Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Achter de schermen zijn we nog druk doende om het programma voor deze dag in te vullen, maar zoals het er nu uitziet, belooft het een heuse knaller te worden!
We hebben het hele pand en het terrein van Renault dealer Van...
De nieuwe rubriek Remarques in de Renograaf vind ik een welkome aanvulling. Dit topic maakt het echter mogelijk om de opmerkingen en aanvullingen eerder voor de lezers bekent te maken.
Dus voel je vrij: heb je aanvullingen en/of opmerkingen over...
The little blue bombshells with two white stripes are back!
The famous “Gorde” was a symbol of French success that thrilled several generations of
motorists who were thirsty for sporty sensations at the wheel of a fun car....
Vandaag een bezoekje gebracht aan de oldtimermeeting na de toerrit bij ziekenhuis Sint Jansdal in Harderwijk. Een mooie en bonte verzameling, met als topper voor mij de rode Juvaquatre. Wat een een pure schoonheid! Zie meer foto's/film op
De Nationale Auto Beautydag op zaterdag 16 Mei 2009
Van 9.00 tot 15.00 uur bent u met de héle familie welkom op de Nationale Auto Beautydag. Bij de vestigingen van ABS kunt u op deze dag uw auto helemaal mooi laten maken... tegen een heel mooi...
Wellicht een leuke tip voor eigenaren van een Renault van voor 1984. Op de site www.carrelation.nl kun je een profiel van je oldtimer aanmaken, foto's en verhalen toevoegen en misschien wel een vorige eigenaar of een stukje historie van je oude...
Vandeweek kreeg ik een mail van Erik Knol van .
Hij vertelde mij over mij nieuwe site.
Het is een hele leuke site waar je je oldtimer kunt registreren en/of opzoeken.
Je kunt op die manier ook achter oude eigenaren van je auto komen, mits die...
De twee Scénic-versies zijn zeer belangrijke auto’s voor Renault, die met de voorgangers van deze modellen een goede positie in het segment van midi-MPV’s heeft veroverd. Zoals gebruikelijk is de Scénic een vijfzitter en de...
Begin maart is het zover. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil dit jaar toch zeker gaan. Wie gaat er ook? En wie heeft er tips, kun je het in 1 dag doen?
Weet iemand op welk nummer ik als dealer de renault kan bereiken? Dus niet de lijn die gewone klanten ook kunnen bellen maar waar ik iemand van de support van Renault kan krijgen of iemand van de directie?
RENAULT LAGUNA COUPÉ :
FOR SHEER MOTORING ENJOYMENT
Renault has chosen the glamorous weekend which sees the Cannes Film Festival
coincide with the Monaco Formula 1 Grand Prix to take the wraps off Laguna Coupe.
The flowing...
AMSTERDAM - Een schril contrast. Tijdens de presentatie van de Formule 1-bolide voor het seizoen 2008 presenteert de Renault ook de topversie van de Twingo-lijn, de RS. De snelste Renault voor het circuit en...
Bij deze wil ik jullie mijn rijtest van de nieuwe Renault Koleos onder de aandacht brengen. Op die manier hoop ik ook de doelgroep wat beter te bereiken en ik ben verder erg benieuwd wat jullie zelf van de...
De Mégane R26.R is bedoeld als een collector’s item om het einde van de levenscyclus van de Mégane Renault Sport, waarvan sinds april 2004 20.000 exemplaren verkocht zijn. Als we goed geïnformeerd zijn, wordt dit ook het...
Dat de opvolger van de Renault Safrane geen onverdeeld succes is geworden is geen geheim. Tijdens zijn vierjarige carrière zakte de afzet van het grote luxe topmodel van jaarlijks 20.000 eenheden tot 8.000 exemplaren vorig jaar. Met de komst van de...
Wij zijn momenteel bezig met de ontwikkeling van een nieuw televisieprogramma waar we uw hulp en input heel erg goed kunnen gebruiken. Het programma dat wij aan het ontwikkelen zijn zal wekelijks een aantal auto’s laten...
De Renault Tuning Club houdt zondag 4 november de alom bekende afsluitmeeting.
Op deze dag is iedereen en elke Renault van harte welkom. De lokatie is dit keer Reeuwijk, vlakbij Gouda.
Bij slecht weer zal de meeting binnen in een...
Renault heeft de eerste foto’s vrijgegeven van de nieuwe Clio Estate. Het model beleeft op de IAA van Frankfurt in september zijn officiële werelddebuut. De productieversie komt in grote mate overeen met de Clio Grand Tour Concept die op de Salon...
Eigenlijk is dit toch wel een typisch Forum. Inmiddels is het twee en een halve dag geleden dat de nieuwe Laguna officieel is voorgesteld en op het RENAULT :!: forum, is er nog niks over te vinden..... :?
Rijden in de Auto van het Jaar 2006 met een complete en sportieve uitrusting, dat is eigenlijk dubbel genieten. Het kan bij Renault met de Clio Extreme. Deze ‘Série Limitée’-versie valt op door extra’s als lichtmetalen wielen en mistlampen vóór....
(Bron: Autotelegraaf)
Voor de derde maal in korte tijd brengt Renault een speciale editie van de Mégane Renault Sport uit. De nieuwste uitgave krijgt de toevoeging F1 Team R26. Daarmee wil de Franse autofabrikant het behalen van zowel de...
Renault toont op de Autosalon van Parijs een studiemodel voor een vierzits cabriolet. Renault vergelijkt de vorm van het koetswerk met een golf. Zodoende straalt de auto beweging uit.
Had niemand dat nieuws hier nog opgemerkt? Toch wel een beetje...
PARIJS - Renault gaat met de nieuwe generatie Laguna, die volgend jaar bij de dealers staat, op drie paarden wedden. De Laguna wordt wederom leverbaar als vijfdeurs hatchback en als stationwagon, maar ook een...
Renault Sport, de sportafdeling van het Franse merk, is bezig met dieselmotoren. Waarschijnlijk wordt het eerste wapenfeit een 175 pk sterke Mégane Sport Diesel.
Volgens berichten in het Engelse AutoExpress is Renault Sport bezig de 175 pk sterke...
LPG is weer in. Ook Renault heeft dat gemerkt. De animo voor een voordelige gasinstallatie was zelfs zo groot dat de actie is verlengd tot eind september.
Klanten kunnen direct tot 2.000 euro besparen door deze zomer een LPG installatie te laten...
Na een vernieuwingsronde in de kleinere MPV-segmenten heeft Renault zich weer bekommerd om de ruimteauto waarmee het allemaal begon. Natuurlijk hebben we ’t over de Espace die in een licht gewijzigde gedaante en met een nog uitgebreider dieselaanbod...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum