Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een vraag:
Bij mijn Renault Kangoo 1.9 DTI uit 2001 loopt de temperatuurmeter heel snel omhoog.
Als ik de aanjager op zijn warmst zet wordt deze niet warm.
Na een tijdje stilstaan en afkoelen kan ik weer een kilometer rijden en schiet...
Model/uitvoering : Renault Laguna 2 PH1 1.6 16V Grand Tour
Bouwjaar : 2003
Brandstof : Benzine
Hallo,
Ik heb in juni mijn distibutieriem laten vervangen bij de plaatselijke garage. Na een paar uur kreeg ik een telefoontje, er was iets misgegaan...
Ik heb een Kangoo automaat 1400 V 8 bouwjaar 2002
2002
Benzine
Kan ik zelf de olie van de automaat vervangen, en hoe moet ik te werk gaan, hoeveel liter, en welke olie,waar staat de filter, graag uw uitleg, waar moet ik vooral op letten
Van mijn Clio IV 1.5DCi moet ik de radiateur vervangen.
De huidige / oude radiateur heeft als nummer 214100078R, maar de Renault dealer krijgt als nummer...
Hoy, een onderhoud doe ik meestal zelf en de banden en alle andere zaken lukt ook met hulp maar nu is het helaas de moment om de distributieriem te vervangen :(
kostprijs...
Help: in december 2015 heb ik van mijn oude baas een Renault Mégane uit 2012 over genomen. Op dat moment had de auto 156.000 km op de teller en was de distributieriem/koeler vervangen. In de periode...
Deze Renault heeft een probleem met de EGR klep die zich bij een constant snelheid en toerental van rond de 2000 tot 2500 toeren laat horen. Daarbij rook ie behoorlijk en reageert ook niet...
Renault Kangoo 1.4 RT
Bouwjaar: 1998
Brandstof: benzine
Hallo,
Sinds enige tijd wordt de motor van mijn kangoo af en toe te heet.
Het toerental gaat dan langzaam omhoog en men de wijzer van de temperatuur
gaat naar het rode gebied. Normaal moet...
Kangoo 1400 automaat
Bouwjaar 2002
Benzine
Ik heb vroeger een nieuwe riem gelegd op een 1900 diesel, ik heb nu een 1400 automaat, is dat de zelfde werkwijze om een riem te vervangen , of waar moet ik juist op letten, en staat er ergen op youtube een...
2 jaar geleden gekocht en in de eerste lange rit (spanje) begon de auto onregelmatig stationair te lopen zonder aanwijsbare aanleiding dit is nog steeds zo het is hinderlijk bij...
Problemen na een rit van 20 minuten met de warmte.
Als ik de auto start dan is het net of de auto niet meer op alle cilinders loopt en alles schud hevig heen en weer.
Aangezien het lijkt op een probleem met...
Nood in zuid Frankrijk.
Ik heb een megane scenic 2 l uit 2000.
Kan deze kar nu wel of niet gebruik maken van de toegevoegde E10?
Heb al tegenstrijdige berichten gezien
Net een clio gekocht. Rijdt opzich prima, alleen in stationair merk ik dat de motor en daardoor de hele auto schudt. Dit is met koppeling ingedrukt en ook...
De auto is uitgelezen en de foutcode was EGR-klep vervuild of vervangen. Ik heb de EGR-klep gereinigd. De klachten van het inhouden en stootten rond de 2000...
Het gaat om een Kangoo benzine 1.6 uit 2006 met 110.000 km. De temperatuurmeterweergave daalt regelmatig bij de de afrit van de snelweg van 4 blokjes (normale stand) naar 2 blokjes. Soms blijft de temperatuurweergave op de snelweg een poos op 2...
Model/uitvoering : _twingo gt 1,2 16v turbo tce cnoc
Bouwjaar : _2007
Brandstof : _benzine
wie kan mij vertellen hoe ik de motorcode van mijn twingo kan achterhalen of vinden? Volgens de afbeeldingen in het serviceboekje moet er een plaatje...
De Laguna 1 16v maakt zoals bekend bij dit model een flinke bek toeren. Vorig weekend naar de UK geweest wat de eerste wat langere rit was. Juist bij snelheden tussen 100 - 120 km/h dringen er, door mij als vervelend ervaren motorgeluid door in het...
M'n collega heeft een motor die nu dienst doet als ballast en hij wil het anders. Zelf heb ik geen bal verstand van motoren en heb jullie hulp nodig. Hij heeft de boot zo gekocht en de motor doet het niet. Volgens zijn bevindingen ontbreekt de...
hallo
ik heb mijn oog laten vallen op een grand scenic uit 2008 met een 1.5 dci motor
deze heeft 200.000 km gelopen.
ik neem aan dat een diesel motor nog wel...
renault megane 2 uit 2003
benzine
Sinds gisteren komt er rook onder de moterkap vandaan. Gargae gekeken en ligt veel olie bij moter.
Is dit altijd de koppakking of kan het ook nog iets anders zijn. Koelvloeistof meter blijft in midden en ook geen...
hallo,ik heb een busje benzine in de tank gegoten en waarschijnlijk zat er wat vuil bij.De motor draait niet vlot. de brandstoffilter is misschien vuil.Ik vind...
Hallo,
Ik heb een Scenic II/fase 2 met ondertussen 135000km op de teller. In rij ongeveer een 30000km/jaar. Nu heb ik eens een vraagje? Is het mss aanbevolen om iets van aditief bij de diesel of de olie...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum