijder, maar ben serieus naar een Espace (2.0 dCi Expression 2007) aan het kijken omdat ik inmiddels 2 kinderen en een baan met een redelijk aantal kilometers heb. Deze wagen heeft geen navigatie (geen...
Mn achterste luidsprekers bestuurderskant werken niet.
Hoe kan ik dit best bekijken?aan de radio zelf?luidsprekers?
Zit er ergens een versterker in die wagen?
Beste allemaal, nieuw hier en rij sinds een week in een Espace IV Initiale 3.5. Heerlijke wagen tot nu toe, alles werkt zoals het zou moeten alleen het minst...
Is er iemand die ervaring heeft met het volgende...
Renault Espace, 3.5 V6, bouwjaar 2003.
Wil niet starten door electrische storing en geeft dan melding stuur geblokkeerd, draai stuur
Alles functioneert, deuren sluiten en gaan open, alleen wil...
Onlangs heb ik een Espace 3,5 V6 (type Initiale bj 2004)gekocht. Echter elke keer is mijn accu leeg......
Na demontage van o.a. alarm en carkits heb ik het stroomverbruik in rust...
Ik heb z'on toestel gekocht voor mijn espace 2009.Heb dit dus aangesloten op de aansluiting waar je een cd wisselaar kan aansluiten echter er gebeurt helemaal niets .Ik zie ook niet via de instellingen aux.Mijn radio is een carminat bluetooth cd...
Model/uitvoering : espace IV 2.0 t
Bouwjaar : 2003
Brandstof : benzine
hallo allemaal
van mijn espace sluiten alleen de rechter voordeur en de achterklep
de andere deuren sluiten niet, met beide kaarten niet, auto werkt verder normaal
iemand een...
Mijn autoradio heeft het begeven en ik heb een nieuwe gekocht, deze kon ik heel makkelijk aansluiten, oude eruit, alle stekkers pasten, dus nieuwe erin, klaar..
Toen...
Ik heb een Renault Espace uit 2004 met daarin een Renault radio met CD wisselaar.
Graag wil ik hier mijn USB op aan sluiten. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen.
De buitentemperatuur geeft na het starten - 9 aan terwijl het buiten 20 graden is
Meter komt wel langzaam bij maar hij lijkt wel van slag.
Is deze te resetten op een of ander manier?
Sinds kort (ook in de koude winter) verwarmt de kachel van m'n espace het interieur alleen als deze is ingesteld op 26ºC. Zodra de temperatuur lager wordt ingesteld...
Sinds kort is het electrische systeem van mijn Renault Espace IV van 2005 ontregeld. Tot nu toe uit zich dat in half werkende sleutel unit, een half werkend verwarmingssysteem en de airco doet het niet meer.
In mijn vorige Renault Espace 3 bestond de mogelijkheid om met een knoppencombinatie het ventilatiesysteem te resetten. Ik moest dan 2 knoppen van het ventilatiesysteem ingedrukt houden voordat ik het contact aan zette. Loslaten en dat wachten tot...
Mijn dynamo is kapot geweest. Laten vervangen en nu is op mijn display het autootje verdwenen.
gaat alleen aan als de deur open is. Ik heb de auto uit laten lezen omdat er wat storingen inzaten ivm kapotte dynamo....
Mijn espace heeft een probleem met de aanjager. Alle lampjes werken naar behoren echter slaat de aanjager niet aan. Zo nu en dan doet ie t echter voor een paar dagen wel. Enige fout in de Comp. Is storing op een kachel
Klep. Wie kan mij vertellen...
Hallo mensen.
Ik ben in bezit van een RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) | 2002.11-??? - 3.5 V6 (JK0FAB, JK0FCB) - 3498ccm 241pk
mijn vraag waar vindt ik de startmotor,en is deze makkelijk zelf te vervangen.
en waar vindt ik het relais van de startmotor....
Na diverse problemen vorige dashboard, een geheel werkend dashboard overgenomen uit een Espace 2004 handgeschakelde diesel.
Met de Clip alles wat ik kon vinden weer juist gezet, Automaat, Benzine etc..
Helaas heb...
Mijn espace heeft z'on carminat radio.Voor een versterker aan te sluiten heb ik van die level converters die ik ook al gebruikte in men vorige espace.Als ik de radio eruit haal zie ik dus een stekkertje met 8 draadjes van de luidsprekers.Daar zijn 4...
Model/uitvoering : Espace
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Euro 95
Beste forumleden,
Ik rij een Renault Espace en ik onderving laatst een probleem, ik had voor ongeveer drie kerstbomen aan lampjes branden op mijn dashboard. Naar de dealer geweest,...
Heb vorige week de espace 1.9 van de hand gedaan en een 2.0 van 2009 gekocht.Nu wil ik graag de navigatie updaten maar weet ni goed hoe.In de auto lagen 9 cd's van verschillende landen .Als je op internet zoekt vind je er genoeg waar bijstaat 1 dvd...
De afstandsbedieningen van de espace 2.0 dci 2009 werken niet meer,als ik de sleutel in de sleuf plaats dan, start hij wel.Maar ik kan de deuren niet sluiten of openen.
Ik heb een renault espace 2.0 dci 2009 met eht bedieningspaneel tussen de voorstoelen.
Wss is er iets (vermoed water) op gemorst en werkt deze niet meer.
De navi en radio werkt wel.
Moet deze vervangen worden/uitgekuisd? zekering nagekeken worden?...
Misschien een paar domme vragen maar ik kom er niet aan uit :oops: :
Mijn auto sluit automatisch boven een bepaalde snelheid. Bij het uitstappen blijven de achter portieren op slot. Ik moet ze telkens van het slot halen met de dakschakelaar. Ik vind...
Ik ben hier nieuw en heb momenteel 2 Espacen in mijn bezit. De eerste is een Espace 3 1.9dti van 2001 met +/-350.000 km op de teller en heb buiten normale slijtage, geen problemen met deze wagen gehad. Ik blijf hiermee dan ook rijden tot hij...
Het elektronisch bedienbaar raam aan bijrijderskant reageert niet op de bediening, zowel de bediening aan de bestuurderskant als aan de bijrijderskant zelf.
Wat ik al gedaan heb:
- werkende bediening knoppen van andere deuren gewisseld, geen...
Van mijn espace IV (2005) gaan willekeurig eerst het laadstroom lampje branden tijdens het rijden en vervolgens ook andere controle lampjes (lampjes links van de laadstroom en service) soms zelfs gepaard met uitval van de ruitenwissers,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum